از چه نوع مواد غذایی برای طرفین در سیستم تغذیه استفاده می کنید؟

من گاهی اوقات از افرادی می شنوم که در مورد چگونگی اضافه کردن اقلام جانبی تازه و جانبی فروشگاه مواد غذایی به وعده های غذایی Nutrisystem خود کمی سردرگم هستند. و حتی ممکن است در مورد مزاحمت با طرفین اکراه وجود داشته باشد زیرا هیچ کس نمی‌خواهد روی رژیم غذایی سخت کار کند و فقط غذایی اضافه کند که با کاری که می‌خواهید انجام دهید خنثی می‌کند تا پیشرفت شما را خنثی کند. من از کسی شنیدم که می گفت “من باید چه چیزی به وعده های غذایی Nutrisystem خود اضافه کنم؟ من نمی خواهم چیزهای اشتباه بخورم.” در مقاله زیر به این موضوع پاسخ خواهم داد.

افزودنی ها به ۴ دسته تقسیم می شوند. شما می توانید هر روز از هر دسته ای انتخاب کنید: یکی از اهداف واقعی Nutrisystem این است که شما یک رژیم غذایی بسیار متعادل از همه گروه های غذایی داشته باشید و در عین حال غذاهایی را بخورید که گلیسمیک دوست دارند. برای این منظور، افزونه ها به ۴ دسته تقسیم می شوند. به شرح زیر: کربوهیدرات هوشمند؛ سوخت های قدرت؛ سبزیجات؛ و موارد اضافی در حالت ایده آل، هر روز از هر گروه انتخاب می کنید. این آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. شما همراه با سفارش خود یک خواربار در راهنمای خرید دریافت می کنید و آنها به شما می گویند که چه مقدار از هر دسته باید داشته باشید. آنها همچنین هزاران مثال با مقادیر پیشنهادی ارائه می دهند.

به عنوان مثال، غذاهای زیر دسته «کربوهیدرات‌های هوشمند» غذاهایی مانند میوه‌ها، آب‌میوه‌ها، غلات کامل و پاستا هستند. در یک مثال دنیای واقعی، می‌توانید یک موز متوسط ​​یا یک تکه نان جو دوسر را به همراه صبحانه خود از انبار مواد غذایی خود میل کنید. یا می توانید نصف فنجان پاستا یا لوبیا را در وعده ناهار به آن اضافه کنید. برای شام، می توانید توت فرنگی را کنار هم بخورید.

دسته بعدی که به آن نگاه خواهیم کرد «سوخت‌های نیرو» هستند و این عمدتاً پروتئین بدون چربی مانند پنیر، ماست، آجیل، کره بادام‌زمینی و گوشت بدون چربی است. یک گزینه واقعی ممکن است اضافه کردن بیکن کانادایی در صبحانه، یک فنجان ماست در ناهار یا مقداری گوشت بدون چربی اضافی در هنگام شام باشد. کره بادام زمینی و آجیل نیز در دسته “سوخت نیرو” قرار می گیرد. اکنون، مقوله “سبزیجات” به طور منطقی خود توضیحی است. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، طیف گسترده ای از سبزیجات در این لیست وجود دارد. به طور کلی، شما مجاز به یک فنجان کامل سبزیجات هستید که مقدار کمی است.

دسته “اضافی” چیزهایی مانند چاشنی ها (سس مایونز، خردل، سس گوجه فرنگی، سس سالاد، روغن) و تنقلات مانند ذرت بو داده و تخمه کدو تنبل هستند. این خوراکی‌ها را با میان‌وعده‌های روزانه‌ای که در Nutrisystem می‌خورید اشتباه نگیرید. اینجوری کار میکنه در این برنامه، شما سه وعده غذایی اصلی (صبحانه، شام و ناهار) به اضافه اقلام جانبی را در هر وعده می خورید (از بین دسته هایی که در مورد آنها صحبت کردم انتخاب کنید.) علاوه بر این وعده های اصلی با کناره ها، می توانید دو میان وعده و یک دسر اینها همراه با بسته Nutrisystem شما هستند. بنابراین به یاد داشته باشید که طرف های مواد غذایی فقط همین هستند. آنها طرفینی هستند که باید در کنار وعده های غذایی اصلی شما خورده شوند. اما بین وعده‌های غذایی میان وعده‌هایی هم می‌خورید که به شما کمک می‌کند گرسنه نشوید.

بنابراین برای پاسخ به سوال مطرح شده، انتخاب ها برای اقلام جانبی گسترده است اما با سفارش شما اطلاعات خوبی به شما داده می شود. اساساً، بسته به آنچه که ممکن است با وعده غذایی شما خوب باشد، می توانید یک طرف از هر یک از این چهار دسته را انتخاب کنید. بنابراین ممکن است همراه با نان شیرینی صبحانه، مقداری ماست (سوخت های نیروزا) همراه با ناهار سالاد مرغ، مقداری هویج (سبزیجات) و در هنگام شام مقداری ماکارونی (کربوهیدرات های هوشمند) با استیک خود بخورید. و شما همچنان ۲ میان وعده اضافی و یک دسر در کنار همه اینها دریافت خواهید کرد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر