رژیم عروس

این رویای هر زنی است که در روز عروسی خود به بهترین شکل ظاهر شود. و بسیار شگفت انگیز است که هر زنی صرف نظر از اندازه، چهره و قدش در این روز بسیار مهم به بهترین شکل ظاهر می شود. با این حال، در این عصر که لاغر شده است، جستجو برای رژیم غذایی معجزه آسای عروس با شور و اشتیاق جدید ادامه می یابد.

بررسی تصویر بدن عروس برای مجله You & Your Wedding نشان داد که ۹۱ درصد از پاسخ دهندگان قصد کاهش وزن برای عروسی خود را دارند.

قبل از اینکه به شما در مورد این فرمول جادویی اجازه دهیم در اینجا چند کلمه احتیاط از خانم مون مون بانرجی مشاور تغذیه متخصص تغذیه در بیمارستان Nanavati بمبئی آورده شده است، “لطفاً برنامه ای برای گرفتن رژیم غذایی تصادفی فقط چند هفته یا یک ماه قبل از آن نداشته باشید. روز عروسی خود را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید ۷-۱۰ کیلو وزن کم کنید.

در مورد اهداف خود واقع بین باشید. از تمام رژیم های لاغری سریع، رفع سریع و سریع مانند قرص های لاغری خرده فروشی مانند طاعون اجتناب کنید. برخی از اینها همانطور که وعده داده شده بود نتایج فوری را به همراه خواهند داشت، اما تأثیر منفی بر سلامت کلی شما خواهند داشت. روزه گرفتن یا حذف وعده های غذایی را انتخاب نکنید.»

دکتر توشنا پارک، یک متخصص تغذیه برجسته در چنای رژیم غذایی کم کربوهیدرات را توصیه می کند. به گفته او، اجتناب از کربوهیدرات تا حد امکان ایده خوبی است. با این حال، برخی از افراد از خوردن یک وعده غذایی بدون کربوهیدرات از نظر روانی احساس نارضایتی می کنند.

در چنین مواردی فقط یک مشت برنج را بپزید نه کمتر. در حالت ایده آل برنج قهوه ای به برنج سفید ترجیح داده می شود. اگر

شما برنج خوار نیستید، برای درست کردن دو چپات، از سه قسمت آرد سویا و یک قسمت آرد گندم استفاده کنید.

اندازه هر گلوله خمیر قبل از باز شدن باید به اندازه دایره ای باشد که وقتی انگشت شست و اشاره خود را به هم نزدیک می کنید تا یک انحنا ایجاد شود. او می گوید که نیازی به حذف هر چیزی که در لیست “مورد علاقه” شما است وجود ندارد.

نه حتی غذای ناسالم! تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار مصرفی را محدود کنید. به عنوان مثال، اگر از خوردن پیتزا لذت می برید، یکی از آنها را سفارش دهید. اما به جای اینکه کل پیتزا را مصرف کنید، خودتان را به چند تکه محدود کنید.

جیوتی، عروس جوانی است که اضافه وزن دارد. او می‌گوید: «من می‌خواهم قبل از روز عروسی‌ام (که حدود یک ماه دیگر است) کمی وزن کم کنم، اما می‌دانم که ناگهان نمی‌توانم شکل بیپاشا باسو یا شاید آیشواریا رای را داشته باشم.

بنابراین، من حتی نمی خواهم تلاش کنم. رژیم غذایی من ساده است. از وعده های غذایی کوچک و منظم تشکیل شده است. وعده های غذایی شامل مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه است. من شیر کامل را با شیر بدون چربی جایگزین کردم. نه، شیر و شکر در چای و قهوه من است.

من همچنین به طور کامل از نوشابه، بستنی و برنج صرف نظر کرده ام. من برای هر وعده غذایی دو عدد چاپاتی دارم. یک هفته از این رژیم می گذرد و در حال حاضر احساس سبکی می کنم.

در اینجا برخی از مواردی که باید در رژیم غذایی عروس شما داشته باشید – میوه ها وجود دارد. آنها منبع عالی فیبر و ویتامین هستند. آنها همچنین آنتی اکسیدان هایی را در اختیار شما قرار می دهند که بدن شما برای جلوگیری از آسیب سلولی و بافتی به آن نیاز دارد.

آجیل نه تنها به وعده های غذایی شما طعم و بافت می بخشد، بلکه منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است. آنها برای مبارزه با گرسنگی بین وعده های غذایی کاملاً شگفت انگیز هستند. سبزها، همه از خوبی سبزه ها آگاهند.

برخی از محصولات شیر ​​(به طور ایده آل محصول شیر بدون چربی)، ماهی (اگر غیر گیاهخوار هستید ضروری است) برای پوست درخشان، گوشت بدون چربی. آخرین اما نه کم‌ترین مقدار و مقدار زیادی آب. به شما در پاکسازی و سم زدایی کمک می کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر