8
شهریور

آیا در صورتی که شکر اضافه شده با فیبر و سایر مواد مغذی ترکیب شود ، بین خوردن شکر طبیعی از میوه و شکر افزوده تفاوت وجود دارد؟ : غذای مقوی


یک مثال خاص به همان اندازه مطمئن است. یک نوشیدنی به علاوه یک نوشیدنی پر قند به همان اندازه که می توانید با یک سیب متوسط ​​مشاهده کنید بسیار کمک می کند. بنابراین خیلی باطل می شود. با این حال ، از همه چیزهایی که خوانده ام ، تنها توضیحی که می توانم پیدا کنم این است که چرا شکر موجود در میوه برای شما بهتر از افزودن است ، شکر است ، زیرا میوه با فیبر و سایر مواد مغذی ترکیب شده است ، که باعث کاهش جذب گلوکز می شود ، به این معنی که شما حتی دریافت می کنید. جهش انسولین اگر این واقعیت دارد ، آیا واقعاً بین خوردن بیمه و خوردن میوه تفاوت وجود دارد؟ این بیمه حاوی پروتئین ، چربی و فیبر افزوده شده است (حداقل برخی). بنابراین این موارد نیز رعایت می شود.

یک نکته در اینجا ، من احساس می کنم که بیمه حاوی آنتی اکسیدان های موجود در میوه نیست.

این مسئله قند مرا گیج می کند زیرا می بینم مردم می گویند قند باید محدود شود ، اما این میوه ها خوب و منحصر به فرد هستند. برای من چندان منطقی نیست آیا باید قند را محدود کنم یا نه؟ حتی اگر با فیبر و مواد مغذی دیگر ترکیب شود ، آیا باز هم نباید آن را محدود کنید؟