5
شهریور

بهترین گرایش های غذایی TikTok ، ارائه شده توسط متخصصان تغذیه


TikTok به منبع رشد جهت توسعه و ظهور روندها در همه زمینه ها از مد و زیبایی و موسیقی و رقص و بله ، غذا تبدیل شده است. برخی از گرایش های غذایی TikTok شما را متعجب خواهد کرد که چرا قبلاً به آنها فکر نکرده اید ، در حالی که دیگران ممکن است شما را تکان دهند. اما آنها چگونه سالم هستند و آیا باید آنها را امتحان کنید؟ ما Gaby Vaca-Flores ، RDN ، CLE ، متخصص تغذیه و آموزش در HUM را لمس کردیم تا ارزش غذایی را در پشت گرایش های برتر غذا TikTik کشف کنیم. ببینید چگونه به وجود آمده اند.

هک Tortilla Wrap

برای امتحان کردن هک بسته بندی تورتیلا ، یک برش واحد از مرکز تورتیلا تا لبه ها ایجاد کنید. سپس ، تورتیلا را به چهار قسمت تقسیم کنید. هر ربع را با عناصر دیگر پر کنید و از یک طلسم اریگامی کوچک برای یک بار یک ربع تا کردن و سرخ کردن استفاده کنید.

اما چرا می توانید قسادیله خود را به صورت مربع بریزید ، در حالی که می توانستید آن را همیشه نصف کنید؟ معلوم می شود که ممکن است قدرتی وجود داشته باشد که به شما کمک می کند ظرف های خود را متعادل کنید.

واکا فلورز توضیح می دهد: “توصیه می کنم مطمئن شوید که یکی از چهارگوش ها دارای انواع سبزیجات مانند فلفل یا اسفناج است.” “سایر چهارگوش ها زمان مناسبی را برای افزودن پروتئین های بدون چربی مانند مرغ یا بوقلمون و چربی های سالم مانند آووکادو فراهم می کنند.”

عیب؟ او می گوید: “این دستور غذا به یک تورتیلا آرد بزرگ نیاز دارد ، متأسفانه به اندازه غذای سالم آن نیست.” Vaca-Flores توصیه می کند به دنبال یک تورتیلا با فیبر بالا باشید ، اما به طور کلی می گوید که این رژیم غذایی متعادل تر است.

”غلات طبیعی”

اگر نام سالاد میوه را بخوانید ، یک “غلات طبیعی” خواهد بود. این روش این است که غذاهای معمولی غلات را با انواع توت ها ، آب نارگیل و یخ پر کنید. بیایید یک چیز را حذف کنیم: غلات فرآوری شده نیز حاوی مواد طبیعی هستند ، بنابراین نام این روند می تواند کمی گمراه کننده باشد.

واکا فلورس گفت: “مواد تشکیل دهنده” غلات طبیعی “سالم هستند. “با این حال ، این جایگزین یک بشقاب غلات یا صبحانه متعادل نیست. شما آن را برای صبحانه رها نمی کنید زیرا فاقد پروتئین و چربی های سالم است ، دو عنصر درشت مغذی که برای انرژی مهم هستند و به شما کمک می کند در طول روز احساس سیری کنید. او قول می دهد: “اگر می خواهید روند را امتحان کنید ، مطمئن شوید که تمام صبحانه شما نیست.”

شایان ذکر است که اگر طرفدار غلات هستید ، نیازی نیست که غلات سنتی را با رژیم غذایی خود جایگزین کنید. Vaca-Flores توضیح داد که قندهای با فیبر بالا می توانند بسیار انتخابی باشند و شیر حاوی پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم ، ویتامین B و پتاسیم است. اما او گفت که باید به آن توجه کرد: “اگر به دنبال غلات شیرین هستید ، اندازه قسمت خود را در نظر داشته باشید و موز خرد شده یا انواع توت ها را برای افزایش فیبر در نظر بگیرید.”

پاستای فتا نانوایی

گوجه فرنگی انگور یا گیلاس را با یک لایه پنیر ، روغن زیتون شیرین و ادویه های دلخواه بپزید ، سپس با ماکارونی مورد علاقه خود مخلوط کنید. خودشه. این گرایش غذایی TikTok با تأیید بسیار زیادی از سوی Vaca-Flores روبرو شده است و خوشبختانه اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید ، همین حالا گرم کردن اجاق خود را شروع کنید. این آسان ، خوشمزه و سالم است.

cookingwithayeh

پاستا فتا پخته سزاوار همه طنز است !! با الهام از خوشمزهfeelgoodfoodie 💗 #fyp #foodtiktok #bakedfeta #pasta #foryou #foryoupage

♬ آن را امتحان کنید – ایکسون

“وقتی به مواد اصلی موجود در ماکارونی سرخ شده نگاه می کنیم ، شگفت انگیز است که از آنها به عنوان یک وعده غذایی متعادل استفاده می شود. یک رژیم متعادل معمولاً شامل آجیل هایی مانند ماکارونی ، میوه ها یا سبزیجات مانند گوجه فرنگی ، چربی های سالم مانند روغن زیتون و البته منابع پروتئینی مانند پنیر خامه ای است. ”

او توصیه می کند برای سالم تر شدن ، پنیر را راحت انتخاب کنید و ماکارونی غلات کامل را برای وزن مغذی با فیبر و ریز مغذی هایی مانند سلنیوم و مس انتخاب کنید.

آسان است که آن را برای اهداف رژیم غذایی و ترجیحات خود سفارشی کنید. من از پاستا بر اساس کدو و مرغ برای پروتئین اضافی استفاده کردم. تیک تاکرهای وگان و وبلاگ نویسان همچنین ماکارونی را با پنیر یا توفو و برخی نیز ماکارونی را با ماهی عوض کردند. طعم ها را با سیر ، ریحان ، فلفل قرمز ، نمک و فلفل متمایز کنید.

“پروفی”

این پورتمان پروتئین با استعداد را با قهوه سرد ، اسپرسو یا قهوه داغ برای یک نوشیدنی قوی مخلوط می کند. چرا به این معجون احتیاج دارید؟ واکا فلورز توضیح می دهد: “افرادی که ممکن است صبحانه متعادل غنی از پروتئین نداشته باشند ، از افزودن پودر پروتئین به قهوه خود سود می برند.” پروتئین در صبحانه می تواند سطح قند خون و انرژی طولانی مدت شما را افزایش دهد ، اما اگر از قبل صبحانه پروتئین دریافت می کنید ، نیازی به افزودن آن نیست.

Proffee طیف گسترده ای از TikTok دارد که می تواند غذای با کیفیت تهیه یا توزیع کند. برخی از کاربران قبل از بطری نوشیدنی های پروتئینی تهیه می کنند که ممکن است حاوی شکر ، شیرینی یا مواد افزودنی غیر ضروری باشد. سایر کاربران شربت یا شیرینی اضافه می کنند.

Vaca-Flores گفت ، یافتن پودر پروتئین بالا که مقدار قند کمی در آن وجود دارد ضروری است. یافتن یک مکمل پروتئینی با طعم های طبیعی همچنین می تواند در شما بی نیاز از افزودن شیرینی اضافی باشد. “

آیا می خواهید روند را امتحان کنید؟ HUM Nutr’s Core Strength یک پودر پروتئین وانیل گیاهی است – ما طرفداران زیادی داریم! (ما قبلاً آن را با یک متا لاته امتحان کرده ایم.)

یک مشت عسل

دیدن عسل سرد ، که خاصیت چسبناک خود را حفظ کرده و از بطری مهر و موم کرده است ، چیزی راضی کننده است ، بنابراین ما از نظر زیبایی به آن A + می دهیم. اما از نظر غذا؟ فقط باید بگوییم که ما با سرعت پویایی در حال رشد هستیم.

اکثر تیک تاکرها وقتی عسل را مزه می کنند مقدار زیادی می خورند. این یک شکست واقعی بود. واکا فلورس می گوید: “فراموش کردن این نکته که عسل سرشار از کالری و قند است ، حتی اگر طبیعی باشد ، آسان است.”

وقتی ما بیش از حد قند می خوریم ، می تواند باعث افزایش قند خون شود. او توضیح می دهد که در پایان این سنبله ها کاهش می یابد ، که می تواند مانند انرژی کوتاه مدت و احساس خستگی شدید باشد. “علاوه بر این ، خوردن زیاد عسل می تواند باعث ناراحتی دستگاه گوارش به شکل گرفتگی معده ، حالت تهوع و اسهال شود. ”

اما به طور متوسط ​​می توانید عسل سرد را امتحان کنید. Vaca-Flores می گوید ، بیش از یک قاشق غذاخوری (یا اندازه شست خود) در یک جا نچسبانید. حتی بهتر ، با پروتئین یا چربی های سالم سعی کنید از تغییرات عمده در سطح قند خون خود جلوگیری کنید.

آب سالاد

TikTokers که به دنبال یک خواب خوب هستند یک آبجو جدید ایجاد کرده اند: خیساندن برگهای سالاد در آب گرم مانند چای همانطور که گفته می شود به خواب کمک می کند. اگرچه هیچ شواهدی مبنی بر تأثیر کاهو بر انسان وجود ندارد ، واکا فلورس گفت که کاهوی رومانی حاوی یک “ماده مغذی” به نام لاکتوکاریوم است که به “کاهو تریاک” نیز معروف است »که برای خواب و آرامش مفید است.

در حالی که آب سالاد ممکن است هیچ خاصیت جادویی نداشته باشد ، Vaca-Flores گفت که مهم نیست ، ابتدا کاهو خود را بشویید. (حتی افرادی که فشار خون پایین می خورند باید از سس سالاد اجتناب کنند زیرا ممکن است با داروها ارتباط داشته باشد.)

اما حتی بهتر؟ چراغ را بگیرید و یک ساعت قبل از خواب ساعت را روی صفحه تنظیم کنید تا به مغز خود هشدار دهید که زمان تولید ملاتونین ، هورمونی که چرخه خواب ما را کنترل می کند ، است ، توصیه می کند Vaca-Flores.

تخم مرغ پستو

این احتمالاً یکی از ساده ترین راه ها برای تبدیل صبحانه به غذایی است که تا به حال ندیده بودیم. به جای پختن تخم مرغ در کره یا روغن ، از روش موردعلاقه خود برای پخت تخم مرغ (آب پز ، آفتابی یا راحت تر) استفاده کنید و سپس از پستو استفاده کنید. خودشه. البته می توانید با نان تست با مواد دیگر مانند آووکادو ، گوجه فرنگی یا پرک قرمز ، غذای خود را متمایز کنید.

Vaca-Flores از این روند رژیم غذایی TikTik قدردانی می کند زیرا تخم مرغ پر از پروتئین است و کولین را با سایر ویتامین ها و مواد معدنی تأمین می کند. “مطمئن شوید که از سس پستو استفاده می کنید که فاقد چربی های با کیفیت بالا مانند روغن زیتون یا آفتابگردان است. حتی بهتر ، سس پستو را خودتان در خانه درست کنید. ”

طرفدار پستو نیستید؟ شما همچنین می توانید این تخم مرغ های فلفل قرمز را امتحان کنید.

نتیجه نهایی

گرایش های غذایی TikTok می تواند یک بسته ترکیبی باشد ، بنابراین به خاطر داشته باشید که وقتی می بینید که در رژیم غذایی شما ظاهر می شود ، آنها پرستار همه رژیم ها نیستند. اگر از چیزی مطمئن نیستید ، بهتر است با یک پزشک یا حتی پزشک خود مشورت کنید تا هیچ عارضه جانبی وجود نداشته باشد که شما را به خطر بیندازد. شما می توانید روند را متناسب با نیازهای غذایی خود تغییر دهید یا به طور کلی از چیزی اجتناب کنید.