#خانم ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوزادان: رژیم غذایی باردار بودن – غذاهایی کدام ممکن است در گذشته اجتناب کرده اند باردار بودن باید بخورید


باردار بودن مرحله a فوق العاده ای در مسکن هر زنی است. با بیرون این، مسکن برخی اجتناب کرده اند خانمها بالقوه است ناتمام به تذکر برسد. با این حال متنوع اجتناب کرده اند آنها برای باردار شدن همراه خود مشکلاتی برخورد با هستند. این ممکن است توضیحات متعددی داشته باشد. {در این} میان، یکی اجتناب کرده اند اشیا فوق العاده رایج با این حال مهم، رژیم غذایی در گذشته اجتناب کرده اند باردار بودن است. این سیستم غذایی در گذشته اجتناب کرده اند باردار بودن حول محور تامین داروها مغذی می خواست هیکل است. {در این} پست بهتر از رژیم غذایی در گذشته اجتناب کرده اند باردار بودن را برای دختر هایی کدام ممکن است قصد باردار بودن دارند راه اندازی شد می کنیم.

به همین دلیل، اگر برنامه ریزی می کنید کودک دار شوید، روی مصرف کردن عالی رژیم غذایی مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعادل هدف اصلی کنید کدام ممکن است خواهید کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید جنین را در کل باردار بودن مفید .

این هفته در #بچه_زنانبگذارید با توجه به غذای در گذشته اجتناب کرده اند باردار بودن ارائه می دهیم بگوییم.

بارداری

رژیم غذایی در دوران باردار بودن

در همین جا لیستی اجتناب کرده اند غذاهایی کدام ممکن است باید در این سیستم غذایی در گذشته اجتناب کرده اند باردار بودن شخصی بگنجانید معرفی شده است شده است:

۱. اسید فولیک

اسید فولیک چیزی است کدام ممکن است عالی زن باید در گذشته را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کل باردار بودن بلعیدن تدریجی. همراه خود ملاحظه به امکانات مدیریت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیشگیری اجتناب کرده اند بیماری (CDC)، عالی زن باید حدود ۴۰۰ میکروگرم اسید فولیک عالی ماه در گذشته اجتناب کرده اند باردار بودن بلعیدن تدریجی. به این دلیل است که انگیزه است کدام ممکن است اسید فولیک موقعیت حیاتی در تشکیل سلول های مفید دارد. این علاوه بر این به جلوگیری اجتناب کرده اند نقایص مادرزادی مربوط به اسپینا بیفیدا را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنسفالی {کمک می کند}.

حالا باید کنجکاو باشید کدام ممکن است بدانید کدام وعده های غذایی تشکیل اسید فولیک هستند. در همین جا لیستی اجتناب کرده اند غذاهای تشکیل اسید فولیک معرفی شده است شده است:

  • لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل: آنها را به رژیم غذایی شخصی اضافه کنید، با این حال در بخشها محدود، از بالقوه است اشکال گوارشی را کدام ممکن است بالقوه است قبلاً همراه خود آن کف دست را انتخاب کنید و انتخاب کنید پنجه ناخوشایند می کنید، افزایش دهند.
  • سبزیجات برگ بی تجربه مقداری اسفناج اضافی، کلم بروکلی، بوک چوی، چادر سوئیسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلم پیچ اضافه کنید. می توانید آنها را به سالاد اضافه کنید هر دو در روغن زیتون سرخ کنید.
  • میوه هایی مربوط به پرتقال را انتخاب کنید و انتخاب کنید توت فرنگیاین میوه را به سادگی می توانید به رژیم غذایی شخصی اضافه کنید از خوش ذوق است.
  • غلات غنی شدهغلات باید به رژیم غذایی خواهید کرد اضافه شود. حتماً غلات صبحانه را محدوده کنید کدام ممکن است تشکیل ۱۰۰ سهم خوب ارزش روزانه طرفدار شده باشد.

۲. کلسیم

این یکی اجتناب کرده اند داروها مغذی کلیدی است کدام ممکن است موقعیت مهمی در محافظت انجام روان سیستم ساخت مثل ایفا می تدریجی. ذخیره مقداری کلسیم برای بلند مدت حیاتی است. این به محافظت ذخیره کلسیم برای استخوان های کودک در جاری انبساط {کمک می کند}.

اگر مادر باردار تأمین کافی کلسیم نداشته باشد، هیکل خواهید کرد بالقوه است کلسیم را اجتناب کرده اند استخوان های خواهید کرد استخراج کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید به کودک نوپا در جاری انبساط بدهد. بلعیدن حداقل ۱۰۰۰ میلی خوب و دنج کلسیم در روز را اجتناب کرده اند عالی ماه در گذشته اجتناب کرده اند باردار بودن آغاز کنید. داروها غذایی تشکیل مقدار مناسبی کلسیم عبارتند اجتناب کرده اند: شیر، ماست، چسبناک، کلم پیچ را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلم بروکلی.

به سادگی به راحتی در دسترس است است را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرشار اجتناب کرده اند کلسیم است.

بیاموزید: ۸ غذای هندی غنی اجتناب کرده اند کلسیم

۳. آهن

مشخص است کدام ممکن است خانمها همراه خود آهن کافی در مقابل همراه خود زنانی کدام ممکن است درجه آهن کمتری دارند، احتمال باردار بودن بیشتری دارند. آهن به سوئیچ اکسیژن {در سراسر} هیکل {کمک می کند}. این به آمادگی هیکل مادر برای تعمیر نیازهای جنین در دوران باردار بودن {کمک می کند}. در همین جا لیستی اجتناب کرده اند غذاهایی کدام ممکن است تأمین خوبی اجتناب کرده اند آهن هستند معرفی شده است شده است:

  • گوشت هایی مربوط به گوشت، گوشت خوک، بره، جگر را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر گوشت های اندام.
  • سبزیجات برگدار مربوط به کلم بروکلی، کلم پیچ، کلم پیچ را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلم.
  • نان سبوس دار، نان سفید غنی شده همراه خود آهن، پاستا، برنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات.
  • غلات صبحانه غنی شده

۴. اسیدهای چرب

اسیدهای چرب چیزی است کدام ممکن است باید در این سیستم غذایی باردار بودن گنجانده شود. این به ترتیب هورمون های حیاتی کدام ممکن است باعث تحریک تخمک گذاری می شوند {کمک می کند}. علاوه بر این جریان خون به اندام تناسلی را افزایش می دهد. خواهید کرد باید بلعیدن چربی های اشباع شده مربوط به کره هر دو گوشت زرشکی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های ترانس را کاهش دهید.

۵. پروتئین

اگر نیاز دارید باردار شوید، باید مقداری پروتئین اضافی به رژیم غذایی شخصی اضافه کنید. پروتئین به تامین داروها مغذی مهم برای کودک خواهید کرد {کمک می کند}. خواهید کرد باید حدود ۲-۳ وعده در روز بخورید کدام ممکن است یکی اجتناب کرده اند آنها نیاز دارند طبیعی باشد.

می توانید ماهی سالمون را در رژیم غذایی شخصی بگنجانید کدام ممکن است سرشار اجتناب کرده اند پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأمین غنی اجتناب کرده اند اسیدهای چرب امگا ۳ است. لوبیا سیاه نیز تأمین خوبی اجتناب کرده اند پروتئین است.

بیاموزید: سلامت شخصی را همراه خود رژیم غذایی همراه خود پروتئین بالا برای گیاهخواران آسانسور کنید

۶. فیبر

فیبر، عالی کربوهیدرات پیچیده را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیر هضم، درجه باروری خواهید کرد را افزایش می دهد. به آموزش داده شده است مؤسسه سراسری بهداشت، فیبر نیز مقیاس را کاهش می دهد خطر ابتلا به دیابت باردار بودن ۲۶ سهم اگر قصد باردار بودن دارید. در همین جا برخی اجتناب کرده اند داروها غذایی کدام ممکن است تأمین خوبی اجتناب کرده اند فیبر هستند، معرفی شده است شده است:

محصولات غلات درست مربوط به نان گندم، بلغور گندم، جو را انتخاب کنید و انتخاب کنید کینوا همگی تشکیل فیبر هستند.

میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجاتی کدام ممکن است از فیبر دارند عبارتند اجتناب کرده اند: نخود، ذرت، کلم بروکلی، نخود فرنگی، توت، تمشک را انتخاب کنید و انتخاب کنید هلو.

علاوه بر این می توانید لوبیا بلبلی، عدس، لوبیا سیاه، لوبیا توجه بلبلی، لوبیا توجه بلبلی، نخود را انتخاب کنید و انتخاب کنید نخود را خریداری کنید. می توانید آنها را به سوپ، خورش را انتخاب کنید و انتخاب کنید سالاد اضافه کنید.

بیاموزید: ۴ تأمین غذایی هندی سرشار اجتناب کرده اند فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید فواید آن

یافته ها

متنوع اجتناب کرده اند داروها مغذی باید در گذشته اجتناب کرده اند باردار بودن به رژیم غذایی خواهید کرد اضافه شود. می توانید اسفناج، پرتقال، شیر، غلات غنی شده، نخود را انتخاب کنید و انتخاب کنید سالمون را به رژیم غذایی در گذشته اجتناب کرده اند باردار بودن شخصی اضافه کنید. اجتناب کرده اند طرف تولید دیگری، خواهید کرد باید بر میزان بلعیدن قند شخصی نظارت داشته باشید، بلعیدن سیگار را انتخاب کنید و انتخاب کنید الکل. به همین دلیل، هیکل شخصی را برای تنظیمات آتی کدام ممکن است بالقوه است {به دلیل} باردار بودن رخ دهد کنار هم قرار دادن حفظ کنید.

برای کسب داده ها تا حد زیادی با توجه به سلامت خانمها را انتخاب کنید و انتخاب کنید کودکان، #LadiesAndBabies را در شبکه موقعیت یابی ما دنبال کنید.

برای داده ها تا حد زیادی هر دو راهنمایی خصوصی رایگان، همراه خود عالی متخصص پزشکی در Credihealth همراه خود شماره ۹۱۸۰۱۰۹۹۴۹۹۴ + صحبت کنید.
کمک پزشکی

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر