7
شهریور

توصیه جس در مورد قلب متعادل


دانستن اینکه افسردگی یکی از شایع ترین شرایط است و برآورد می شود 300 میلیون نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داده است ، یک آمار تکان دهنده و غم انگیز است. این حدود 4.4 درصد از جمعیت جهان است. انتظار می رود که رقم دقیق بیشتر از بسیاری از موارد تأیید نشده باشد. در یک اپیدمی جهانی ، ظهور چنین بیماریهایی اضطراب ، تنش و خلق و خوی پایین ، که همه آنها با هم ارتباط نزدیک دارند و می توانند علائم افسردگی را ایجاد کنند ، در سراسر جهان بسیار محبوب شده است. Lifeline اخیراً با افزایش 50 درصدی به بالاترین سطح خود در 58 سال گذشته رسید – این به ما نشان می دهد که امروز از نظر سلامت روانی در کجا هستیم.

من برای کشمکش های خودم با سلامت روانی آماده هستم و یک چیزی را که واقعاً دوست دارم بگویم این است که از یکدیگر حمایت کنیم و انگ را در این زمینه برطرف کنم. در طول سفر درمانی شخصی خود ، لیستی از شیوه ها و ابزارهای خاصی را تهیه کردم که واقعاً به من در دوران سخت کمک کرده و روحیه ام را متعادل کرده است. امیدوارم اینها هم به شما کمک کنند

سطوح استرس را مدیریت می کند

این کلید نگرش سالم است. 8-9 ساعت خواب (الزامی) ، 10 دقیقه تمرینات تنفسی و پیاده روی در طبیعت هر روز واقعاً استرس را کاهش می دهد و ضربان قلبم را افزایش می دهد.

همه این ماکروهای مهم را بخورید

کیفیت پایین می تواند با خونریزی هموراژیک همراه باشد. اطمینان از مصرف سالم کربوهیدرات ها ، پروتئین ، فیبر و سبزیجات سبز در هر وعده به تعادل سطح قند داخلی شما کمک می کند که می تواند از خلق و خوی آرام پشتیبانی کند. در این یادداشت ، مراقب مصرف قند / کربن تصفیه شده خود باشید زیرا این می تواند باعث لخته شدن خون شود که بر روحیه شما تأثیر می گذارد.

چربی ها و پروتئین های سالم

این ویتامین ها می توانند از تولید کننده های عصبی سالم مانند سروتونین پشتیبانی کنند. گنجاندن هر دو در هر رژیم غذایی بسیار مهم است.

احساس مست بودن

جامعه من می داند که من متعادل نیستم ، و این بدان معناست که من دوست دارم در حد اعتدال و اعتدال مشروبات الکلی بنوشم. من سراغ کوکتل شراب و جین فرانسوی می روم. اما باید بدانیم که الکل می تواند تأثیر افسرده کننده ای داشته باشد که می تواند بر روحیه ما در روز بعد از غذا تأثیر بگذارد. مهم است که نگرش خود را نسبت به الکل در نظر بگیرید و عادات خود را بر این اساس تنظیم کنید. برای من ، 2-3 نوشیدنی خوب است ، اما هر چیزی بیشتر از آن می تواند بر شخصیت من تأثیر منفی بگذارد.

در دریا شنا کن

هربار روحیه ام را بالا ببر! در غیر این صورت ، پیاده روی در هوای تازه نیز روحیه را بالا می برد.

محدودیت های شبکه های اجتماعی

این بسیار مهم است. من معتقدم که فقدان اطلاعات و مقایسه در رسانه های اجتماعی می تواند بر تولید انتقال دهنده های عصبی در مغز ما و بنابراین شخصیت ما تأثیر بگذارد. ما باید برای یافتن آرامش و امنیت در محیط خود مرزهایی تعیین کنیم. شخص من این است که تمام شبکه های اجتماعی را در 830 شب قطع کنم. حتی برنامه اینستاگرام را حذف می کنم. زندگی من را تغییر داد.

زمان حضور در کنار همسر و عزیزانم است

همیشه به من احساس سلامتی می دهد. با این حال ، گفتن “نه” گفتن به برنامه های اجتماعی هنگام احساس خستگی یا خستگی مهم است.

کمک

من همچنین می خواهم 2 برابر دیگر – روغن ماهی پرچرب و زعفران زعفران – توصیه کنم زیرا تحقیقات پشت این دو در زمینه سلامت روان بسیار قوی است.

زعفران آخرین عنصری است که باید به آن توجه کنم و مطالعه آن واقعاً تحت تأثیر قرار گرفت. در میان راه حل های بهبود علائم افسردگی و حمایت از استرس ، محصولات طبیعی مانند زعفران ، گیاهی متعلق به خانواده Iridaceae معروف به Crocus sativus L. نشان داده شده است که یک کاندیدای امیدوار کننده است و برای درمان علائم افسردگی استفاده می شود. یکی از مطالعاتی که اغلب در مورد فواید زعفران مشاهده می شود ، اثر ضد افسردگی آن است. یک کارآزمایی بالینی انجام شده است که اثر زعفران را در افسردگی خفیف و متوسط ​​ارزیابی می کند. مطالعات نشان داده است که زعفران م thanثرتر از دارونما است.

فراموش نکنید ، در صورت نیاز ، پشتیبانی در دسترس است

لطفاً بدانید که شما تنها نیستید و کمک همیشه در کنار شماست. اگر با یک فکر منفی روبرو شدید ، ما شما را تشویق می کنیم که در اسرع وقت با پزشک خود ، Beyond Blue (1300 22 4636) یا Lifeline (13 11 14) تماس بگیرید و با خانواده و دوستان خود تماس بگیرید و از متخصصان کمک بگیرید. برای شما عشق و مراقبت زیادی ارسال می کند.

منابع:

صدیقی MJ ، صالح MSM ، بشارالدین SNBB ، و همکاران. زعفران (Crocus sativus L.): به عنوان یک داروی ضد افسردگی. J Pharm Bioallied Sciبه 2018 ؛ 10 (4): 173-180.

Jackson PA، Forster J، Khan J، Pouchieu C، Dubreuil S، Gaudout D، Moras B، Pourtau L، Joffre F، Vaysse C، Bertrand K، Abrous H، Vauzour D، Brossaud J، Corcuff JB، Capuron L، Kennedy DO به اثرات عصاره زعفران بر مهربانی ، خیرخواهی و پاسخ استرس روانی در بزرگسالان سالم: یک کور ، دوسوکور ، گروه موازی ، آزمایشات بالینی. Front Nutr. 2021 1 فوریه ؛ 7: 606124.

سازمان بهداشت جهانی. افسردگی و سایر بیماریهای روانی شایعبه ژنو: ارزیابی سلامت جهانی (2017).

Cuijpers P ، de Graaf R ، van Dorsselaer S. افسردگی جزئی: مشخصات خطر ، ناتوانی شغلی ، استفاده پزشکی و خطر افسردگی اساسی. J باعث هرج و مرج می شود. آوریل 2004 ؛ 79 (1-3): 71-9.