آیا می توان بدون خرید غذا به روش Medifast غذا خورد؟

اخیراً شخصی با من تماس گرفت و به من گفت که از آنچه در تحقیقات خود در مورد رژیم غذایی مدیفاست می خواند بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است. او احساس می کرد که چیزی مشابه ممکن است برای او مفید باشد، اما در خرج کردن پول برای غذای رژیم تردید داشت. او می خواست بداند آیا می توان غذاهای مشابه را با اقلامی که می توانست از خواربار فروشی بخرد بخورد. این یک سوال نسبتا رایج است که من خودم داشتم. و قبلاً سعی کردم چیزی مشابه را انجام دهم. در مقاله بعدی در مورد این موضوع بیشتر بحث خواهم کرد.

اگر می‌خواهید خودتان به روش مدیفاست غذا بخورید، باید چه کاری انجام دهید: یک دلیل بزرگ برای موفقیت بیشتر افراد در این رژیم این است که می تواند شما را در کتوزیس قرار دهد، جایی که به سرعت در حال سوزاندن چربی خود هستید. شما معمولاً قادر به انجام این کار هستید زیرا نسبت کالری به کربوهیدرات به پروتئین بسیار خاص و مطلوب است. من از تجربه می‌دانم که یافتن غذاهایی که این معیارها را برآورده می‌کنند بسیار چالش برانگیز است. و اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به طور کلی بسیار گران و زمان بر است.

همچنین به خاطر داشته باشید که شش بار در روز غذا خواهید خورد. زمانی که این رژیم را دنبال می کنید، پنج وعده از وعده های غذایی از پیش بسته بندی شده را می خورید و سپس یک وعده غذایی اصلی بزرگتر را خودتان درست می کنید. این به چند دلیل ضروری است. اولاً، خوردن زیاد به جلوگیری از گرسنگی کمک می کند و متابولیسم شما را برای اهداف کتوزیس حفظ می کند. و با این حال، در حالی که شما بسیار غذا می خورید، فقط حدود ۱۰۰۰ کالری در روز دریافت می کنید. نه تنها این، بلکه نسبت کربوهیدرات به پروتئین بیشتر در حد یکنواخت نگه داشته می شود.

اگر هنوز درباره غذاهایی که قرار است برای این کار استفاده کنید تحقیق نکرده اید، می توانم به شما بگویم که کالاهای “ایمن” زیر این چتر به سختی به دست می آیند. بسیاری از آنها مقدار زیادی قند و کربوهیدرات دارند که برای کتوز مفید نیست. معمول است که مقادیر کم کالری و چربی را با شکر اضافی جبران کنید تا طعم آن همچنان خوشایند باشد.

من به براونی های جدید Medifast به عنوان نمونه ای از آنچه شما باید انجام دهید نگاه می کنم. این محصول تنها ۱۱۰ کالری و ۲ گرم چربی دارد. ۱۵ گرم کربوهیدرات وجود دارد، اما با ۱۱ گرم پروتئین بسیار بالا متعادل می شود. فقط ۸ گرم قند و ۴ گرم فیبر وجود دارد. حتی اگر به فروشگاه های مواد غذایی سالم نگاه کنید، پیدا کردن یک محصول قابل مقایسه با این همه پروتئین و فیبر بسیار دشوار خواهد بود. و حتی اگر این کار را انجام دهید، احتمالاً متوجه خواهید شد که گران‌تر است و همچنان باید چهار وعده غذایی مشابه در روز تهیه کنید.

من می دانم که بسیاری از مردم درباره Medifast DIY تحقیق می کنند زیرا فکر می کنند که با “انجام این کار خودشان” مقداری پول پس انداز می کنند. اما طبق تجربه من، اینطور نیست. اگر از کوپن های خوب Medifast استفاده می کنید، هزینه هر وعده غذایی شما برای Medifast کمی بیش از ۲ دلار در هر وعده است. تهیه وعده‌های غذایی با هزینه کمتر از این بسیار دشوار است، به‌ویژه از آنجایی که به مواد اولیه زیادی نیاز دارید. زمانی که رژیم زون داشتم چیزی مشابه را امتحان کردم. نه تنها فکر می کنم که هرگز به نسبت کالری به کربوهیدرات به پروتئین Medifast نزدیک نشده ام، بلکه می دانم که برای ۶ وعده غذایی روزانه بیش از ۱۰ دلار هزینه می کنم.

این به این معنی نیست که اگر پول مشکلی نیست و فقط دوست دارید آشپزی کنید، نمی توانید چیزی بسازید که کالری و کربوهیدرات کمی داشته باشد در حالی که مقادیر زیادی فیبر و پروتئین بسته بندی می شود. من مطمئن هستم که این احتمالاً برای حداقل چند وعده غذایی در روز امکان پذیر است. اما، من همچنین گمان می‌کنم که زمان‌بر، پرهزینه و چالش‌برانگیز باشد. با این حال، من به طور کلی کسی هستم که صبر زیادی ندارم و راحتی را ترجیح می دهم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر