رژیم کتو؟ در اینجا ۱۰ غذایی که باید در آشپزخانه خود داشته باشید آورده شده است

رژیم کتوژنیک یک برنامه کاهش وزن بسیار موفق است. برای سوزاندن چربی به جای گلوکز از مواد پرچرب و کم کربوهیدرات استفاده می کند. بسیاری از مردم با رژیم اتکینز آشنا هستند، اما برنامه کتو کربوهیدرات ها را حتی بیشتر محدود می کند.

از آنجایی که اطراف ما توسط رستوران های فست فود و غذاهای فرآوری شده احاطه شده است، اجتناب از غذاهای غنی از کربوهیدرات می تواند چالش برانگیز باشد، اما برنامه ریزی صحیح می تواند کمک کننده باشد.

منوها و میان وعده ها را حداقل یک هفته زودتر از موعد برنامه ریزی کنید، بنابراین فقط با انتخاب وعده های غذایی پر کربوهیدرات گرفتار نشوید. تحقیق در مورد دستور العمل های کتو به صورت آنلاین؛ چند مورد خوب برای انتخاب وجود دارد. خود را در سبک زندگی کتو غوطه ور کنید، دستور العمل های مورد علاقه خود را بیابید و به آنها پایبند باشید.

چند مورد وجود دارد که جزء اصلی رژیم کتو هستند. حتما این موارد را در دست داشته باشید:

  1. تخم مرغ – در املت، کیچ (بله، خامه غلیظ روی کتو مجاز است!)، آب پز سفت به عنوان میان وعده، پوسته پیتزای کم کربوهیدرات و موارد دیگر استفاده می شود. اگر تخم مرغ دوست دارید، شانس موفقیت زیادی در این رژیم دارید
  2. بیکن – آیا به دلیل نیاز دارم؟ صبحانه، چاشنی سالاد، روی همبرگر، BLT (البته بدون نان، یک BLT را در یک کاسه امتحان کنید، در مایونز ریخته شده)
  3. پنیر خامه ای – ده ها دستور العمل، پوسته پیتزا، غذاهای اصلی، دسر
  4. پنیر رنده شده – روی گوشت تاکو در یک کاسه بپاشید، به شکل چیپس تورتیلا در مایکروویو، رویه سالاد، پیتزای کم کربوهیدرات و انچیلادا بپاشید.
  5. مقدار زیادی رومی و اسفناج – سبزیجات سبز را پر کنید. در هنگام بروز گرسنگی، مقدار زیادی سالاد در دسترس داشته باشید
  6. شیرین کننده مایع EZ-Sweetz – به جای شکر از چند قطره استفاده کنید. این شیرین کننده مصنوعی طبیعی ترین و ساده ترین برای استفاده است که من پیدا کردم
  7. گل کلم – کیسه های تازه یا یخ زده را می توانید این سبزی کم کربوهیدرات را به تنهایی بخورید، در روغن زیتون ریخته شده و پخته شده، پوره شده در سیب زمینی تقلبی، خرد شده/ریز شده و به جای برنج در زیر غذاهای اصلی، در پوسته پیتزای کم کربوهیدرات و کتو استفاده کنید. و خیلی بیشتر
  8. مرغ منجمد – یک کیف بزرگ در دست داشته باشید. به سرعت آب کنید و کباب کنید، تفت دهید، با سبزیجات مخلوط کنید و روی آن را با سس سیر در یک نان مسطح کم کربوهیدرات اضافه کنید، در پیکاتا مرغ، آلفردو مرغ، تاکو، انچیلادا، مرغ کره هندی و غیره استفاده کنید.
  9. گوشت چرخ کرده – یک همبرگر بزرگ درست کنید و روی آن انواع چیزها از پنیر، قارچ سرخ شده، پیاز کبابی… یا خرد کنید و با چاشنی تاکو بپزید و در پوسته های تاکو پنیر پروولون استفاده کنید. در ظرفی با کاهو، آووکادو، پنیر، خامه ترش برای یک سالاد تاکو بدون تورتیلا بریزید.
  10. بادام ها (ساده یا طعم دار) – اینها یک میان وعده خوشمزه و سالم هستند. با این حال، مطمئن شوید که آنها را در هنگام غذا خوردن بشمارید، زیرا کربوهیدرات ها اضافه می شوند. طعم ها شامل هابانرو، نارگیل، نمک و سرکه و غیره است.

طرح کتو یک راه همه کاره و جالب برای کاهش وزن است، با بسیاری از انتخاب های غذایی خوشمزه. این ۱۰ مورد را در یخچال، فریزر و انباری خود نگهداری کنید، و آماده خواهید بود تا در یک لحظه غذاها و میان وعده های خوشمزه کتو را کنار هم بریزید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر