14
شهریور

اسموتی توت اسفناج | تغذیه محروم


این اسموتی توت اسفناج در مورد علم حمایت از روده سالم صحبت می کند!

ما با هم کار کردیم نسل در این اسموتی علمی به شما نشان می دهد که حمایت از سلامت خود و تنوع میکروبیوم شما آسان تر از آن است که فکر می کنید. (علامت: خوردن میوه و سبزیجات بیشتر). من سالهاست که از Seed’s Daily Synbiotic ، یک داروی پیش و پروبیوتیک استفاده می کنم و احساس آن را دوست دارم. من همیشه دو کپسول هر روز صبح روی شکمم می گذارم تا از هضم سالم حمایت کند-اگر می خواهید آجیل را امتحان کنید ، از کد NUTRITIONSTRIPPED15 برای 15 off تخفیف از منبع اول خود استفاده کنید.

یک میز ناهار خوری مناسب میکروبیوم وجود دارد که من در طراحی این دستور العمل ساده و ساده با آن آشنا هستم.

منبع تصویر: pcf.org

چرا مطالعات اخیر نشان داده است که میکروبیوم روده نقش مهمی در انتشار تعدادی از بیماری های مزمن دارد. در حال حاضر مشخص شده است که مصرف غذا نقش مهمی در شکل گیری میکروبیوم ایفا می کند ، با آزمایشاتی که انجام شده است ، تغییرات رژیم غذایی می تواند تغییرات کوچک میکروبی را در عرض 24 ساعت ایجاد کند. (1) ”

یک راه برای حمایت از سلامت کلی بدن ، از جمله سلامت روده ، ساده کردن تعداد میوه ها و سبزیجاتی است که در رژیم غذایی خود می خورید – اسموتی ها راهی عالی برای ترکیب مواد مغذی درشت و ریزمغذی های ضروری هستند که به رژیم متعادل کمک می کنند و از سلامت بدن حمایت می کنند. میکروبیوم شما

وارد کنید: اسموتی توت اسفناج ، یا از نظر علمی آنچه ما می نامیم ، Cyanidin ، Mrony Micronutrient + Protein Punch Smoothie. معنی آن چیست؟ این اسموتی علمی نام خود را از برخی مزایای ملموس ترکیب آن گرفته است.

بیایید دریابیم که چگونه این اسموتی از میکروبیوم شما پشتیبانی می کند!

فواید این اسفناج توت Smachoth

اسموتی ها راهی عالی برای دریافت غذاهای خوشمزه سرشار از ویتامین ها ، ویتامین ها ، مواد معدنی ، فیبر و آنتی اکسیدان ها هستند ، اما نکته اصلی این است که از تعادل آنها اطمینان حاصل کنید تا احساس سیری و انرژی داشته باشید و این کار را از طریق بنیاد ما انجام دهید. پنج سیستم

پنج ماده مغذی اصلی غذاهایی هستند که حاوی هر 5 ماده مغذی هستند: کربوهیدراتهای نشاسته ای ، کربوهیدراتهای نشاسته ای ، چربیهای سالم ، پروتئین و عامل طعم. با درج حداقل 3 مورد از 5 عنصر در این موارد سبک اگر این کار را انجام دهید ، می توانید از سلامت معده خود حمایت کنید ، احساس انرژی کنید و سیر باشید.

اگر هنوز پنج سیستم اساسی اولیه که می توانم انجام دهم را نمی دانید ، می توانید آن را انجام دهید راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید که در مورد آن بیشتر به اشتراک می گذارم!

در اینجا پنج ماده اساسی این اسموتی توت اسفناج آمده است:

1 • کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای

اسفناج (یا سبزیجات سنگین مانند یقه ، قاصدک ، کلم پیچ و غیره)

انتخاب: در صورت وجود میکرو سبز یا جوانه

2 • کربوهیدرات ها منجر به نشاسته یا قند می شوند

لوبیا سفید

موره

تاریخ

3 • چربی

ارده

شیر بادام شیرین نشده

4 • پروتئین

بادام زمینی سفید

ارده

5 • عوامل سیال

ارده

حالا که می دانید در این عکس چه چیزی وجود دارد ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه این مواد مغذی از میکروبیوم روده پشتیبانی می کنند.

سیانیدین

انواع توت ها ، از جمله توت سیاه ، دارای مقدار زیادی پلی فنول هستند – ترکیباتی از گیاهان که دارای اثرات م healthثر بر سلامتی هستند ، از جمله ترویج باکتری های مفید در حالی که آنها را مضر نگه می دارند.

فراوان ترین پلی فنول توت سیاه است سیانیدین-3-گلوکوزید که نوع خاصی از آنتوسیانین است – ترکیب مسئول رنگ آبی / بنفش عمیق این توت ها.

ریز مغذی قوی

سبزیجات سبز بلند حاوی مقدار زیادی ریز مغذی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند.

اسفناج منفرد حاوی 49 درصد از فولات (ویتامین B9) روزانه شما است.

علاوه بر این ، عصاره اسفناج 100 گرم حاوی سطوح بالای منیزیم ، پتاسیم و آهن است که به ترتیب 20، ، 16، و 15 of از RDA آن را تامین می کند.

پروتئین پانچ

لوبیا و تاهینی منبع خوبی از پروتئین گیاهی هستند.

پروتئین غذایی منبع اصلی نیتروژن برای رشد میکروبی روده بزرگ است و برای هضم کربوهیدرات ها و تولید محصولات مفید مانند اسیدهای چرب کوتاه مدت ضروری است. ترکیب پروتئین و کربوهیدرات در روده می تواند به سلامت روده کمک کند.