28
شهریور

افسانه این است که کلسترول موجود در غذا کلسترول را افزایش نمی دهد. اغلب در اینجا سوء تعبیر یا دروغ می گویند. به ویژه برای افراد سالم: غذای مغذی


من بارها با این افراد دیده ام که می گویند خوردن کلسترول شما را چاق نمی کند. در اینجا یک مثال وجود دارد ، با یک نظر بالا (با 17 رای موافق) که می گوید “البته کلسترول رژیم غذایی برای اکثر افراد هیچ تاثیری بر کلسترول بدن ندارد”.

اینجا یکی دیگر است. به آنچه این فرد می گوید متخصص نیست نگاه کنید – فقط یک شخص غیر حرفه ای که زیاد مطالعه می کند. بله ، هیچ جرمی برای کسی وجود ندارد ، اما من فکر می کنم این بخشی از مشکل است. مردم چند وبلاگ / کتاب می خوانند و در مورد دانش خود بیش از حد از خود س questionال می کنند.

کلسترول در رژیم غذایی DO باعث افزایش کلسترول سرمی می شود و با توجه به ارتباط قوی بین کلسترول سرم و بیماری های قلبی ، برای من خطرناک است که یک فرد تحصیل نکرده در حال دویدن باشد و به افراد دیگر بگوید که نگران خوردن غذاهای سرشار از کلسترول نباشند و تاثیراتی که آنها می توانند روی آن داشته باشند. کلسترول آنها ارتفاع

سردرگمی از کجا می آید؟

در اینجا یک بررسی خوب برای شروع دارید. کلسترول رژیم غذایی و زرده تخم مرغ: برای بیماران در معرض خطر سرطان تخمدان نیست

تأثیر کلسترول غذایی بر کلسترول سرم ، تا حدی به رژیم غذایی و رفتار فرد مصرف کننده کلسترول بستگی دارد. کلسترول رژیم غذایی تأثیر بیشتری بر افرادی که از غذاهای کم کلسترول استفاده می کنند دارد ، با عوارض جانبی همانطور که توسط کانر و همکاران نشان داده شده است (31).

و از اثرات کلسترول غذایی بر کلسترول سرم: یک متاآنالیز و بررسی

هنگامی که کلسترول پایین در رژیم غذایی روزانه گنجانده می شود ، کمترین پیش بینی کننده تغییر کلسترول سرم کلسترول پایین است. بنابراین ، اگر یک یا دو تخم مرغ به رژیم غذایی معمولی آمریکایی (حاوی 400 میلی گرم در روز) اضافه شود ، انتظار کمی می رود. […] این مطالعات نشان می دهد افرادی که عادت به خوردن کلسترول بسیار پایین دارند ممکن است مستعد تغییرات غذایی باشند.

خلاصه

احتباس کلسترول سرم با استفاده از مکمل کلسترول در رژیم غذایی افزایش می یابد ، اما میزان تغییر پیش بینی شده به مکمل کلسترول نسبت داده می شود. اگر کلسترول در رژیم غذایی از صفر شروع شود ، بیشترین نتایج را می توان انتظار داشت ، در حالی که پس از 400-500 میلی گرم در روز ، تغییرات اندک قابل اندازه گیری وجود دارد. افرادی که کمترین میزان کلسترول قند خون را از طریق رژیم غذایی می خواهند ، ممکن است کلسترول خود را به میزان کمی (<100-150 میلی گرم در روز) کاهش دهند تا میزان کلسترول متوسط ​​سرم کاهش یابد و افرادی که رژیم می گیرند. کمی غنی از کلسترول انتظار می رود تغییر کمی را تجربه کنید کلسترول سرم پس از افزودن کلسترول با وجود مقدار زیادی غذا.

بنابراین ، تأثیر کلسترول غذایی به میزان کلسترول سرمی و میزان کلسترول مصرفی شما بستگی دارد.

سردرگمی از اینجا ناشی می شود. با توجه به اینکه سطح کلسترول ایالات متحده 192mg / dl و میانگین روزانه 300-400mg است ، اکثر مردم ممکن است با افزودن چند تخم مرغ متوجه تفاوت سطح کلسترول نشوند. اما همانطور که در آینده نزدیک مشاهده خواهید کرد ، این امر هنگامی اشتباه است که سطح مایعات و سرم کم (خواندن معمولی) را شروع کنید.

شواهدی از متاآنالیزها

من قبلاً یکی را لیست کرده ام. اینجا یکی دیگر است

کلسترول مشتق شده از تخم مرغ باعث افزایش سطح کلسترول کلسترول با لیپوپروتئین بالا در انسان می شود: متاآنالیز

نتایج: افزودن 100 میلی گرم در روز کلسترول سطح کلسترول HDL را 0.020 (95٪ CI: 0.010 ، 0.030) ، کلسترول تام را به 0.056 mmol / L (2.2 میلی گرم در دسی لیتر) افزایش داد. (95٪ CI: 0.046 ، 0.065 mmol / L ؛ 1.8 ، 2.5 میلی گرم در دسی لیتر) و سطح HDL-کلسترول 0.008 میلی مول در لیتر (0.3 میلی گرم در دسی لیتر) (95٪ CI: 0.005 ، 0.010 mmol / L ؛ 0.2 ، 0.4 میلی گرم / دسی لیتر).

کلسترول رژیم غذایی و بیماری های قلبی: بررسی و تجزیه و تحلیل با سیستم

کلسترول غذایی کلسترول تام سرم را افزایش داد (آزمایش 17 ؛ تغییر خالص: 11.2 میلی گرم در دسی لیتر ؛ 95٪ CI: 6.4 ، 15.9) و کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) (آزمایش 14 ؛ تغییر خالص: 6.7 میلی گرم / دسی لیتر ؛ 95 CI: 1.7 ، 11.7 میلی گرم / دسی لیتر). وقتی دوز مداخله از 900 میلی گرم در روز بیشتر شد ، افزایش کلسترول LDL دیگر از نظر آماری معنی دار نبود. کلسترول رژیم غذایی همچنین کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا را افزایش داد (آزمایش 13 ؛ تغییر خالص: 3.2 میلی گرم در دسی لیتر ؛ 95٪ CI: 0.9 ، 9.7 میلی گرم در دسی لیتر) و LDL برای لیپوپروتئین با چگالی بالا. (آزمایش 5 ؛ تغییر خالص: 0.2 ؛ 95 ٪ CI: 0.0 ، 0.3).

پاسخ چربی و لیپوپروتئین پلاسما پاسخ چربی و کلسترول است: یک متاآنالیز.

پیش بینی ها نشان می دهد که پیروی از دستورالعمل های فعلی رژیم غذایی (30 of انرژی از چربی ، <10 from از چربی اشباع شده و <300 میلی گرم کلسترول در روز) باعث کاهش سطح پلاسما و سطح کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم تا 5 نسبت به مقدار آن می شود. با رژیم غذایی متوسط ​​آمریکایی ارتباط دارد.

لیپیدهای غذایی و کلسترول خون: یک متاآنالیز چند مرکزی از مطالعات بخش متابولیک

پیشگیری از کلسترول 200 میلی گرم در روز کلسترول کل خون را به 0.13 (0.02) میلی مول در لیتر و کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم را به 0.10 (0.02) میلی مول در لیتر کاهش می دهد.

شواهدی از مطالعات تغذیه تخم مرغ

تاثیر زرده تخم مرغ بر غلظت و ساختار لیپوپروتئین های سرم در انسان

هنگام خوردن زرده تخم مرغ سطح کلسترول کل سرم 13 درصد افزایش می یابد. بیشتر این افزایش به دلیل کلسترول LDL بود که 21 درصد افزایش یافت. کلسترول VLDL و IDL 19 و 11 درصد و تری گلیسیرید سرم 17 درصد کاهش یافت.

مصرف کلسترول باعث کاهش سنتز لیپوپروتئین پایین می شود.

لقاح تخم مرغ سطح کلسترول لیپوپروتئین بالا را به ترتیب 18 و 40 درصد افزایش می دهد.

مطالعه دوز پاسخ اثر کلسترول رژیم غذایی بر متابولیسم چربی ناشتا و لیپوپروتئین بعد از غذا در نوجوانان سالم

کلسترول تام پلاسما ناشتا 1.47 میلی گرم در دسی لیتر (0.038 میلی مول در لیتر) در هر 100 میلی گرم رژیم غذایی مکمل کلسترول افزایش یافت (P <.001). سطح کلسترول لیپوپروتئین پایین (LDL) بر این اساس افزایش یافت. مسئولیت ها متفاوت است اما به نظر می رسد از نظر قانونی تقسیم شده است. غلظت آپوپروتئین B ناشتا در رژیم غذایی تخم مرغ 0 تا 4 تقریباً 10 increased افزایش یافته و با تغییر در کلسترول تام و کلسترول LDL ارتباط دارد.

لیپیدهای سرمی در مردانی که رژیم غذایی کلسترول بالا و کلسترول پایین دارند

افزودن کلسترول به رژیم غذایی به شکل زرده تخم مرغ منجر به افزایش قابل توجه سطح کلسترول و فسفولیپیدها در سرم شد. با حذف کلسترول زرده از رژیم غذایی ، کلسترول و فسفولیپیدهای سرم به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

خوردن تخم مرغ باعث افزایش لیپوپروتئین های با چگالی پایین در پلاسما در افراد بدون زندگی می شود

کلسترول لیپوپروتئین با چگالی پایین (LDL) 12 higher بیشتر بود (005 /0 = p) و آپولیپوپروتئین B پلاسما 9 higher بیشتر (007 /0 = p) هنگام خوردن تخم مرغ نسبت به دوره بدون تخم مرغ بود.

تاثیر کلسترول و اسیدهای چرب رژیم غذایی بر لیپوپروتئین های پلاسما

افزودن 750 میلی گرم کلسترول به رژیم غذایی با P / S = 0.25-0.0.4 باعث افزایش کلسترول LDL به میزان 16 +/- 14 میلی گرم در دسی لیتر به 115 of از ارزش غذایی پایه می شود (11 نفر ، P کمتر از 0.01). 1500 میلی گرم کلسترول LDL را با 25 +/- 19 میلی گرم در دسی لیتر به 125٪ افزایش داد (9 نفر ، P کمتر از 0.01).

بله ، می توانستم ادامه دهم ، زیرا بسیاری از آموزه های دیگر مانند آن وجود دارد ، اما من فکر می کنم اکنون واضح است.

کلسترول در رژیم غذایی DO سطح کلسترول سرم (بیشتر LDL و در apo-B پایین) را افزایش می دهد ، با توجه به اینکه الف) سطح سرمی پایین و ب) فشار خون پایین است.

اگر فردی دارای کلسترول بالا باشد ، کاهش میزان کلسترول رژیم غذایی به کمتر از 200 میلی گرم ، مطمئناً بر تعداد آنها تأثیر مثبت خواهد داشت. پس لطفا مردم نادیده گرفتن کسی که تأثیر تخم مرغ بر تعداد کلسترول خود را زیر سال می برد ، برای فرد بسیار مضر است.

همه بدهی ها به u / oehaut