14
شهریور

در اینجا حقیقتی در مورد الکل و ورزش کودک وجود دارد


آیا کودکان باید Gatorade و سایر نوشیدنی های ورزشی بنوشند؟ حقایق را دریابید!

روز دیگر از مغازه خواربار فروشی بیرون آمدم و چیزی غیر منتظره را روی دوشم حمل می کردم: یک کیف با بطری گاتوراد رنگ روشن.

چرا غیر منتظره؟ در طول این سالها ، من سعی کردم نوشیدنی های ورزشی را با آب در زمین بازی محلی pee-wee جایگزین کنم و به والدین دیگر نیز در جامعه کمک کردم. (کتاب راهنمای تنقلات ورزشی رایگان من را دریافت کنید اگر می خواهید به تغییر فرهنگ تنقلات ورزشی در تیم فرزند خود کمک کنید.)

از آنجا که بازیکنان pee-wee در زمینی به مدت 30 دقیقه سوار می شوند ، نیازی به Gatorade ندارند. یک تنیسور در یک روز گرم چند ساعت در مسابقات شرکت می کند؟ این یک داستان دیگر است.

نوشیدنی ورزشی چیست؟

نوشیدنی های ورزشی مانند Gatorade برای ورزشکاران نخبه و استقامتی طراحی شده اند تا بتوانند یک سیستم آرامش سریع و تهویه مطبوع و جایگزینی الکترولیت ها را در حین ورزش ارائه دهند. ملزومات یک نوشیدنی ورزشی عبارتند از:

  • اب: برای جلوگیری از کمبود آب
  • کربوهیدرات ها با قند اضافه شده: برای تقویت ماهیچه ها در حین ورزش ، سطح قند را در آن نگه دارید و طعم آن را خوب کنید
  • الکترولیت ها مانند سدیم و پتاسیم: جایگزینی مواد معدنی از دست رفته در اثر تعریق (سدیم طعم را نیز بهبود می بخشد)

آیا گاتوراد انرژی می نوشد؟

اگرچه گاهی اوقات با مصرف کنندگان مخلوط می شوند ، اما نوشیدنی های ورزشی مانند نوشیدنی های انرژی زا نیستند. نوشیدنی های انرژی زا اغلب حاوی کافئین و سایر محرک ها هستند و برای کودکان مناسب نیستند.

اکثر بچه ها نیازی به نوشیدنی ورزشی ندارند

آنها ممکن است برای ورزشکاران نخبه طراحی شده باشند ، اما نوشیدنی های ورزشی در همه سطوح و در شدت ورزش ها ، از جمله بازی های pee-wee ظاهر می شوند. و اکثر بچه ها فقط به آنها احتیاج ندارند. آنچه آنها نیاز دارند: آب معمولی.

آکادمی اطفال آمریکا در گزارش بالینی نوشیدنی های ورزشی و نوشابه های انرژی زا گفت:

“آب همچنین به طور کلی اولین انتخاب مورد نیاز برای هیدراتاسیون قبل ، حین و بعد از اکثر رژیم های ورزشی است … برای اکثر کودکان و نوجوانان ، نیاز به” الکترولیت های روزانه پر از غذاهای متعادل است ، بنابراین نوشیدنی های ورزشی از فواید زیادی برخوردار نیستند. اب. “

آکادمی اطفال آمریکا

دریافت الکترولیت ها کار سختی نیست

الکترولیت ها مواد مغذی غیر اختصاصی و ضروری فقط برای نوشیدنی های ورزشی هستند. سدیم و پتاسیم ، که از طریق تعریق از بین می روند ، در رژیم غذایی اکثر کودکان جایگزین می شوند.

غذاها و تنقلات مانند موز ، نیم ساندویچ ، کراکر و پنیر ، یا ماست و میوه می توانند سدیم و پتاسیم از دست رفته را دوباره پر کنند و مواد مغذی مانند پروتئین را تأمین کنند.

بازاریابی فریبنده است

AAP هشدار می دهد که نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا “برای مصارف مختلف نامناسب” به کودکان و جوانان فروخته می شود.

این بازاریابی باعث شده است که برخی از والدین بر این باورند که نوشیدنی های ورزشی برای انجام انواع فعالیت های ورزشی ضروری است ، مانند یک بازی فوتبال pee-wee یا یک بازی با توپ که در آن دراز نشست و انتظار بیش از دویدن و عرق کردن وجود دارد.

من همچنین از والدین شنیده ام که می گویند بچه ها هنگام ورزش در یک روز گرم یا بازی در حیاط و سیگار کشیدن به آنها نیاز دارند.

حقیقت این است که بسیاری از بچه های ورزشی آنقدرها که والدینشان فکر می کنند ورزش نمی کنند. بیش از نیمی از زمان ورزش جوانان به نشستن یا فعالیت های سبک اختصاص می یابد.، طبق تحقیقات دانشگاه مینه سوتابه

ورزش ها نوشیدنی های سالم

در یک مطالعه تحقیقی از دانشگاه ییلبیش از یک چهارم والدین نوشیدنی های ورزشی را “نسبتاً سالم” یا “بسیار سالم” ارزیابی می کنند. برخی معتقدند نوشیدنی های ورزشی برای کودکان بهتر از سایر نوشیدنی های شیرین است.

اما یک بطری 12 اونسی Gatorade هنوز حاوی بیش از پنج قاشق غذاخوری شکر اضافه شده است (که تقریباً به مقدار پیشنهاد شده توسط انجمن قلب آمریکا برای یک روز است). نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه و نوشیدنی های ورزشی هستند منبع اصلی قند اضافی برای کودکان و نوجوانان است.

مواد تشکیل دهنده بطری Gatorade Fruit Punch عبارتند از: WATER ، GABA ، DEXTROSY ، CITRIC اسید ، نمک ، سدیم سیترات ، فسفات منوپاتاسیوم ، مواد غذایی نشاسته اصلاح شده ، طعم طبیعی ، ESTER گلایسرل رز ، 40 ،

به عبارت دیگر:

  • دو نوع شکر اضافه شده
  • اسید سیتریک ، که می تواند مینای دندان را از بین ببرد
  • رنگ آمیزی غذاهای مصنوعی
  • امولسیفایرها و تثبیت کننده ها
  • سدیم و پتاسیم که کودکان از خوردن غذاها دریافت می کنند

همه اینها مواد بی خطر و ایمن هستند. اما برای اکثر کودکان ، آب ساده گزینه بهتری است.

نوشیدنی های ورزشی می توانند برای دندان ها مضر باشند

ممکن است آنها خجالتی نباشند ، اما نوشیدنی های ورزشی مانند نوشابه اسیدی هستند. pH نوشیدنی های ورزشی دارای 3-4 اسید است (اسید سیتریک اضافه شده می تواند به مینای دندان آسیب برساند). قندها و اسیدهای موجود در نوشیدنی های ورزشی نیز در معرض خطر مصرف قرار دارند.

چه زمانی به نوشیدنی های ورزشی نیاز است؟

من این کیف گاتوراد را خریدم زیرا تیم پسرم ساعت های زیادی در مسابقات تنیس در یک روز گرم بازی می کرد. تنیس یک ورزش قدرتمند بود و بچه ها بازی های زیادی زیر نور آفتاب و گرمای کامل انجام می دادند. دادن یک بطری کوچک Gatorade یک گزینه بود.

اگر کودکان بیش از 60 دقیقه ورزش می کنند یا ورزش های شدید انجام می دهند و در حین فعالیت نیاز به شارژ سریع دارند ، نوشیدنی ورزشی ممکن است مفید باشد. نوشیدن چند قاشق چای خوری ورزشی در طول استراحت کوتاه بین بازی ها (و نشستن و خوردن صبحانه) راحت تر (و روی شکم نرم تر) است.

نوشیدنی های ورزشی همچنین برای ورزشکاران استقامتی مانند دوندگان ماراتن که باید هنگام پیاده روی به سر کار برگردند مورد نیاز است.

اما برای انواع فعالیتها و بازیها در باغ ، خوردن یک وعده غذایی سبک یا سالم بعد از آن ، این کار را انجام می دهد. لیستی از 21 ماده غذایی ورزشی مفید برای کودکان دریافت کنیدبه

چگونه در مورد نوشیدنی های ورزشی با بچه ها صحبت کنیم

بله ، نوشیدنی های ورزشی جایی دارند. اما دلارهای زیادی برای بازاریابی برای تبلیغ نوشیدنی ها برای افرادی که نیازی به نوشیدنی ندارند از جمله کودکان و نوجوانان هزینه می شود.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که فرزندان شما می دانند که یک نوشیدنی ورزشی باعث افزایش سریع آنها در زمین بازی نمی شود یا به آنها اجازه نمی دهد یک ضربه فوتبالی بگیرند ، صرف نظر از آنچه در تبلیغات می بینند و تبلیغات آنلاین-و مگر اینکه شما برای مدت طولانی ورزش کرده باشید. در حالی که ، به ویژه در یک روز گرم ، آب ساده عالی است.

برای بچه ها یک نوشیدنی ورزشی درست کنید

بله ، می توانید در خانه نوشیدنی های برقی بنوشید! و مواد کمتری نسبت به کالاهای خریداری شده در فروشگاه دارد. در اینجا یک دستورالعمل ساده از رژیم غذایی جیل کاسل آمده است.