10
مهر

اما چرا قند روی میز به اندازه مکیدن آرام قند قبل از تمرین خوب نیست؟ : غذای مقوی


اگر قند سفید تصفیه شده / سریعتر از گلوکز انرژی بیشتری دارد ، چرا از گلوکز موجود در میوه یا کربوهیدراتهای ساده (که به نظر می رسد رایج ترین آنها است) برای آزادسازی انرژی بهتر نیست؟

فقط برای جلوگیری از سوء تفاهم ، من نمی گویم / طرفداری از قرار دادن 50 گرم شکر دومینو روی گلو قبل از زمان بلند شدن ، اما به دلیل “شهود” من به نظر می رسید که این را به من می گوید. با این حال ، از لحاظ نظری (از چند نظریه ای که من می دانم) ، من دلیلی نمی بینم که ایده بدی باشد ، به عنوان مثال ، اگر قصد دارید به محض شروع قند خود یک فعالیت الکتریکی یا انرژی سوز انجام دهید. بالا آمدن. ، جایی که مطمئناً زمان این سفر همه چیز را تعیین می کند (س followال بعدی که می خواهم بپرسم).

من یک پاسخ را اغلب به صورت آنلاین دریافت می کنم-“زیرا شکر ارزش غذایی ندارد” پاسخی نیست که من به دنبال آن بودم. من بر اساس این ایده صحبت می کنم که کالری کالری است ، انرژی انرژی است و می دانم که تغذیه برای ساختن ماهیچه ضروری است ، اما چرا این امر به آزادسازی انرژی مربوط می شود؟

برآوردها نیز استقبال می شود. لطفاً واضح بیان کنید که در هنگام انجام این کار حدس می زنید.