آشنایی با CRM جولیو


نرم افزار CRM چیست و چگونه فروش سازمان را افزایش می دهد؟

قبل از هر توضیحی بهتر است به سوال CRM چیست؟ اجازه دهید کلمه CRM مخفف Customer Relationship Management است و به معنای “مدیریت ارتباط با مشتری” است. در واقع این سرویس ابزار بسیار مفیدی است که با ابزار و ابزاری به شما کمک می کند تا تمامی مکالمات خود با مشتریان خود را در سطح اول ضبط کنید، سپس آنها را مدیریت و بررسی کنید.

به عبارت دیگر نرم افزار CRM دستیار کاملی برای تیم فروش، پشتیبانی و … است که به آنها کمک می کند تا تعاملی با کیفیت و بی نقص با مشتریان شرکت داشته باشند. طبیعتاً این همکاری باکیفیت در مدت زمان کوتاهی مشتریان وفادار و ثابتی را برای شما به ارمغان می آورد و موفقیت کار و فروش سازمان شما را متحول می کند.

نتایج آماری به دست آمده از خرید CRM برای مشاغل

پس از پاسخ به سوال CRM چیست و صحبت در مورد استفاده از این نرم افزار، نوبت به تحلیل نتایج آماری خرید CRM برای کسب و کارها می رسد که توسط سایت ها و سازمان های معتبری مانند GetBase، Forrester Research، CSO Insights، Nucleus Research و … ارائه شده است. . بیایید پرداخت کنیم.

چهار جزء کلیدی یک CRM هوشمند

نرم افزار CRM هوشمند Jolio، دستیار شما در بخش فروش

شاید بتوان گفت منحصر به فردترین ویژگی که مورد توجه بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار قرار می گیرد، قسمت هوشمند دستیار این نرم افزار CRM است. در CRM هوشمند جولیو، دستیار کاملاً آگاه خواهید داشت که با کمک هوش مصنوعی که برای آنها ایجاد کرده‌ایم، رفتار مشتریان و متخصصان سازمان شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و با تجزیه و تحلیل داده‌ها، پیشنهاداتی را برای افزودن ارائه می‌کند. فروش و بهبود عملکرد سازمان شما را فراهم می کند.

سیستم CRM هوشمند Jolio که بر اساس سیستم فروش مدل AIDA ایجاد شده است

به طور کلی عملکرد این CRM برای مدیریت مشتریان و سیستم فروش شرکت بر اساس ساختار قیف فروش مدل آیدا طراحی شده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید با تجهیزات فروش آیدا در این سیستم و به کمک ابزارها و ابزارهای تعبیه شده در این نرم افزار، وضعیت سرنخ های خود را در تمامی مراحل تبدیل یک فرد به مشتری واقعی ثبت کنید. آن سرنخ ها

چت آنلاین در Giulio’s CRM

از مهمترین ویژگی های نرم افزار CRM جولیو می توان به سازگاری تخصصی این نرم افزار با سیستم های تلفن VIP اشاره کرد. با برقراری این ارتباط علاوه بر تمامی خدمات سیستم مدیریت هوشمند مشتریان، به خدمات دیگری مانند سامانه ارتباط آنلاین ویپینگ نیز دسترسی خواهید داشت.

در واقع سیستم ارتباط آنلاین یک ویژگی کاملا منحصر به فرد و حرفه ای است که می تواند جایگزین مناسبی برای Skype for Business باشد. سیستم های ارتباط اینترنتی به شما این امکان را می دهند که با صفحه وب که دارید به خدماتی مانند تماس صوتی و تصویری، ارتباطات درون سازمانی، اشتراک فایل، اشتراک گذاری صفحه نمایش کامپیوتر، اشتراک گذاری تخته سفید و غیره دسترسی داشته باشید. به عبارت دیگر، با کمک این قابلیت، علاوه بر نرم افزار CRM، تمامی کاربران سازمان شما می توانند از طریق سیستم تلفن VIP مجموعه به پنل ارتباطی گسترده ای برای برقراری تماس دسترسی داشته باشند که این امر باعث افزایش سرعت جریان می شود. فعالیت و انرژی در سازمان شما

افزایش فروش با سفارش و سیستم یادآوری هوشمند در CRM جولیو

یکی از دلایلی که باعث افزایش فروش سازمان می شود ردیابی مستمر و دقیق گروه های به دست آمده است. سیستم ردیابی و یادآوری فروش VoiPing به طور دقیق و مرتب تمام اقداماتی را که باید در زمینه فرآیندهای فروش انجام دهید به شما یادآوری می کند و به شما کمک می کند تا فروش سازمان خود را افزایش دهید. برخی از ویژگی های این ویژگی عبارتند از:

  • استانداردهای مختلفی را برای معاملات تعیین کنید
  • امکان یادآوری زمان پیگیری از طریق ایمیل، پیامک و تلفن
  • امکان انتخاب یک فروشنده حرفه ای برای هر سرنخ
  • امکان مدیریت و اصلاح سیستم پیگیری و یادآوری توسط مدیران فروش
  • امکان ایجاد اعلان ها و یادآوری ها به صورت دستی
  • ….

آشنایی با سایر امکانات نرم افزار CRM جولیو

نرم افزار CRM جولیو یک نرم افزار خودکار و هوشمند است که به شما کمک می کند فروش خود را افزایش دهید. این نرم افزار می تواند امکانات و گزارش های بسیار مهمی در مورد وب سایت در اختیار شما قرار دهد. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های مهم این CRM حرفه ای می پردازیم.

گزارش مدیریت فروش دقیق در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

با کمک قسمت گزارشات این CRM می توانید انواع گزارش ها را از سیستم دریافت کنید و راه حل های فروش خود را بر اساس این گزارش ها توسعه دهید. برخی از ویژگی های جالب این بخش عبارتند از:

  • ارائه گزارش کلیه فاکتورهای صادر شده و وضعیت آنها
  • امکان تهیه گزارش نحوه کار کارشناسان با توجه به اعتبار اولین فاکتورها
  • امکان تهیه گزارش از تعداد فروش محصولات مختلف جهت طراحی راهکارهای فروش برای سازمان

صدور فاکتور و پیش فاکتور با کمک نرم افزار CRM جولیو

از ویژگی های این سامانه می توان به امکان ثبت فاکتور و پیش فاکتور به مشتریان سازمان اشاره کرد. علاوه بر قابلیت ثبت و طبقه بندی اطلاعات مشتریان، CRM ارائه شده توسط Veeping به شما این امکان را می دهد تا از طریق شبکه این محصول برای مشتریان خود فاکتور و پیش فاکتور صادر کنید و با کمک ابزارهای درگیر، کلیه هزینه های مالی، بدهی ها را انجام دهید. و هزینه هایی برای مدیریت به صورت کاملا حرفه ای. برخی از ویژگی های کلیدی این سیستم عبارتند از:

  • انتخاب لیستی از مشتریان و مشخصات آنها برای صدور صورتحساب سریع و صدور فاکتور پیش از موعد
  • لیست محصولات سازمان خود را با اطلاعات دقیق برای صورتحساب سریع و ثبت پیش فاکتور انتخاب کنید
  • امکان ثبت وضعیت پیگیری و بازخورد مشتری برای هر پیشنهاد
  • امکان ثبت امضا، مهر و …. در اسناد ارائه شده
  • امکان تولید فاکتور و پیش فاکتور به صورت فایل PDF
  • امکان دسترسی به تاریخچه محتوای مشتری
  • امکان محاسبه خودکار مالیات
  • سیستم ردیابی هوشمند برای پرداخت های مالی
  • یک سیستم امتیازدهی برای متخصصان فروش بر اساس ردیابی و فروش
  • امکان تعیین اطلاعات سازمان خود به عنوان یک الگوی پیش فرض برای صدور فاکتور و پیش فاکتور مانند: نام، آدرس، شماره تماس، اطلاعات مالیاتی و غیره.
  • امکان تهیه گزارش بر اساس مشتریان سازمان و مبلغی که از شرکت شما خریده اند
  • …..

نرم افزار CRM Giulio از API برای برقراری ارتباط با ابزارهای دیگر پشتیبانی می کند

به منظور تبدیل جولیو به بهترین نرم افزار CRM، ما به شما این فرصت را می دهیم که این CRM را با سیستم های مالی و مالی مختلف متصل کنید تا راه حل های فروش خود را توسعه دهید و این فرآیند را به صورت مشترک مدیریت کنید.

انعطاف پذیری در CRM جولیو

با توجه به توسعه این نرم افزار توسط تیم جولیو، اگر سازمان شما نیاز به تاکید بر پارامترهای خاصی در سیستم فروش داشته باشد، کارشناسان ما می توانند CRM را با توجه به نیاز شرکت شما تغییر داده و آن را به صورت سفارشی برای سازمان شما بهبود بخشند.

لیست ابزارها و امکانات نرم افزار Jolio CRM

  1. دستیار هوشمند با هوش مصنوعی
  2. سیستم یادآوری و ردیابی خودکار
  3. امکان تشریح جزئیات لیست مشتریان سازمان
  4. فرصتی برای تعریف لیستی از متخصصان فروش سازمان
  5. امکان توضیح اطلاعات دقیق در مورد محصولات این شرکت
  6. سیستم بازی برای فروشندگان حرفه ای
  7. نحوه پیش بینی فروش
  8. وجود فرآیند فروش مبتنی بر قیف فروش با روش بازاریابی AIDA
  9. سازگار با انواع مراکز تماس مبتنی بر VOIP
  10. امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور
  11. امکان گزارش دقیق از روند فروش
  12. پشتیبانی API برای توسعه فرآیند فروش
  13. فرصتی برای سفارشی کردن فرآیندهای سازمان شما