اهمیت کاهش وزن در افراد مسن – بلاگ Credihealth


اهمیت کاهش وزن برای سلامت کلی و طول عمر ما قابل انکار نیست. این چیزی است که همه ما برای خود می خواهیم. از سوی دیگر، داشتن بدن ناسالم می تواند منجر به سلامتی ضعیف، مشکلات قلبی و مرگ زودرس شود. چاقی با مرگ و میر بالا و کیفیت پایین زندگی مرتبط است. دلایل زیادی وجود دارد که چرا افراد مسن ممکن است مدیریت وزن را به عنوان بی ربط به آنها نادیده بگیرند.

افراد مسن باید وزن خود را کنترل کنند

برخی به سادگی فکر می کنند که برای کاهش وزن برای رژیم غذایی و ورزش خیلی پیر شده اند. افزایش سن و اضافه وزن دست به دست هم می دهند، به خصوص با ایجاد شرایط مزمن مرتبط با چاقی مانند دیابت، فشار خون بالا و فشار خون بالا. اینها تنها تعدادی از عوارضی است که با چاقی مرتبط است. با این حال، دلایل دیگری وجود دارد که باعث می شود افراد مسن از مدیریت وزن غافل شوند، مانند تصورات غلط در مورد ظرفیت کمتر افراد مسن برای از دست دادن کالری اضافی از طریق ورزش منظم و رژیم غذایی، و کاهش توانایی افراد مسن برای کاهش وزن از طریق تغییر رژیم غذایی.

این تصور غلط در مورد اینکه افراد مسن نمی توانند کالری بسوزانند ریشه در چند افسانه دارد. یکی از آنها این است که نمی توانند کالری دریافتی خود را بر اساس نیاز بدن خود کم یا زیاد کنند. افسانه دیگر این است که با افزایش سن نمی توانند رژیم غذایی خود را تغییر دهند. این خواص کاملاً بی اساس است. اگر این افسانه ها درست بود، ما فقط شاهد افزایش تعداد افراد مسن دارای اضافه وزن بودیم نه کاهش تعداد افراد دارای اضافه وزن و سالمندان.

بر اساس مرکز ملی آمار بهداشت ایالات متحده، چاقی به ابعاد همه گیر رسیده است. تخمین زده می شود که ۵۹ درصد از بزرگسالان در مقطعی از زمان دچار چاقی شده اند. انتظار می رود با گذشت سالها این تعداد افزایش یابد. علاوه بر این، تعداد کودکان مبتلا به چاقی نیز در حال افزایش است. همانطور که می بینیم، نیاز به خدمات چاقی برای افراد مسن کاملاً زیاد است زیرا میانگین وزن بدن افراد مسن بسیار بیشتر از افراد جوان است.

رژیم غذایی برای همه افراد مهم است

برای اینکه بتوانیم در راستای تناسب اندام و سلامت قدم های لازم را برداریم، لازم است راه درست کاهش وزن را بیاموزیم. OHR Medical دارای برنامه مدیریت وزن شگفت انگیز با لیزر درمانی است که می تواند شما را به ایمن ترین راه ممکن کاهش دهد. نظرات زیادی در مورد نحوه مدیریت رژیم غذایی و تغذیه وجود دارد. برخی افراد معتقدند که افراد مسن نباید رژیم بگیرند. برعکس، برای افراد مسن مهم است که بدانند چگونه وزن کم کنند. تلاش بیش از حد از خود تنها منجر به مشکلات جدی سلامتی می شود. بنابراین، خدمات چاقی باید به عنوان بخشی ضروری از حفظ سلامتی افراد مسن تلقی شود.

افراد مسن که می خواهند وزن کم کنند، ابتدا باید با یک مربی تناسب اندام مشورت کنند. این به آنها اجازه می دهد تا تکنیک های مناسب را برای کاهش وزن بیاموزند. اولین کاری که باید انجام شود این است که عضلات شکم و ناحیه شکم را تقویت کنید تا کل بدن را تقویت کنید.

در مرحله بعد، افراد مسن باید در تمرینات قلبی عروقی شرکت کنند. این کار باید هر هفته سه بار انجام شود. تمرینات باید کم تاثیر باشند، زیرا بدن بیش از حد کشیده نخواهد شد. این به فرد اجازه می دهد تا سطح بالایی از تناسب اندام را حفظ کند. خدمات چاقی باید به عنوان یک ضرورت برای افراد مسن تلقی شود، زیرا این امر از اضافه وزن آنها جلوگیری می کند.

در نهایت، مهم است که یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید. برخی از مردم معتقدند که خوردن غذای کمتر بهتر است زیرا آنها در حال رشد هستند. با این حال، ممکن است اینطور نباشد، زیرا مواد مغذی وجود دارد که افراد مسن از زمانی که رشدشان متوقف شده است، به اندازه کافی از آنها استفاده نمی کنند. بنابراین، خدمات چاقی باید به عنوان راهی برای حفظ سلامتی افراد مسن در نظر گرفته شود.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر