21
شهریور

در صورت کاهش چربی بدن تا حد امکان ، از چند گرم شکر (میوه) طبیعی نباید بیشتر شود؟ : غذای مقوی


لایه:

من تفاوت بین شکر طبیعی (میوه) و شکر افزوده شده (غذاهای فرآوری شده) را می دانم. AFAIK ، منابع مختلف بهداشتی مصرف 25 گرم قند اضافی در روز را توصیه می کنند. برخی دیگر مصرف قند اضافی در محدوده 38 گرم در روز را توصیه می کنند.

من فکر می کنم هر دو این اطلاعات قابل اعتماد هستند اضافه قند. وقتی بتوانم از آن اجتناب کنم ، بهتر است.

سوال:

  1. هدف من این است که مقدار زیادی چربی بدن را از دست بدهم (10 درصد چربی بدنم را بدست آورم). حداکثر ، چقدر گرم آیا باید روزانه شکر طبیعی مصرف کرد؟

  2. MyFitnessPal به من توصیه می کند زیر حد قند 92 گرم بمانم. اما چرا این پیشنهاد برای هدفی که در س questionال آخر مطرح کردم معتبر است؟

  3. فرض کنید من (به عنوان مثال) آب هلو را با آب برقی تهیه می کنم. آیا قند طبیعی موجود در آب میوه ، مانند هر میوه (هلو) ، بر بدن من تأثیر می گذارد؟