آیا می توانید سالاد فست فود را در Medifast بخورید؟

من گاهی اوقات افرادی را دارم که با من تماس می گیرند و می پرسند که آیا این کار مجاز است یا اینکه آیا مجاز به خوردن یک سالاد فست فود با دقت انتخاب شده به عنوان وعده غذایی “لاغر و سبز” خود هستید. من گهگاه این کار را انجام می دهم و به نظرم کاملاً قابل قبول است. اما نکته کلیدی این است که بسیار عاقلانه انتخاب کنید. برخی از سالادهای فست فود کاملاً رژیمی هستند و برخی شما را با کالری و چربی به اندازه یک همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده از همان رستوران پر می کنند. در مقاله زیر به این موضوع نگاه دقیق تری خواهم داشت (و به شما می گویم کدام پیشنهادها را دوست دارم).

در هنگام انتخاب سالاد فست فود به خاطر داشته باشید که معیارهای “لاغر و سبز” Medifast چیست: هنگام انتخاب خود، باید دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید به خاطر بسپارید. وعده غذایی بدون چربی و سبز روزانه از ۵ اونس پروتئین بدون چربی و سه وعده سبزیجات با گلیسمی پایین تشکیل شده است. یک سالاد می تواند این کار را به طرز شگفت انگیزی انجام دهد، اما تنها در صورتی که یکی را انتخاب کنید که این سه جزء را بدون هیچ چیز اضافی داشته باشد. البته، شما می خواهید چربی، کربوهیدرات و کالری را پایین نگه دارید، اما بسیاری از پیشنهادات مطابق این دستورالعمل ها هستند.

بسیاری از فست فودها سالادهای خود را با گوشت سرخ شده، بیکن، کروتون و پنیر پر می کنند. و، شما واقعاً می توانید با پانسمان آنها دچار مشکل شوید. اما، اگر دقت کنید، چندین گزینه خوب و قابل اجرا وجود دارد. چندین شرکت گزینه هایی با گوشت بدون چربی کبابی و فقط سبزیجات مناسب رژیم غذایی شما ارائه می دهند.

برخی از موارد مورد علاقه من عبارتند از:

۱. سالاد سزار ممتاز مک دونالد با مرغ کبابی: این یکی مرغ کبابی، کاهو سبز تیره و گوجه فرنگی دارد. مقداری پنیر روی آن وجود دارد، اما می توانید آن را بردارید یا سالاد خود را بدون آن سفارش دهید. همچنین، من از پانسمان اسپری خودم برای صرفه جویی در کالری و چربی زیادی استفاده می کنم.

۲. سالاد تاکو استیک چیپوتل تاکو بل (از منوی فرسکو): این سالاد عالی است، اما باید اصلاح شود. بدیهی است که نمی توانید پوسته را بخورید و نمی توانید چیپس و پنیر تورتیلا را اضافه کنید. همچنین باید از آنها بخواهید برنج را نگه دارند. اما استیک بدون چربی، کاهو، گوجه فرنگی و سالسا از نظر تجربه من خوب هستند. من خامه ترش بدون چربی را کناره می گذارم و از سالسا برای سس استفاده می کنم. هنوز هم خیلی خوشمزه است.

۳. سالاد مرغ ماندارین وندی: این یکی دارای مجموعه ای زیبا از سبزیجات، هویج، گوجه فرنگی و کلم بروکلی است. من پرتقال ماندارین را حذف می کنم زیرا محتوای کربوهیدرات و قند آن خیلی زیاد است. اما مرغ و بادام سوخاری می ماند. باز هم، من از سس سالاد اسپری خودم استفاده می کنم، زیرا این سس ها برای صرفه جویی در چربی، کربوهیدرات و کالری بسیار ارزشمند هستند.

۴. سالاد مرغ کبابی کنتاکی BLT: البته، شما باید بیکن را در این مورد حذف کنید. اما، کاهو، گوجه فرنگی و مرغ کبابی کاملاً خوب هستند.

این به هیچ وجه یک لیست جامع نیست. اتفاقاً اینها همان هایی هستند که من دوستشان دارم. با این حال، هر پیشنهادی که دارای سبزیجات با گلیسمی پایین و پروتئین بدون چربی باشد، باید موثر باشد. فقط به یاد داشته باشید که مواد اضافی ناخواسته مانند کروتون، بیکن، پنیر، پاستا و سس های سنگین را حذف کنید. همانطور که اشاره کردم، آن پانسمان های اسپری ارزشمند هستند. آنها خوشمزه هستند و فقط چند اسپری واقعاً سالاد را می پوشاند و طعمی را که به دنبال آن هستید بدون چربی برخی از سس ها که حاوی مواد بد بیشتری نسبت به همبرگرهای همان رستوران ها هستند، به شما می دهد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر