رژیم مدیفاست – آیا ارزش این رژیم را دارد؟

در اینجا یک رژیم غذایی برای کسانی از شما که دوست ندارند از رژیم های غذایی پیروی کنند، آورده شده است. رژیم مدیفاست سالهاست که وجود داشته است و همانطور که از نام آن پیداست، قبلاً فقط توسط پزشک در دسترس بود. امروزه به صورت رایگان در دسترس است و ادعا می کند که می توانید تا ۵ پوند در هفته وزن کم کنید.

این رژیم تمام حدس و گمان های رژیم را از بین می برد. شما باید از سلامت خوبی برخوردار باشید و بخواهید ۵۰ پوند یا بیشتر وزن کم کنید تا به آن ادامه دهید، و این کار ارزان نیست، اما تمام کار برای شما انجام شده است، و وب سایت مشاوره دانلود واقعاً خوبی را بدون نیاز به ثبت نام ارائه می دهد.

بنابراین Medifast همه چیز در مورد چیست?

شما بیشتر وعده های غذایی خود را با شیک، سوپ، بلغور جو دوسر و بارها جایگزین می کنید. به همین سادگی – و این همان جایی است که هزینه بالا به وجود می آید، زیرا شما اینها را منحصراً از Medifast سفارش می دهید، شگفت زده، شگفت زده می کنید! تمام کالری‌ها برای شما انجام می‌شود، و در مرحله کاهش وزن به شما اجازه داده می‌شود یک وعده غذایی “مناسب” در روز از یک وعده پروتئین بدون چربی ۷ اونس (ماهی، گوشت بدون چربی یا جایگزین سبزیجات مانند توفو) و ۳ وعده از سبزیجات مختلف دقیقاً به شما گفته می شود که کدام سبزیجات مجاز هستید.

این مرحله ۵ + ۱ نامیده می شود و شما آن را تا رسیدن به وزن مورد نظر خود دنبال می کنید.

Medifast چگونه کار می کند?

اساساً کالری کم، کربوهیدرات کم، پروتئین بالا، اما بدون چربی ناسالم اتکینز است. شما حدود ۱۰۰۰ کالری در روز دریافت خواهید کرد و بدن شما (به دلیل سطح بالای پروتئین) در حالت خفیف کتوز قرار می گیرد – چربی سوزی برای سوخت. بنابراین باید گفت که احتمالاً برخی از عوارض جانبی کتوزیس مانند بوی بد دهان را خواهید دید، اما به اندازه اثر اتکینز مبهوت کردن کرگدن در ۵۰ قدمی بد نخواهد بود. .

به وزن هدفم رسیده ام آیا آن است?

قطعا نه. اگر به عادت قبلی خود به غذا خوردن برگردید، تمام وزن خود را دوباره به دست خواهید آورد. بنابراین اکنون وارد مرحله انتقال می شوید، جایی که به تدریج غذاهای روزمره را به رژیم غذایی خود بازمی گردانید. یک بار دیگر، یک برنامه زمانی و دستورالعمل های دقیق به شما داده می شود که باید دنبال کنید. لبنیات کم چرب، غلات و سبزیجات نشاسته ای به آرامی دوباره معرفی می شوند و کالری دریافتی روزانه شما به آرامی افزایش می یابد. در این مرحله شما ۲ تا ۳ وعده غذایی مدیفاست در روز می خورید و بقیه آن طبیعی است (اگرچه هنوز کاملاً کم کالری است). انتقال از ۴ تا ۱۲ هفته طول می کشد، بسته به اینکه چقدر وزن کم کرده اید.

شما همچنین با ورزش منظم ۵ بار در هفته آشنا می شوید، و دستورالعمل های کاملی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید به شما داده می شود – این واقعاً اطلاعات بسیار چشمگیری است و قلب کوچک من را خوشحال می کند. زیرا همانطور که همه می دانیم رژیم گرفتن بدون ورزش مانند ضرب المثل شکسته مداد است. کاملا بی معنی!

تا این مرحله باید احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید، اما Medifast هنوز تمام نشده است – شما اکنون مرحله نگهداری را دارید، جایی که کالری و گروه های غذایی بیشتری را معرفی می کنید، اگرچه Medifast (امیدوارم) ذکر کرده است که ممکن است دوست داشته باشید که ۱ یا ۱ یا بیشتر داشته باشید. ۲ تا از جایگزین های وعده غذایی آنها در روز. شرط می بندم که انجام دهند!

نکته پایانی این است که تا به حال تمام عادات غذایی “بد” قدیمی خود را شکسته اید و خوشحال خواهید شد که به تمام عادات جدیدی که آموخته اید، مانند خوردن مقادیر کم به طور منظم و نخوردن آشغال به روش سابق، پایبند باشید. و البته ورزش کردن بله، به طور منظم – برای بقیه عمر طولانی و سالم شما!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر