15
شهریور

آماده کردن غذا برای شما (زیرا مادرم نیز باید غذا بخورد!)


مراقب همه باشید – اما خودتان؟ در اینجا چند ایده در مورد نحوه تهیه غذا برای مادر وجود دارد تا بتوانید خودتان را نیز به خوبی تغذیه کنید!

این مقاله همراه با پروژه خانواده سالم نوشته شده است.

شما دیشب یک جعبه ناهار بسته اید ، صبح امروز برای بچه های خود پنکیک بسته بندی کرده اید و بعد از مدرسه یک میان وعده سالم آماده کرده اید.

در همین حین ، شما پنکیک سرد و غذای باقی مانده برای صبحانه بریزید ، یک نوشیدنی انرژی زا روی میز ناهار خود بخورید و برای شام یک خمیر ماهی قرمز بگیرید.

اگر این یک زنگ است ، شما در یک دام مشترک قرار می گیرید: آنقدر روی تغذیه خانواده خود تمرکز کنید که فراموش کنید تغذیه مناسب خود را انجام دهید. و بله ، من نیز آنجا بوده ام.

شما لیاقت بیشتری دارید

ما به همه فرزندانمان اهمیت می دهیم. اما ما همچنین باید مراقب خود باشیم- و نحوه تغذیه خودمان بخش بزرگی از آن است. وقتی به ما غذای معنوی می دهند – غذایی که به ما نیرو می دهد ، رضایت ما را به همراه دارد و (این نیز مهم است!) ما را خوشحال می کند – و ما مجهز به مراقبت از همه چیز و همه هستیم.

بنابراین اجازه دهید آن را بپذیریم تغذیه خودمان به اندازه تغذیه فرزندانمان اهمیت دارد.

راههای کمک به تهیه غذا

اگر یک وعده غذایی هفتگی برای خود تهیه کنید ، احترام گذاشتن به نیازهای تغذیه ای آسان تر خواهد بود. دوست دارم اسمش را بگذارم از تغذیه مناسب استفاده کنیدبه در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

  1. تشخیص سخت ترین مکان های روز ، غذا یا زمان هایی که معمولاً خودتان غذا می خورید بسیار سخت است. شاید شما صبحانه را حذف می کنید زیرا وقت شما تمام شده است یا سر خود را با یک پیتزا پوشانده اید که به جای ناهار به فرزند شما پرتاب شده است. این زمینه های پیچیده برای همه متفاوت خواهد بود و در هر مرحله از فرزندپروری متفاوت خواهد بود.
  2. در ابتدای هفته وقت بگذارید (یا هر زمان که می توانید لحظه ای را بدزدید) و چیزی را برای مقابله با این مکان های دشوار آماده کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

تهیه غذا برای مادران: ایده های 7

1. ناهار ظرفبه این خطوط ناهار خوب آماده فقط برای Pinterest نیست. آنها کاملاً ارزش امتحان کردن را دارند – و آینده شما مملو از شکرگزاری برای یک ناهار گرم خواهد بود.

شما می توانید هر دستور غذایی را که دوست دارید تهیه کنید و چند ظرف را پر کنید (من ظرف خود را در Costco تهیه کردم این ظروف آماده سازی غذا شیشه ای مشابه).

اگر ایده های غذاخوری در تصویر زیر را دوست دارید ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنج ، کینوا یا فرارو یک دسته برنج بپزید
  2. در تابه ای با هر سبزیجات که دوست دارید سرخ کنید
  3. شامل غذاهای غنی از پروتئین (مانند سینه مرغ یا میگو ، برش کدو تنبل ، یا حلزون کنسرو شده یا سایر حبوبات)
  4. سس مورد علاقه خود را بخرید یا درست کنید

دستور العمل برای شروع:

2. سالاد: سالاد همیشه برای متکلمان خوب به نظر می رسد. بعد شما فکر کنید همه کسانی که شستشو ، برش و تعمیر می کنند و قبل از اینکه بدانید ، یک تکه سالامی را از کشوی دلستا برداشته و آن را ناهار می نامید.

بنابراین چند دقیقه وقت بگذارید تا چند سالاد سرخ شده آماده کنید (سبزیجات را زیر بار سنگین تری قرار دهید ، پارچه سبز را روی آن بگذارید ، پانسمان را نگه دارید) که می توانید در یک بشقاب بریزید و بپوشانید. در اینجا یک فرمول نامعتبر برای شما وجود دارد: طرز تهیه سالاد سالم

یا چند کیسه سالاد بخورید که واقعاً خوب هستند (این کلم شیرین مورد علاقه من است) و آنها را با یک منبع پروتئینی رضایت بخش مانند کنسرو ماهی تن ، تخم مرغ آب پز ، لوبیا یا کنسرو نارگیل یا سبزی خرد شده همبرگر ترکیب کنید.

3. توییت ها و میله ها: گاهی اوقات شما به یک میان وعده نیاز دارید که گرسنگی را به سرعت و به راحتی برطرف کند ، به عنوان مثال ، تربیت کودک یا قفل کردن کودکان در ورزش. می توانید میله ها را بردارید ، اما می توانید با تهیه لقمه ، میله و توپ در هزینه خود صرفه جویی کنید. وقتی دسته ای در یخچال دارم همیشه خیالم راحت می شود.

توپ اسنک رایگان

دستور العمل برای شروع:

4. سبزیجات آماده: آیا وقتی سبزیجات شسته ، خرد شده و در مقابل شما قرار می گیرند ، بیشتر می خورید؟ انجام میدهم! شما حتی زمان بیشتری را برای خرید سبزیجات شسته شده مانند برش های کرفس ، هویج بچه و نخود خرد شده صرف خواهید کرد. آن را در ظرفی بگذارید که می توانید بردارید ، کیسه ای بیندازید یا روی میز کار بگذارید تا در حین کار غذا بخورید.

5. بسته بندی صاف. با تهیه یک بسته صابون صبح خود را ساده کنید. سپس می توانید محتویات را در مخلوط کن بریزید ، آب یا شیر (فنجان یا بدون شیر) اضافه کنید و سریع هم بزنید. در اینجا نحوه تبدیل این بسته های سبز نرم به یک کیف قابل استفاده آورده شده است.

مواد نرم در کیسه یکبار مصرف

6. مواد اولیه آماده شدهبه گاهی اوقات تنها داشتن یک عنصر بزرگ باعث می شود که همه چیز امکان پذیرتر شود. در اینجا مواردی است که باید در نظر بگیرید:

7. منگنه هایی که دوست داریدبه شما زمان زیادی را صرف خرید غذایی می کنید که خانواده شما دوست دارند. آیا خودتان را فراموش می کنید؟ خواه نام تجاری محبوب حمص شما باشد ، سبزیجاتی که می خورید (و شما تنها آن هستید) ، یا میان وعده های نمکی که قصد ندارید مصرف کنید (من یک نوجوان گرسنه دارم ، بنابراین از غذاهای مخفی کاملاً حمایت می کنم) ، شما لیاقت خوردن غذاهایی را دارید که دوست دارید.

درباره شوهر من: پروژه خانواده سالم

من الان روی رژیم غذایی رسمی کار می کنم پروژه خانواده سالم، یک سازمان بازاریابی که به ایجاد نسلی سالم تر اختصاص داده است. از زمان راه اندازی مزارع شومان در سال 2002 ، آنها بیش از 7 میلیون دلار برای کمک به کودکان و خانواده ها جمع آوری کرده اند. آنها با آنها همکاری نزدیک دارند تغذیه آمریکا و سایر موسسات خیریه که به نفع کودکان و خانواده های سراسر کشور است.

این مقاله را به عنوان بخشی از سال نوشتم ماموریت برای غذاهای مغذی این کمپین برای کمک به خانواده ها برای خوردن غذاهای سالم و درک قدرت برنامه ریزی غذا ایجاد شد. تو می توانی در اینجا وارد یک فروشگاه کوچک تهیه غذا شوید SY ثبت نام در کلاس آشپزی مجازی رایگان با رستوران های ثبت شده در سراسر کشور.

پروژه خانواده سالم همچنین دارای هزاران دستور العمل سالم و نکات مفید برای خانواده ها است در وب سایت خود ، و از مورد بعدی لذت می برند اینستاگرامبه یا در گروه فیس بوک به من بپیوندید ، پروژه های خانواده سالم ، که در مورد تغذیه کودکان صحبت می کند – و خود ما!

من یک شرکت کننده در برنامه Amazon Services LLC Associates Program هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور ایجاد پول به من برای کسب درآمد از طریق پیوند به Amazon.com و وب سایت های مرتبط طراحی شده است.