14
شهریور

سالم برگردید ، به حالت عادی برگردید


با شروع کلاس سالم می شویم؟ در اینجا برخی از راه هایی که ما در پاییز امسال به آن عادت می کنیم و اطلاعات بیشتر در مورد دستور العمل سلامتی Blue Apron’s آمده است. این مقاله توسط Blue Apron حمایت می شود.

بازگشت به مدرسه

اکثر ما خاطرات خوبی از سال تحصیلی داریم. پس از استراحت برای یک روز طولانی تابستانی ، اغلب پر از یخ و پیاده روی ، واقعاً امیدوارم دوباره به این عادت بازگردم! من فکر می کنم بیشتر از سال نو ، ماه سپتامبر واقعاً احساس می کرد-رطوبت هوا کاهش یافته است ، آشپزی در خانه عادی شده است و همه نسبت به تابستان گذشته سالم تر شده اند.

در اینجا چند تمرین وجود دارد که خوشحال می شوم آنها را مرور کنم:

رفتن به مدرسه

پس از گذراندن 2 ساعت در ماشین برای رفت و آمد به اردوی تابستانی ، نمی توانم صبر کنم تا دوباره به مدرسه بروم! مدرسه مازن حدود یک مایل فاصله دارد و مدرسه توس 10 دقیقه پیاده روی دارد ، بنابراین اگر آنها به هر دوی آنها بروند و به عقب بروند ، من می توانم 4 مایل پیاده روی کنم.

مازن کوچک در سال 2019!

کتابخانه های مدرسه

ورزش های پاییزی

فوتبال Co-Rec برای ما و توماس ، و یک ورزش جدید برای Mazen! او پاییز امسال با بیس بال لیگ کوچک شروع می کند! او واقعاً مشتاق بازی است و ما خوشحالیم که می بینیم او کار جدیدی انجام می دهد. توس هنوز خیلی جوان است که پاییز امسال فوتبال بازی نکند ، اما ما برای جبران آن در حیاط خانه مان ورزش می کنیم 🙂

افتادن دست ورزش در وسط

ای کاش می توانم “ورود مجدد به ورزشگاه” را به لیست اضافه کنم ، اما متأسفانه هنوز در کارتها نیست.

شام خانوادگی

تابستان اینجا آنقدر زیاد است که گاهی اوقات به بچه ها اجازه می دهیم در استخر ناهار بخورند یا بروند بیرون شام بخورند. من هیجان زده ام که شام ​​خانوادگی باز خواهد گشت (و امیدوارم نظم جدیدی را برای شما که می دانید روی میز بیاورم!). ما اغلب دور میز می گشتیم و نکات مهم زندگی هر یک را بازگو می کردیم-عملی که در گرمای تابستان از بین رفت. بیایید آن را تکرار کنیم!

در ماه ژانویه ، من یک پست وبلاگ در مورد دستور العمل سلامتی که تازه شروع کرده بودم نوشتم. Recipe Wellness با چند به روزرسانی دیگر به سلامتی بهتر برمی گردد: آنها در خدمات 4 نفره در دسترس هستند ، هر هفته با گزینه های بیشتر و با وقت آزاد ویژه. عادات غذایی خود را تطبیق دهید. می توانید Signature Wellness Recipes را با منوی هفتگی خود ترکیب کرده و مطابقت دهید ، یا می توانید کل منوی Wellness خود را سفارشی کنید – انتخاب با شماست.

دستور العمل سلامتی دارای غذاهای خوشمزه و داروهای قوی است که بر کربوهیدرات ها ، فیبر و آنتی اکسیدان ها متمرکز شده است. آنها همچنین بافت سبک تری دارند (به جای کرم فرش ماست یونانی را در نظر بگیرید). آنها احساس می کنند چیزی است که من از ابتدا در آشپزخانه ام ایجاد کردم (منظورم این است که واقعاً خوب است!).

یک دستور العمل سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و 120 دلار از 5 جعبه اول خود دریافت کنید! (بهترین پیشنهادی که در طول سال دریافت کردند.)

در اینجا سه ​​دستور غذا داریم:

  • ماهی قزل آلا با اسفنج و لژی کینوا اسپانیایی با روکش خرما بادام
  • شاورما یک سبزی سبزیجات و تند با آروگولا و ماست است که از لیمو خانگی تهیه شده است
  • خرد کردن گوشت خوک و مایو کالابریایی با سالسا ورد و کدو سبز

سلامتی را با پختن پیش بند آبی و مواد لازم روی میز قرار دهید

ماهی قزل آلا اسپانیایی با کینوا

ما این دستور غذا را به دلیل ترکیب طعم های شیرین و خوش طعم دوست داریم. از ادویه جات ترشی جات گرفته تا خرما خرد شده و قسمت بالای بادام پر از طعم است. من واقعاً ماست چاشنی زیر بشقاب را دوست دارم (پیشنهاد نمایش خلاقانه).

پر از غذای واقعی

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی آزاد ، فلفل قرمز خرد شده ، سیر ، خرما و لیمو = یک برد واقعی !!

نکاتی از آشپزخانه

ترجیح می دهم سیر خرد شده یا رنده شده را در یک میکرو هواپیما خرد کنم. و اگر ابتدا چند ثانیه حفاری کنید ، حذف سوراخ ها و بریدن آنها بسیار آسان تر است!

شام سرو می شود

یک دستور العمل سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و با ثبت نام در اینجا از 16 وعده غذایی رایگان در پنج جعبه اول استفاده کنید.