5
شهریور

آیا Peppers Bell می تواند برای شما مناسب باشد؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر


تمشک ها دارای رنگ قرمز مایل به قرمز ، شیرین و ملایم شیرین هستند.

آنها به دلیل پخت و پز کم کربوهیدرات معروف هستند ، و آنها را در طول سال در خواربارفروشی محلی خود خواهید یافت (اگرچه طعم آنها در فصل تابستان و پاییز عالی است!). اما آیا فلفل برای شما مفید است؟ یعنی!

بیایید نگاهی به برخی از فواید فلفل برای سلامتی و چگونگی طبخ آن با طعم خوشمزه و کم کربن بیاندازیم.

فلفل دلمه ای کم کالری و کربن دارد

فلفل قرمز و زرد سرخ شده در ظرف پخت

یک فلفل دلمه ای بزرگ حاوی 43 کالری و تنها 10 گرم کربوهیدرات است که برای افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، اطلاعات قابل قبولی است.

بنابراین ، آیا فلفل باعث کاهش وزن می شود؟ به هر حال … نه!

بهتر است افراد بد دیگری را در رژیم غذایی خود پیدا کنید.

خوردن بیش از حد می تواند منجر به کاهش وزن شود ، اما خطر خوردن بیش از سه عدد فلفل دلمه ای در طول یک جلسه بسیار نادر است (129 کیلو کالری) که تقریباً همان نوع لوبیا سیب زمینی است.

و وقتی صحبت از میان وعده های شور مانند یک میان وعده می شود ، به احتمال زیاد بیش از یک وعده غذا می خورید.

گل کلم دارای مواد مغذی زیادی است

اشتباه نکنید: فلفل دلمه ای ممکن است کالری کمی داشته باشد ، اما پر از مواد مغذی باشد.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و فولات و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین کدام فلفل دلمه ای سالم تر است؟

بریتانی کرامپ ، MPH ، RD در Savor Nutrition می گوید: “وقتی مواد مغذی وجود داشته باشد ، تغییر رنگ فلفل ها ایجاد می شود.”

جوانه های زنگ سبز قبل از گلهای قرمز برداشته می شوند. یک فلفل سبز در حال حاضر حاوی 150 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C است.

فلفل قرمز می تواند 350 درصد نیاز روزانه شما را تامین کند.

بیایید عمیق تر حفاری کنیم:

  • دوز روزانه ویتامین C که توسط یک زن داده می شود 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان ، 90 میلی گرم در روز.
  • روغن اصلی زنگ حاوی 128 ویتامین C است. بنابراین برای زنان 171٪ از RDA و برای مردان 142٪ است.

کرامپ می گوید: فلفل دلمه ای قرمز ، زرد و نارنجی از لیکوپن و کاروتنوئیدها بیشتر از فلفل سبز نارس است.

کاروتنوئیدها موادی مانند آنتی اکسیدان های گیاهی هستند که می توانند از سلول ها در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت کنند.

فلفل دلمه ای منبع خوبی از فیبر است

فلفل دلمه ای قرمز تازه در یک بشقاب

فلفل دلمه ای در مقایسه با تعداد کالری هایی که به رژیم غذایی شما اضافه می کنند حاوی مقدار زیادی فیبر است.

خوردن یک رژیم غذایی بزرگ و کامل ، 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که 14 و 9 درصد از میزان مجاز روزانه برای زنان و مردان است.

خوردن فیبر کافی برای کاهش وزن و سلامت کلی بدن بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند در طولانی مدت احساس سیری کنید و در پیشگیری از یبوست ثابت قدم باشید.

فلفل دلمه ای نرم است و خوردن آن آسان است

اما چرا فلفل را بر بقیه ترجیح می دهیم؟

کرامپ توضیح داد: “اگر ترجیح می دهید از فلفل دوری کنید ، فلفل دلمه ای ملایم است و انتخاب خوبی است. برای کسانی که سردرد دارند ، فلفل دلمه ای با فلفل تلخ جایگزین می شود که می تواند درد را بدتر کند.”

برخلاف فلفل ، فلفل حاوی کپسایسین نیست ، دارویی که باعث سوختگی فلفل می شود.

راهی آسان برای پختن فلفل دلمه ای

فلفل دزدیده شده

و اکنون این س isال مطرح می شود که “آیا فلفل برای شما مفید است؟” پاسخ داد ، بیایید در مورد نحوه پخت و پز با آنها بحث کنیم.

بدون شک می توانید از میان وعده های تازه لذت ببرید و از خوردن میان وعده لذت ببرید ، اما چرا در آشپزخانه کمی خلاقانه عمل نکنید؟

1. یک فلفل دلمه ای کامل یا کامل

فلفل دلمه ای پر شده می تواند راهی عالی برای استفاده مجدد از بقیه باشد. سوراخ های پمپ طوری طراحی شده اند که با گوشت چرخ کرده ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پخته شده پر شوند.

البته می توانید همین مواد را با فلفل و پیازچه پر کنید.

سعی کنید خلاق باشید – همه چیز در مورد چگونگی خرد کردن فلفل است. چند دستور العمل برای الهام:

2. پودینگ برنج سرخ شده یا سرخ شده

شکر را داخل خمیر بریزید تا طعم بیشتری از سبزیجات به دست آید. می توانید این کار را روی گریل (دودی) یا در فر (سوخته) انجام دهید.

  • برای مخلوط کردن فلفل ها را به صورت مربع خرد کنید ، بدون هم زدن روی آن را با سس پخت بپوشانید و به مدت 5-10 دقیقه روی گریل قرار دهید.
  • برای سرخ کردن فلفل دلمه ای ، آن را به صورت مربع خرد کنید ، با یک ماهیتابه نچسب بپوشانید ، مزه دار کنید و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

همانطور که هست لذت ببرید یا از فلفل دلمه ای پخته به عنوان غذا در غذاهای دیگر مانند:

3. فلفل دلمه ای سرخ شده

بیایید با خود روبرو شویم – فلفل دلمه ای کلیدی است تا گوشت ها و غذاهای مخلوط با سبزیجات زیبا و حتی خوشمزه تر به نظر برسند.

آنها یک رنگ قرمز ، زرد یا نارنجی به سبز و قهوه ای دریا اضافه می کنند.

سیب زمینی سرخ کرده یک گزینه آسان و سالم است:

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com بروید و نحوه تغذیه سالم را با کمک دو برنامه تغذیه ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.