استراتژی پنج وعده غذایی در روز برای سوزاندن چربی و خوش فرم شدن آسان است

بنابراین شما می خواهید پنج بار در روز غذا بخورید تا وزن کم کنید. درست است که خوردن وعده‌های غذایی کوچک در طول روز متابولیسم کلی شما را افزایش می‌دهد، اما مشکل اینجاست که به راحتی می‌توان بهانه‌هایی مانند «نمی‌دانم چه بخورم یا چگونه باید برای درست کردن آن همه غذا زمان پیدا کنم» آسان است. این را در نظر بگیرید. وقتی بیش از ۳ ساعت بدون غذا بمانید بدن شما به حالت گرسنگی می رود. به عبارت دیگر، بدن شما شروع به سوزاندن ماهیچه برای انرژی به جای چربی می کند و زمانی که در نهایت به غذا خوردن می رسید. بدن شما مقدار زیادی از آن غذا را به عنوان چربی ذخیره می‌کند، زیرا نمی‌داند چه زمانی دوباره غذا می‌خورد. اگر می خواهید از این اتفاق جلوگیری کنید، باید به بدن خود فکر کنید که همیشه غذا در دسترس است تا نیازی به ذخیره چربی نباشد.

خوردن پنج بار در روز ممکن است در ابتدا کار زیادی به نظر برسد، اما چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که مجبور نیستید پنج وعده غذایی در روز بپزید. توصیه می کنم برای صبحانه و شام به چیزهای ساده پایبند باشید، در اکثر مواقع به هر حال این وعده ها را در خانه می خورید. بنابراین تنها چیزی که باید نگران آن باشید این است که هنگام بیرون رفتن از خانه، ناهار و چند میان وعده همراه خود داشته باشید. کلید دستیابی به این کار به ظاهر غیرممکن برای سرعت بخشیدن به متابولیسم، راحت کردن آن است. شما باید کمی در آشپزخانه سازماندهی کنید و به چند مورد ضروری برای آسان کردن آن نیاز دارید.

یک جعبه یا کیسه ناهار مناسب و عایق برای خود تهیه کنید. چند تاپرور یا ظروف نگهداری پلاستیکی و کیسه های زیپلاک تهیه کنید. من دریافتم که داشتن چیزهایی مانند پلوپز، کباب پز برقی به سبک پیشخوان و مخلوط کن ضروری است. خوردن یک شیک پروتئین برای صبحانه یا شام چندین بار در هفته راه خوبی برای حفظ تعادل مواد مغذی و کالری است.

آن را ساده نگه دارید. برای صبحانه غلات یا بلغور جو دوسر بخورید. ماست و گرانولا یا تخم مرغ و نان تست در صبح سریع و آسان است. ناهار می تواند یک ساندویچ و یک تکه میوه یا سالاد با سینه مرغ باشد. اینها را صبح، درست قبل از بیرون رفتن از در، به راحتی کنار هم قرار دهید. میان وعده ها می توانند به آسانی ماست و موز یا سیب و مقداری بادام هندی باشند. کراکر و پنیر نیز راحت هستند.

آنچه شما نیاز دارید:

• جعبه ناهار

• بسته های سرد

• ظروف پلاستیکی نگهداری مواد غذایی

• بطری های آب

• یک کباب پز برقی

• یک پلوپز کوچک

• یک مخلوط کن

چه باید کرد:

• یخچال، فریزر و انباری را به معنای واقعی کلمه خالی کنید.

• یک منو بسازید.

• از منوی خود یک لیست مواد غذایی تهیه کنید.

• به فروشگاه مواد غذایی مراجعه کنید.

• آشپزخانه خود را با هر چیزی که در آن هفته می خواهید بخورید، ذخیره کنید.

• سپس هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید، صبحانه بخورید و جعبه ناهار خود را بسته بندی کنید.

• وعده های غذایی و میان وعده های خود را ساده نگه دارید.

• حتما حواستان به ساعت باشد و هر سه ساعت یکبار غذا بخورید. منتظر نمانید تا گرسنه شوید. قبل از اینکه گرسنه شوید بخورید

• سپس وقتی به خانه رسیدید، شام درست کنید. فراموش نکنید که جعبه ناهار خود را خالی و تمیز کنید و آن را برای روز بعد آماده کنید.

نتیجه:

این استراتژی به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش دهید و به شما کمک می کند تا سطح انرژی خود را در طول روز حفظ کنید. شما بدن خود را به سوزاندن چربی به جای عضله برای انرژی آماده می کنید. غذای ثابت به بدن شما می گوید که هیچ بحرانی وجود ندارد، بنابراین دلیلی برای ذخیره چربی وجود ندارد. شما همچنین می توانید از غذا خوردن در خارج از منزل خودداری کنید که اگر بخواهید پنج بار در روز غذا بخورید می تواند گران باشد. با غذاهای مختلف آزمایش کنید. به خاطر داشته باشید که به دنبال راحتی باشید و آن را ساده نگه دارید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر