1
مهر

برای داشتن تغذیه مناسب باید کدام غذاها را به طور منظم بخورید؟ (و چرا؟): غذای مغذی


بالای سرم

آهن و ویتامین C (جذب آهن بدون هم را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد)

ویتامین D و کلسیم (شکل فعال ویتامین D در بدن در چرخه ای نقش دارد که انسداد روده را افزایش می دهد)

غذاهای غنی از ویتامین های قابل هضم (A ، D ، E ، K) به همراه منبع چربی سالم ، جذب را افزایش می دهد.

من معتقدم که تحقیقات اخیر نیز نشان داده است که ترکیب سولفورافان (موجود در کلم بروکلی ، کلم پیچ ، گل کلم) و سلنیوم (بیشترین میزان در آجیل برزیلی و غذاهای غنی) سایر پروتئین ها) که دارای خواص ضد سرطانی قوی هستند ، ممکن است اثرات ضد سرطانی را در بدن نشان می دهد

خوردن گوجه فرنگی با منبع چربی (مانند روغن زیتون) جذب و فراهمی زیستی آنتی اکسیدان قوی موجود در گوجه فرنگی به نام لیکوپن را افزایش می دهد.