به دنبال دستور العمل برای سالاد تاکو

چند چیز وجود دارد که افراد به عنوان وعده های غذایی یک بار در هفته یا دو بار در ماه می خورند. برخی سالم هستند و برخی نه، و برخی دیگر آنقدر دوست دارند که مهم نیست چقدر می توانند مغذی باشند. می توانید چیزهایی مانند تاکو مصرف کنید، که معمولاً سالم تر از سایر گزینه های شام هستند که ممکن است هر هفته بخورید، می توانید آن را حتی سالم تر کنید اگر تاکوهای خود را به دستور العمل بهتری برای سالاد تاکو تبدیل کنید. اینها برای شام یا ناهار عالی هستند و می توانید احساس خوبی داشته باشید که خانواده شما چیزی می خورند که برای بدنشان مفید است.

شما می توانید دستور العمل خود را برای سالاد تاکو به سادگی با استفاده از آنچه قبلاً استفاده کرده اید و تغییر برخی چیزها برای گزینه های سالم تر پیدا کنید. تاکوها به طور کلی در حال حاضر بسیار سالم هستند، اما اگر مراقب نباشید می توانند پر از چربی های پنهان باشند. اگر گوشت خود را برای سالاد تاکو به جای همبرگر با سینه بوقلمون چرخ کرده درست کنید، می توانید مقدار زیادی چربی از سالاد خود بگیرید. زمانی که چاشنی تاکو را اضافه کنید، طعم آنها تقریباً یکسان است. اگر نمی‌خواهید این کار را انجام دهید، کم‌چرب‌ترین همبرگری را که می‌توانید پیدا کنید بخرید و مطمئن شوید که قبل از چاشنی کردن گوشت، چربی آن را از بین ببرید.

همچنین می توانید با نوع چیپسی که در دستور تهیه سالاد تاکو استفاده می کنید مقداری کالری را کاهش دهید. برخی افراد به سادگی پوسته های تاکو را خرد می کنند که گزینه نسبتاً سالمی است. از سرخ کردن پوسته برای سالاد تاکو یا استفاده از چیپس تورتیلا که سرشار از سدیم است خودداری کنید. برخی دوست دارند از چیپس ذرت که در چربی سرخ شده است استفاده کنند، که کالری های غیرضروری به آن اضافه می کند. مقدار چربی و سدیم را در هر چیزی که برای پایه سالاد تاکو استفاده می کنید و قرار است برای خانواده خود سرو کنید، بررسی کنید.

سالم‌ترین بخش دستور پخت سالاد تاکو، البته کاهو، گوجه‌فرنگی یا سالسا است که به مخلوط خود اضافه می‌کنید تا قسمت سبک سالاد را تشکیل دهید. برخی از انواع پرکننده‌ها استفاده می‌کنند، اما مطمئن شوید که مقداری سبزی و برخی دیگر از سبزیجات سالم وجود دارد. اگر نمی خواهید از سالسا برای تهیه سالاد تاکو استفاده کنید، می توانید از سس تاکو استفاده کنید. اینها معمولاً بسیار سالم نیز هستند، اما می‌توانید با بررسی مارک‌های مختلف بهترین استفاده را از آن ببرید. استفاده از سس مناسب و سبزیجات فراوان به سالم ماندن هر غذای تاکو کمک می کند.

به عنوان آخرین گام به سوی دستور پخت سالاد تاکو که دوست دارید آن را برای خانواده خود سرو کنید، به محتوای چربی موجود در لبنیاتی که استفاده می کنید فکر کنید. بسیاری دوست دارند از خامه ترش و پنیر چدار در تاکو و سالاد تاکو استفاده کنند. می‌توانید از نسخه‌های کم‌چرب و بدون چربی هر کدام در سالاد تاکو استفاده کنید تا از کالری‌های غیرضروری چربی دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که کمی چربی چیز بدی نیست، بنابراین ترک چدار به عنوان پنیر پرچرب همیشه ایده بدی نیست، زیرا بدن شما به مقداری نیاز دارد. تا زمانی که بقیه چربی کم باشد، این می تواند تعادل خوبی برای یک وعده غذایی خوشمزه با تمام فواید سلامتی باشد که برای کسانی که دوستشان دارید و همچنین برای خودتان.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر