راهنمای یک مرد فقیر برای کاهش چربی و شکم شش تکه

در حالی که در جستجوی بهترین راه برای خلاص شدن از شر قسمت میانی ضخیمم بودم، متوجه شدم که به نظر می رسد به اصطلاح “متخصصان” تغذیه با بهترین غذاهایی که به آب شدن چربی ها کمک می کنند و به علاوه سلامت کلی را به دست می آورند، موافق نیستند.

من اینجا هستم تا به شما بگویم که از تجربه‌ام یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که کسب کرده‌ام این بوده است که نیازی به پیروی از هیچ یک از “رژیم‌های غذایی مد روز” ندارم. از ایده ها من همیشه شکم شش تکه پاره کرده ام، آنها فقط زیر لایه ای از چربی بدن سرسخت و درشت پنهان شده بودند… دیگر نه! فکر می‌کنم تعادل کلید موفقیت من همراه با رژیم غذایی از غذاهای فرآوری نشده و مبتنی بر تغذیه بوده است. بیایید در اینجا با واقعیت ها روبرو شویم. این پردازش سنگین غذاهای امروزی است که سیستم ما را خراب می کند.

خوب، اینجاست… موارد زیر چیزی است که کارشناسان برای انجام دادن آن گفتند که با موفقیت بسیار دنبال کردم:

۱) دریافت پروتئین کافی در رژیم غذایی چیز خوبی است. نه تنها برای مدت طولانی تری راضی هستید بدون اینکه بخواهید به فروشگاه شیرینی دست بزنید، بلکه پله ای برای ساختن و حفظ ماهیچه های بدون چربی است. گفته می شود که مقدار ماهیچه بدون چربی که حمل می کنید یکی از عوامل اصلی کنترل متابولیسم شما است.

۲) فیبر نفر بعدی در لیست است. منبع خوبی از فیبر در میوه ها، سبزیجات و غلات وجود دارد. سعی کنید از قندهای تصفیه شده و غلات تصفیه شده پرهیز کنید، این یکی از لذت هایی است که مجبور شدم از برنامه روزانه خود حذف کنم و یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد با چربی بدن دست و پنجه نرم می کنند. مانند پروتئین، فیبر نیز به سیر کردن شما کمک می کند.

۳) این مورد بعدی این است که چربی را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف نکنید… من نمی دانستم، این می تواند بر سطح هورمون شما تأثیر منفی بگذارد، به علاوه باعث هوس خوردن شود. کارشناسان می گویند “سعی کنید روزانه به اندازه کافی چربی های سالم بخورید”. وقتی فهمیدم در مورد چه چیزی صحبت می کنند، خوشحال شدم که دنبال کردم. برخی از غذاهای فوق‌العاده‌ای که من دوست دارم و دارای چربی‌هایی هستند که متخصصان در مورد آن صحبت می‌کنند عبارتند از: آووکادو (مفید برای ساندویچ مرغ کبابی)، روغن زیتون (هنگام پختن)، آجیل (یکی از میان‌وعده‌های مورد علاقه من) و تخم‌مرغ (شروعی عالی برای غذا. روز).

۴) دو چیز وجود دارد که من یاد گرفتم که رعایت آنها کمی سخت تر بود، اما برای خودم هدف تعیین کردم و حاضر بودم آن را تا انتها دنبال کنم. بسیاری از غذاهای فرآوری شده طعم خوب زیر را دارند، اما خوردن آنها برای شما جالب است.

– شربت ذرت با فروکتوز بالا: در اکثر محصولات شیرین موجود در بازار موجود است.

– چربی ترانس مصنوعی: مارگارین ها، روغن های شورتنینگ و روغن های هیدروژنه که به نظر می رسد به اکثر غذاهای فرآوری شده ای که امروزه می خوریم راه پیدا کرده اند.

یاد گرفتم که اگر بخواهم از این ۴ دستورالعمل پیروی کنم، می‌توانم چربی سرسختی را که باعث می‌شد برای برداشتن پیراهنم در انظار عمومی مردد باشم، از دست بدهم. چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن با شما وجود دارد، اما پیری بر حافظه من تأثیر گذاشته است. من می خواهم با شما به اشتراک بگذارم که از کجا در مورد تغذیه مطلع شدم و به نوبه خود، سیکس پک خود را از دست دادم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر