سلامتی یک اولویت کلیدی برای دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد آنلاین – بلاگ Credihealth


یکی از مهمترین چیزهایی که دانشجویانی که مدرک آنلاین دانشگاهی دریافت می کنند باید آگاهانه به خاطر بسپارند، حفظ سلامتی است. در استرس و هیجان یک برنامه تحصیلی آنلاین جدید، نادیده گرفتن سلامت جسمانی آسان است و این می تواند به طور جدی بر تکمیل موفقیت آمیز برنامه های مدرک آنلاین تأثیر بگذارد. به‌عنوان یک مقاله‌نویس رایگان، می‌دانم که بدون سلامت جسمانی اولیه، انجام چالش‌های ضرب‌الاجل‌ها و آزمون‌ها می‌تواند بسیار دشوار باشد.

هنگام کار بر روی مدارک آنلاین کالج، ورزش را در اولویت قرار دهید

در حالی که ساعت‌های طولانی پشت کامپیوتر برای کسانی که می‌خواهند مدرک آنلاین کسب کنند یک شر ضروری است، نشستن طولانی مدت در یک وضعیت اغلب منجر به سفتی، درد گردن و کمر، اسپوندیلوز گردن، سندرم تونل کارپال و سایر عوارض می‌شود. از خطر آشکار افزایش وزن ناشی از الف
شیوه زندگی کم تحرک.

یک راه ساده برای جلوگیری از این مشکلات این است که صبح را با یک ساعت ورزش سریع شروع کنید – ترجیحاً در باشگاه یا پیست دویدن به جای واکر یا استپر در خانه. امتیاز: بهانه ای مشروع برای بیرون آمدن و نفس کشیدن نیز فراهم می کند. این یک راه عالی برای شروع روز با یک است
پس از تمرین بالا، پرانرژی و با شلیک تمام سلول های مغز.

یک روال روزانه ایده آل است و فواید بلندمدتی دارد. اگر این امکان پذیر نیست، سه بار در هفته در برنامه تمرین کنید.

پیامدهای سلامتی وضعیت بدن هنگام مطالعه برای مدرک کارشناسی ارشد آنلاین

با توجه به زمان صرف شده در رایانه هنگام دریافت مدرک آنلاین، وضعیت نشستن و ارگونومی ایستگاه کاری برای سلامت و عملکرد کارآمد بسیار مهم است. وضعیت ایستاده بسیار مهم است، همانطور که حمایت از آرنج و مچ دست هنگام کار بسیار مهم است. ایده خوبی است که مدتی را صرف راه اندازی یک ایستگاه مطالعه ارگونومیک کنید که گردن درد و کمردرد مربوط به وضعیت بدن را از بین ببرد. حرکت نیز مطلوب است. در حالی که ایجاد اختلال در جلسات مطالعه مکرر ممکن است باعث از دست دادن تمرکز شود، شکستن جلسات بسیار طولانی به واحدهای کوچکتر بدن را قادر می‌سازد تا نرم باقی بماند. شکستن های کوچک برای کشش و انعطاف عضلات یک راه عالی برای آرام کردن بدن و ذهن است – از گردن تا شانه ها، مچ دست، زانو، مچ پا و انگشتان پا. و حداقل یکی دو بار در سه تا چهار ساعت
جلسه مطالعه، پیاده روی کنید.

آمادگی جسمانی: برای موفقیت در مدارک آنلاین کالج حیاتی است

با توجه به ماهیت دوره های آنلاین، به راحتی می توان از سلامت غافل شد و کاملاً کامپیوتر محور شد. با این حال، آمادگی جسمانی برای مقابله با موفقیت با چالش ها و استرس های کسب مدرک آنلاین مهم است. هوشمندانه
دانش‌آموزان متوجه خواهند شد که یک برنامه تمرینی متعادل، بدنی انعطاف‌پذیر، و ایستگاه مطالعه ارگونومیک، راه درازی به سوی موفقیت در یادگیری آنلاین و پیشرفت شغلی آنها می‌کند.

در هیجان و چالش همگام شدن با یک مدرک کارشناسی ارشد آنلاین جدید، نادیده گرفتن یکی از عوامل کلیدی موفقیت – سلامت دانشجو – بسیار آسان است. سلامت جسمانی برای عملکرد بالقوه فرد ضروری است، و توجه به جنبه‌های بهداشتی آموزش از راه دور آنلاین، برای زنده ماندن از یک دوره آموزشی آنلاین کابوس‌آمیز، پاداش‌های فراوانی را هم در کوتاه‌مدت و هم درازمدت دریافت می‌کند. مناطق مهمی که باید روی آنها تمرکز کرد عبارتند از یک روال فیزیکی منظم،
یک ایستگاه کاری ارگونومیک و مراقبت دقیق از ارزشمندترین ابزار یادگیرنده آنلاین – چشم انداز.

گارد در برابر CVS
Computer Vision Syndrome یا CVS شرایطی است که هر دانش آموزی که به دنبال کسب مدرک آنلاین است باید از آن مراقبت کند، صرف نظر از اینکه بینایی طبیعی است یا اصلاح شده باشد. جلسات جذب و ضرب‌الاجل‌های سخت، کار مداوم و طولانی مدت بدون استراحت را بسیار وسوسه‌انگیز می‌کند، اما این احتمالاً منجر به خستگی چشم‌ها می‌شود.

ادامه این تمرین برای مدت طولانی می تواند چشم را خسته کند. علائم خستگی چشم شامل درد و سوزش چشم، خارش، تاری دید، خشکی یا آبریزش چشم و سردرد است. اقدامات احتیاطی ساده ای که می توان در برنامه مطالعه کار کرد عبارتند از:

● به چشم ها به مدت پنج دقیقه استراحت دهید، هر ساعت یک بار به چشم ها استراحت دهید
● آگاهانه به یاد داشته باشید که هر چند وقت یکبار پلک بزنید، زیرا خیره شدن مداوم به مانیتور رفلکس پلک زدن را به تاخیر می اندازد و باعث خشکی چشم می شود.
● استفاده از قطره های روان کننده چشم برای کاهش خشکی، پس از مشورت با چشم پزشک
● اطمینان از وضعیت صحیح خواندن که برای کمر، گردن و چشم ها آرام است

هنگام دنبال کردن مدارک آنلاین کالج، از نور بدون تابش نور اطمینان حاصل کنید

اطمینان حاصل کنید که نور در ایستگاه کاری ملایم و آرامش بخش برای چشم است. به یاد داشته باشید که مانیتور یک سطح بازتابنده است و خود منبع نور است، بنابراین نور را کنترل کنید تا بازتاب و تابش خیره کننده را کاهش دهید. نور یکنواخت و محافظ برای چشم ها بهترین است. اگر پنجره ای وجود دارد، کامپیوتر را در زوایای قائم با پنجره قرار دهید، به طوری که نور طبیعی که وارد می شود زاویه دار باشد و نرم شود. اگر نور بیرون روشن و خشن است، پرده ها را بکشید.
تنظیمات کنتراست روشنایی مانیتور را طوری تنظیم کنید که چشم‌ها ملایم باشد و ساعت‌های طولانی مطالعه را بدون چروکیدگی یا درد چشم انجام دهید. همچنین به استفاده از صفحه نمایش ضد تابش بر روی مانیتور برای کاهش بیشتر تابش خیره کننده کمک می کند.

هنگام دنبال کردن مدارک آنلاین، برنامه تمرین چشمی را تمرین کنید برنامه ها

به عنوان یک امر روتین، انجام تمرینات چشمی ساده در طول استراحت های کوچک را به یک تمرین تبدیل کنید تا تسکین بسیار مورد نیاز را فراهم کنید. پلک زدن، خمیازه کشیدن و قرار گرفتن مکرر چشم در معرض نور طبیعی می تواند تا حد زیادی خستگی چشم را کاهش دهد.
اطمینان حاصل کنید که دیوارهای ایستگاه کاری با رنگ های غیر بازتابنده رنگ آمیزی شده اند که چشم نواز هستند. یک نقاشی یا تصویری که رنگ‌های خاکی تازه را به تصویر می‌کشد را در جایی که به راحتی قابل مشاهده است آویزان کنید و از مانیتور به سمت
عکس در فواصل زمانی مکرر سبز و آبی – رنگ های طبیعت – به ویژه برای چشم ها آرامش بخش محسوب می شوند.
در پایان روز، یا زمانی که برای استراحت استراحت می کنید، با چشمان بسته دراز بکشید یا به پشت خم شوید و یک بسته ژل خنک یا چند برش خیار را روی چشم ها قرار دهید تا تازه شوند. این درمان ساده را چند بار در هفته تمرین کنید تا چشمانتان شاداب و استراحت کنید.

مراقبت دقیق از چشم: برای موفقیت در مقاطع کارشناسی ارشد آنلاین حیاتی است

چشم انداز یکی از با ارزش ترین ابزارهای یادگیرنده آنلاین است و مراقبت دقیق از چشمان خود یک بیمه عالی برای تکمیل موفقیت آمیز مدرک آنلاین کالج است. استراحت مکرر از کامپیوتر به عنوان
توصیه می شود، ارائه تسکین بصری در منطقه ایستگاه کاری و اطراف آن، اطمینان از نور بدون تابش خیره کننده، و پیروی از یک رژیم ورزشی چشمی، همگی راه زیادی را برای عملکرد راحت و بالقوه فرد در سطح آنلاین انجام می دهند.
برنامه

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه های درمان از مراکز مختلف و به روز رسانی های پزشکی به موقع کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر