دریافت کمک در طول قرنطینه چالش برانگیز بود زیرا شرکتها با محدودیتهایی که کشور برای ایمنی مردم اعمال کرده بود تعطیل شدند. را ویروس کرونا از آغاز سال ۲۰۲۰ تغییرات زیادی ایجاد کرد و دولت ها بدون هیچ درمان یا اطلاعاتی در مورد ویروس در بیشتر سال، تمام تلاش خود را برای ایمن نگه داشتن همه انجام دادند. آنها قوانین جدیدی مانند پوشیدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی را اجرا می کنند که شانس ابتلای افراد به ویروس را از یکدیگر کاهش می دهد. هدف اولیه از تغییرات کاهش شیوع، به ویژه در فضای باز و مکان های شلوغ بود. زمانی که هر کشور یا ایالتی تعداد مبتلایان به این ویروس را افزایش میداد و بیمارستانها و کادر پزشکی را تحت تأثیر قرار میداد، دولت قرنطینه را اجرا میکرد. در طول این مدت، مردم اجازه نداشتند از خانه های خود خارج شوند مگر اینکه به مواد غذایی یا خدمات ضروری نیاز داشته باشند.
چالش های دریافت کمک در طول قرنطینه چه بود؟
با بسته شدن اکثر خدمات، مردم برای انجام هر کاری در تلاش بودند. با شیوع بیماری همه گیر به همان اندازه که بود، همه از رفتن به بیمارستان ها برای ملاقات با پزشکان خسته بودند، زیرا می ترسیدند چیزی بگیرند. اکثراً معاینه پزشکی را به تأخیر میاندازند، که بسیار مهم بود، و از آنجایی که اطلاعات خود را نداشتند، نمیتوانستند تحت درمان قرار گیرند. علاوه بر این، در بسیاری از جاها، پزشکان این کار را انجام می دهند اولویت بندی شرایط پزشکی وقتی غرق در بیماران مبتلا به کرونا شدیم. آنها از برخی افراد خواستند که معاینه را به تعویق بیندازند و بعداً مراجعه کنند زیرا علائمی نداشتند.
روند رسیدن به بیمارستان به دلیل بیماری همه گیر کمی طولانی تر بود و مردم در مورد عبور از آن مطمئن نبودند. از آنجایی که زمان بیشتری طول میکشد، برخی از افراد در مورد آن خیلی راحت نبودند، و همچنین باعث مشکلات سلامتی یا تاخیر در زمان پاسخدهی بسیار بیشتری میشد که برای اکثر افراد چالش برانگیز بود. پزشکان همیشه در دسترس نبودند، و به نظرشان همگام شدن با حجم کارشان دشوار بود.
مردم چگونه از این همه گیری عبور کردند؟
این تغییرات چالش برانگیز بود، اما بهترین کاری که میتوانستند انجام دهند استفاده از اینترنت برای ارتباط با افراد بیشتری بود. آنها همچنین از فناوری برای همگام شدن با تغییرات در بیشتر موارد استفاده می کردند. آنها به راحتی می توانستند با افرادی که با انجمن پزشکی ارتباط داشتند ارتباط برقرار کنند تا از طریق تلفن کمک دریافت کنند. بسیاری از مردم روی تغییرات کار می کردند و از طریق ابزارهای دیجیتال و مجازی با مردم ارتباط برقرار می کردند.
برخی از شرکتها متخصصانی در هر زمینه و شاخهای از پزشکی داشتند که میتوانستند به مشتریانی که در طول همهگیری برای دریافت کمک تلاش میکردند، کمک کنند. علاوه بر این، روش های زیادی وجود داشت که افراد می توانستند به صورت آنلاین با پزشکان خود هماهنگ کنند. مردم برای پزشکان خود تصاویر و فیلم هایی از مسائل، علائم و شرایطی که با آن مواجه بودند ارسال می کردند. سپس به آنها گفته شد که آیا باید برای معاینه مراجعه کنند یا می توانند آن را کنار بگذارند. بسیاری از مردم نیز از طریق تلفن اطلاعات دریافت می کردند و مشکلات سلامتی خود را از راه دور حل می کردند.
تغییرات دیگری که مردم در طول همهگیری ایجاد کردند در آن شرکت داشتند تماس های آنلاین و جلسات مجازی برای دریافت پشتیبانی مورد نیاز. آنها میتوانند در کلاسهای زیادی شرکت کنند، از جمله ورزش کردن، یادگیری مهارتهای جدید و انتخاب سرگرمیها، که به آنها اجازه میدهد در طول همهگیری و قرنطینه رشد کنند. مردم حتی درمان را به صورت آنلاین دریافت میکردند، زیرا دیگر نمیتوانستند شخصاً در جلسات خود شرکت کنند، زیرا محدودیتهایی برای ملاقات وجود داشت، و مردم مایل به ملاقات حضوری نبودند. مردم همچنین عجله داشتند تا اطلاعات خود را از طریق درگاه های سلامت از راه دور و سلامت آنلاین جمع آوری کنند، زیرا آنها راحت بودند و مردم می توانستند این اطلاعات را بدون خروج از خانه به دست آورند. همچنین فشار بر روی کارکنان مراقبت های بهداشتی را که در حال حاضر بیش از حد کار می کنند و ساعت ها و شیفت های طولانی را انجام می دهند، کاهش می دهد. مشکل اصلی کمبود کارکنان بهداشتی بود.
به غیر از سفر به بیمارستان، دومین مکان برای دریافت آن است کمک های پزشکی چیزی که مردم به دنبال آن بودند از طریق پلتفرم های دیجیتالی بود که می توانستند با پزشکان ارتباط برقرار کنند تا به صورت دیجیتالی به آنها کمک کنند. با این حال، مهم است که مردم مطمئن شوند که گزینه دوم را دریافت می کنند یا اینکه فقط با آژانس های دارای شهرت ارتباط برقرار کرده و هماهنگ می کنند تا مطمئن شوند در مسیر درست هستند.
وبسایتهایی با فهرستی از تمام بیمارستانها وجود داشت که افراد در صورت داشتن اورژانس پزشکی میتوانستند به آنها مراجعه کنند. اگرچه اطلاعات از طریق یک جستجوی ساده در گوگل در دسترس بود، اما دریافت آن از طریق یک وب سایت پزشکی راحت تر بود. تغییرات دیگری نیز وجود داشت که آنها باید از آن عبور می کردند. مردم می توانستند مکان خود را ارائه دهند و تمام مکان های اطراف خود را دریافت کنند. برخی از وب سایت ها اطلاعات اضافی در مورد شرایط مختلف داشتند تا بتوانند خود را نیز آموزش دهند. افراد همچنین می توانند هزینه درمان های مختلف را در نظر بگیرند یا حتی پیش از انجام آنها تخمینی را محاسبه کنند که به آنها امکان می دهد کمی از وضعیت آگاه شوند.
چگونه شرکت ها تیم های مناسب را استخدام می کردند؟
شرکت ها باید افرادی را که استخدام می کردند بررسی می کردند. آنها باید مطمئن می شدند که با افرادی بدون سابقه کیفری کار می کنند. بررسی های پیشینه انجام می شود اطلاعات گذشته از مردم و به شرکتها اجازه میدهد تا تصمیمگیری آگاهانه در مورد منطقی بودن آنها اتخاذ کنند. برخی از بررسیهای پیشینه نشان میدهند که آوردن فردی به کشتی ایده خوبی نبود، زیرا ممکن است اجازه کار با گروههایی از مردم، مانند مسنترین یا جوانترین بخش جامعه را نداشته باشند. برای شرکتی که با پزشکان کار می کند ایده آل است که قبل از استخدام فرد دیگری به تیم خود، این اطلاعات را داشته باشد.
سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و دادههای موجود در این نشریهها متعلق به نویسندگان و مشارکتکنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).
با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.
رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر