رژیم غذایی سرخپوشان – نمونه برنامه غذایی ۷ روزه پالئو برای بهبود سلامت و کاهش وزن

نمونه برنامه های غذایی رژیم سرخپوشان

برای کسانی که نمی دانند، روش غذا خوردن پالئو از نظر بیولوژیکی مناسب ترین رژیم غذایی برای ما انسان ها است و بنابراین به دلیل موفقیت مردم در پیروی از یک برنامه غذایی پالئو، شهرت زیادی به دست آورده است.

بنابراین در حالی که مزایای پیروی از این رژیم به خوبی ثبت شده است، آماده کردن وعده های غذایی و دانستن اینکه چه چیزی بخورید می تواند دشوار باشد، جایی که این برنامه های غذایی نمونه رژیم سرخپوشان به شما کمک می کند.

علاوه بر این، ممکن است خوردن یک غذای سالم صبحانه و ناهار سرخپوشان به اندازه کافی آسان باشد، اما وقتی نوبت به تهیه یک وعده عصرانه می رسد، ممکن است ایده هایتان تمام شده باشد و خیلی خسته شده اید که در مورد یک غذای شامی سرخپوشان تحقیق کنید که در نهایت به آن رسیدگی می کنید. برای چیزی کمتر سالم به ضرر بدن و سلامتی شما.

بنابراین برای پایبندی به رژیم، توصیه می شود از قبل آماده باشید و برای کمک به شما در اینجا یک برنامه غذایی نمونه رژیم غذایی سرخپوشان عالی است که می توانید با آن ادامه دهید.

نمونه ۷ روزه برنامه غذایی رژیم سرخپوشان

دوشنبه

صبحانه – یک کاسه توت با شیر نارگیل یا یک املت پالئو

ناهار – سالاد بزرگ با پروتئین مورد علاقه شما (مرغ، استیک و غیره)

میان وعده – تکه های سیب با کره بادام

شام – گوشت خوک آهسته پز

سهشنبه

صبحانه – نان موز سرخپوشان یا بیکن و تخم مرغ با یک قسمت میوه

ناهار – سبزیجات بلانچ شده / سرخ شده (از قبل تهیه شده و دوباره گرم شده)

میان وعده – قوطی تن ماهی

شام – پای تاکو

چهار شنبه

صبحانه – اسموتی شیر نارگیل یا پنکیک موز بخورید

ناهار – سوپ (دوباره گرم شده یا در قمقمه)

میان وعده – ترکیب مسیر پالئو

شام – فلفل دلمه ای شکم پر

پنج شنبه

صبحانه – غلات پالئو (آجیل و توت مخلوط) با شیر نارگیل یا کلوچه پالئو

ناهار – به جای بسته بندی نان، BLT را با کاهو بسته بندی کنید

میان وعده – تخم مرغ آب پز سفت

شام – فاجیتاس

جمعه

صبحانه – استیک و تخم مرغ

ناهار – گوشت و سبزیجات سرد (مانند میان وعده اما سیر کننده)

میان وعده – آووکادو

شام – انگشتان مرغ سرخ شده سرخپوشان

شنبه

صبحانه – تخم مرغ و سیب زمینی شیرین هش قهوه ای

ناهار – ساندویچ با تکه های فلفل دلمه ای به جای نان

میان وعده – بادام

شام – بیکن گوجه فرنگی پخته شده گوشت

یکشنبه

صبحانه – مخلوط تخم مرغ/سبزیجات/گوشت

ناهار – باقی مانده شام

میان وعده – ترکیب مسیر پالئو

شام – گوشت و سبزیجات را هم بزنید

این برنامه غذایی ۱ هفته ای نمونه پالئو ایده خوبی در مورد نحوه ساختار رژیم غذایی پالئو در اختیار شما قرار می دهد.

لیست غذاهای پالئو

اگر می‌خواهید برنامه‌های غذایی خود را تنظیم کنید، باید به گروه‌های غذایی که این روش سالم غذا خوردن را تشکیل می‌دهند، توجه کنید.

  • گوشت
  • ماهی
  • سبزیجات
  • میوه
  • ریشه ها
  • آجیل

در نهایت خوردن مانند غارنشینان در رژیم پارینه سنگی (پالئو) نه تنها سلامت شما را بهبود می بخشد، بلکه یکی از عوارض جانبی مهم این برنامه غذایی کاهش وزن چشمگیر است.

رفتن به Paleo باعث می شود سلامتی و بدن شما از خوشحالی بپرد…

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر