17
مهر

سionsالاتی در مورد خیساندن / جوانه زدن دانه ها و تغذیه آرد: غذای مغذی


سرم پر از اطلاعات متناقض است تا حدی که گفتن همه آنها کمی سخت است.

من آموختم که مزیت اصلی تصفیه / جوانه زنی بذرها کاهش آنتی اکسیدان ها (فیتات ها) است که به ویتامین ها و مواد معدنی (مانند آهن / روی / منیزیم) متصل می شوند و بدن آنها را به خوبی از بین نمی برد.

با این حال ، شخصی به من گفت که این جای نگرانی نیست ، زیرا با گذشت زمان ، باکتری های روده با میزان مصرف فسفات ها سازگار می شوند و مشکلات قبلی برطرف می شود. او همچنین گفت که از آنجا که رژیم غذایی سرشار از فیبر حاوی فیبر است که باعث رشد باکتری های روده می شود ، جذب مواد مغذی را افزایش می دهد و خوردن غذاهای سرشار از آهن با ویتامین C (روشی که او ادعا می کند دارای انواع مواد مغذی است) به طور کلی باعث ترویج تغذیه می شود. وی در پایان گفت رژیم غذایی غنی از مدفوع باعث جذب مواد غذایی مغذی می شود ، اما هیچ یک از این جملات را ذکر نکرد.

من همچنین دریافتم که 80 درصد مواد مغذی موجود در آرد در عرض 3 روز افزایش می یابد. (دوباره ، بدون منبع) اگر چنین است ، پس از ورز دادن آرد ، سپس خمیر در خمیر و رها شدن به حالت جامد ، چه اتفاقی برای کبد مغذی می افتد؟

مزاحم ، حق با کیست؟