11
شهریور

آیا آرد نارگیل هندوانه برای شما مفید است؟


این موضوع توسط شنونده قدیمی Niva Diva ، Staci معرفی شد ، که تصویری از چیزی به نام آرد نارگیل هندوانه برای من ارسال کرد. “آیا این چیز دیگری پر شده یا قانونی است؟ آیا مانند آرد گندم عمل می کند؟”

باید اعتراف کنم که ایمیل استاچی اولین کسی بود که در مورد آرد نارگیل شنید. در آینده ، با ظهور هندوانه های بدون دانه (که مطمئناً یکی از بهترین دستاوردهای دوران مدرن است) ، آخرین باری را که دانه های باغ را دیدم به یاد نمی آورم. ظاهراً ، تمام دانه هایی که دیگر سالاد میوه ما را تشکیل نمی دهند ، خرد شده و به عنوان جایگزین کم کربوهیدرات و غیر دانه پردازش شده اند.

آیا آرد نارگیل سالم است؟

یک چهارم فنجان آرد نارگیل هندوانه 15 گرم چربی ، 9 گرم پروتئین و فقط 3 گرم کربوهیدرات را تأمین می کند. محتوای چربی کبد نیز کالری بالایی دارد. یک چهارم فنجان آرد نارگیل هندوانه دارای 180 کالری است ، در حالی که در آرد شکر 160 ، در آرد نارگیل 130 و در آرد گندم کامل 110 کالری است. بافت سطح هندوانه شبیه به آرد بادام است.


برای مقایسه آردهای مغذی بدون گلوتن اینجا را کلیک کنید.

اما این چیه نه در آرد نارگیل به نظر می رسد به همان اندازه مهم است.

چه چیزی در آرد نارگیل وجود ندارد؟

به گفته یکی از پاک کننده ها ، آرد نارگیل هندوانه فقط در مورد غلات و گلوتن نیست بلکه “رایگان 8” است. این بدان معناست که هیچ یک از هشت ماده غذایی مسئول 90 درصد از کل واکنش های آلرژی غذایی نیستند. “8 بزرگ” ، همانطور که نامیده می شود (به ترتیب ، از بیشتر تا حداقل) عبارتند از: شیر ، ماهی ، ماهی ، غلات ، تخم مرغ ، آجیل ، لوبیا و سویا.

برخلاف تصورات غلط ، خوردن غذاهایی مانند گندم یا سویا شانس ایجاد حساسیت به آن را افزایش نمی دهد.

کم آبی معمولی می تواند یک مزیت بزرگ به نظر برسد. و در واقع ، بسیاری از مصرف کنندگان این نوع شمع از قبل بسته بندی شده را به عنوان نشانه ای از سالم تر یا سالم تر بودن غذاهای عاری از این آلرژن ها تفسیر می کنند. اما برای 95 درصد جمعیتی که حساسیت غذایی ندارند ، جلوگیری از آن فایده ای ندارد. برخلاف تصورات غلط ، خوردن غذاهایی مانند گندم یا سویا احتمال ایجاد حساسیت به آن را افزایش نمی دهد.

8 بزرگ-آیا باید از حساسیت های غذایی معمول اجتناب کنید؟

پنکیک پالئو (و سایر اکسیمورون ها)

به نظر می رسد کسانی که از رژیم غذایی “پالئو” پیروی می کنند ، آرد هندوانه مصرف کرده اند ، کسانی که سعی می کنند غذای خورده شده توسط شکارچیان جمع آوری کننده را که میلیون ها سال قبل ، قبل از صبح کاشت و دام به سراسر جهان سفر کرده اند ، تقلید کنند. اولین دستور العمل های آرد نارگیل که به صورت آنلاین پیدا کردم ، دستور تهیه پنکیک کم چرب ، پالئو و وافل بود.

من احساسات متفاوتی در مورد جنبش خوردن سرخپوشان دارم ، که در این قسمت قبلی به آن پرداختم. طرفداران سرخپوشان ممکن است در مورد آنچه “Paleo تأیید شده” است یا نه ، که من مضحک به نظر می رسم ، با توجه به اینکه ما در مورد آنچه مردم مختلف پارینه سنگی می خوردند و مسائل مربوط به سلامتی آنها واقعاً کمی می دانیم ، مضحک هستم. و به نظر می رسد برای رویدادی که به ریشه رژیم غذایی ما برمی گردد ، رژیم غذایی پالئو بسیار آماده شده وجود دارد.

تصور کنید اولین افرادی که در حاشیه مغازه های ارگانیک محلی من قدم می زنند ، قهوه دارای گواهی سرخپوشان ، نوارهای انرژی زا ، بسته های پنیر و سس مایونز را در چرخ دستی های قبل از آب و هوا می اندازند. به کلوچه. فکر می کنم چیزی در ترجمه کم بود.

به نظر می رسد برای رویدادی که به ریشه رژیم غذایی ما برمی گردد ، رژیم غذایی پالئو بسیار آماده شده است.

دانه های برنج چه مشکلی دارند؟

بسیاری از افرادی که از اخلاق سرخپوشان یا کربوهیدرات کم استقبال کرده اند ، دانه های برنج را از نظر جسمی ناسالم می دانند. اما ظاهراً افرادی که از سبک کم کربن و سبک سرخپوستی استفاده می کنند ، نداشتن این رده غذایی برایشان سخت است. در واقع ، اکثر دستور العمل های Paleo که من دیده ام به نظر می رسد که قصد دارند نان ، کیک ، کلوچه و سایر اقلام خانگی را بدون استفاده از آجیل تهیه کنند.

به عنوان مثال ، مخلوطی از آرد پالئو را مشاهده می کنید که در یک بسته مخلوط شده است -هم از قبل بسته بندی شده و هم خانگی. بیشتر آنها ترکیبی از بادام ، نارگیل ، کاساوا ، تاپیوکا یا آجیل شات هستند. بسیاری از این محصولات ادعا می کنند که می توانید به سادگی آنها را با آرد معمولی گندم جایگزین کنید. اما اگر انتظار دارید نتایج مشابهی را بدست آورید ، ممکن است ناامید شوید. پروتئین گلوتن موجود در گندم و سایر غلات دارای خواص منحصر به فردی است که به استحکام ، کشش و افزایش مدفوع و آرد می افزاید. غذاهای سرخ شده بدون غلات و بدون گلوتن سنگین تر و ضخیم تر از غذاهای بدون برنج هستند.

بنابراین ، برای پاسخ به سوال استاچی: نه ، آرد نارگیل هندوانه مانند آرد گندم عمل نمی کند. اما اگر نمی توانید گندم بخورید یا فقط از بازی با آردهای دیگر لذت ببرید ، من دوست دارم از آرد هندوانه مشابه استفاده از آرد بادام استفاده کنم.

آیا پیشگیری از کلیه در رژیم غذایی شما سالم است؟

شخصاً ، اگر عدم تحمل خاصی ندارید ، معتقدم که اگر می خواهید رژیم غذایی سالمی داشته باشید ، نیازی به حذف آجیل ندارید. با این وجود ، غذاهای غلات (به ویژه غذاهایی که از آرد تصفیه شده تهیه می شوند) می توانند کالری زیادی در رژیم غذایی شما ارائه دهند بدون اینکه ارزش غذایی زیادی ارائه دهند.

اجتناب از غلات به این معنی است که شما بیشتر غذاها و سبزیجات پخته نمی خورید ، من می بینم که چگونه می توان کیفیت غذای شما را بهبود بخشید. اما اگر رژیم غلات کامل خود را با نان های سبوس دار ، کیک ، شیرینی ، کلوچه و وافل جایگزین کنید ، از نظر غذا از معامله واقعی مطمئن نیستید.

بنابراین آیا آرد خانگی و محصولات پخته شده شما از گندم ، برنج ، کاساوا یا آرد نارگیل تهیه شده است ، به شما توصیه می شود که مانند آرد سنتی اعتدال را رعایت کنید.