17
شهریور

آیا در مورد این رژیم کم کربوهیدرات (صبح ها کربوهیدرات کم ، چربی زیاد و پروتئین زیاد است ؛ بعد از ظهرها کربوهیدرات زیاد ، چربی کم ، پروتئین زیاد وجود دارد)؟ طراحی شده برای ورزشکاران ماهر ورزشکار با نیازهای بسیار قوی. : غذای مقوی


تعجب می کنید که همه شما در مورد آن غذا چه فکر می کنید. این سفر رفت و برگشت به گروهی از سنگ نوردان انجامید. شما معمولاً صبح ها کربوهیدرات دریافت می کنید و غذاهای سرشار از چربی و پروتئین را انتخاب می کنید. بعد از ناهار ، نزدیک زمان ورزش ، می توانید کربوهیدرات مصرف کنید. برای شام کربوهیدرات متوسط ​​یا زیاد و چربی کم را برای وعده غذایی انتخاب می کنید. همه مواد غذایی 25-30 گرم پروتئین دارند.

تصور می شود که نقاط چربی بدن شما را کاهش می دهند. این یک ورزش متوسط ​​است (به سنگ نوردان داده می شود). این همچنین فرض می کند که هیچ شکر فرآوری شده ، سبزیجات و میوه های زیادی در بعد از ظهر و اغلب مقداری غلات برای شام وجود ندارد.