رژیم غذایی سرخپوشان مبتدی – برای شروع این راهنما را بخوانید!

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مبتدیان رژیم سرخپوشان و مبتدیان تقریباً در هر چیزی برای آن موضوع دارند، این است که عادت دارند قبل از برداشتن اولین قدم به سمت چیزی جدید، منتظر بمانند تا زمان بندی کاملاً کامل شود. طبیعی است؛ مردم از تغییر می ترسند چند بار شنیده اید که خود یا دیگران جملاتی مانند این را می گویند: “من صبر می کنم تا تعطیلات تمام شود، سپس شروع به ورزش کردن و درست خوردن می کنم.” یا یکی دیگر از موارد مورد علاقه من: “تغذیه سالم هزینه بسیار زیادی دارد، من تا زمانی که بتوانم آن را بپردازم صبر می کنم”.

مشکل این ذهنیت این است که هیچ مهلتی برای انجام کاری وجود ندارد. زمان بندی هرگز کامل نخواهد بود. سیارات هرگز همسو نمی شوند و نشانه ای را که به دنبالش هستید به شما ارائه نمی دهند. بهترین راه برای شروع این است که دقیقاً همین کار را انجام دهید، شروع کنید! موثرترین روش همیشه پریدن و خیس شدن هر دو پا از خفاش خواهد بود. اینقدر نگران کامل بودن نباش. همه ما می دانیم که به هر حال کمال دست نیافتنی است. در زیر چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید امروز برای موفقیت و تغییر پایدار با رژیم سرخپوشان انجام دهید.

مرحله ۱

یخچال و انبار را تمیز کنید – وقتی برای اولین بار رژیم سرخپوشان را شروع کردم، یک دانشجوی گرسنگی و شکسته بودم. بنابراین طبیعتاً این مرحله را کاملاً مضحک یافتم! سعی کردم دلایلی پیدا کنم که به همه چیز پایبند باشم، فکر می کردم اگر لوازم ساندویچ، جیب داغ، سوپ های کنسرو شده، رامن و کره بادام زمینی، همه صبحانه های قهرمانان را دور بریزم، هدر دادن پول است! (نه واقعاً) فکر اولیه من این بود که تمام غذاهای ناسالمی را که داشتم تمام کنم و سپس شروع کنم. خب، مشکل این خط فکری این است که شوکی به سیستم شما وارد نمی کند (به بیان استعاری) که واقعاً می تواند نشان دهنده این تغییر در زندگی شما باشد. حتی می توانید به عنوان یک حرکت نمادین به آن نگاه کنید. با پاک کردن خانه از همه چیزهایی که با فلسفه سرخپوشان همسو نیستند، به طور مؤثری به خود می گویید، “همین است! من تمام این چیزهای مزخرف را در بدنم ریخته ام!” برو جلو و بندکش را کنار بزن. به آن سهل نشوید، فقط عصبانی شوید و آن را انجام دهید! با غواصی و تجربه دردهای فزاینده اکنون، بعداً خود را برای انتقال بسیار بهتری آماده خواهید کرد. به یاد داشته باشید، راه سخت معمولا راه آسان است. در اینجا یک لیست ساده از غذاهایی که باید نگه دارید و غذاهایی که باید دور بریزید وجود دارد تا به شما در شروع کار کمک کند:

غذاهایی که باید نگه دارید

  • گوشت های تغذیه شده با علف

  • ماهی و غذای دریایی

  • میوه ها

  • سبزیجات

  • تخم مرغ

  • آجیل و دانه ها

  • روغن های ارگانیک سالم (زیتون، نارگیل، ماکادمیا، آووکادو)

غذاهایی که باید دور ریخت

  • دانه غلات

  • حبوبات

  • لبنیات

  • شکر تصفیه شده

  • سیب زمینی سفید

  • غذاهای فراوری شده

  • نمک

  • روغن های گیاهی تصفیه شده

گام ۲

اکنون که خانه را از همه چیزهایی که در لیست غذاهای تایید شده نیست پاک کرده اید، یک سفر سریع به فروشگاه داشته باشید و هر جای خالی را که اکنون در یخچال و انباری خود می بینید پر کنید. متوجه شدید که ماهی و غذاهای دریایی کم مصرف می کنید؟ یا میوه ها و روغن های سالم؟ الان درستش کن. در این مرحله زیاد به چیزها فکر نکنید. بسیاری از مبتدیان رژیم سرخپوشان بیش از حد فکر می کنند و به اندازه کافی انجام نمی دهند. همیشه می توانید بعداً تنظیمات بیشتری انجام دهید. این فقط در مورد برداشتن اولین قدم است.

بنابراین باید آن را انجام دهید، دو مرحله برای شروع رژیم غذایی سرخپوشان. شما همه چیزهای بد را پاک کرده اید و آن را با چیزهای واقعا خوب جایگزین کرده اید. البته این کمی ساده است، اما واقعاً تمام چیزی است که برای شروع نیاز دارید.

بهترین شانس!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر