21
شهریور

آیا می توان همزمان با از دست دادن چربی ماهیچه ها را حفظ کرد؟ : غذای مقوی


من می خواهم:

  • چربی بدون چربی

  • نر

  • 155 پوند

  • 5’7

  • ~ 25 درصد چربی بدن

من در طول یک سال 40 پوند چربی از دست دادم ، اما متأسفانه به نظر می رسید که ماهیچه های زیادی در آن از دست داده ام.

من به تازگی این برنامه را آغاز کرده ام: حدود 1600 کیلو کالری با TDEE حدود 2500 بخورید ، در نتیجه 900 كاهش روزانه ، با كاهش وزن 1.8 پوند در هفته. 165 گرم پروتئین در روز برای حفظ توده عضلانی. تمرینات قدرتی 40 میلیون در روز

من می دانم که بسیاری این را بیش از حد می دانند ، اما من مدت زیادی است که این کمبود را دارم – با روزه داری منظم – مشکلی نیست ، در حال حاضر تمرینات شدید و رژیم غذایی با پروتئین بالا را شامل می شوم.

من قصد دارم این رژیم و تمرین را به مدت 2 ماه ادامه دهم با این امید که BF٪ خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهم در حالی که ماهیچه ها را نسبتاً حفظ می کنم. با فرض اینکه من از آن برنامه پیروی کردم ، آیا خوب است؟ چقدر می توان انتظار کاهش BF؟ داشت؟