شما باید بدانید که رژیم غذایی شما چگونه باید کار کند

اکثریت قریب به اتفاق افراد برای کاهش وزن شروع به رژیم می کنند. کاهش وزن را می توان به روش های مختلفی انجام داد. رژیم غذایی صرفاً یک روش خاص برای انجام آن وظیفه است.

وقتی فردی تصمیم می گیرد که باید وزن کم کند، اولین چیزی که باید در نظر گرفته شود دلیل تمایل به کاهش وزن است. آیا کاهش وزن به دنبال راهی برای به دست آوردن سلامتی بهتر است یا بیشتر یک دلیل بیهوده است؟ دلیل رژیم گرفتن به اندازه روش مورد استفاده برای کاهش وزن مهم است.

اگر دستیابی به یک سبک زندگی سالم تر و تلاش برای سلامتی بهتر دلیل آن است، نباید نگران این باشد که رژیم غذایی چقدر طول می کشد تا به هدف کاهش وزن برسد، در صورتی که در واقع هدفی وجود دارد. اگر سلامتی هدف اصلی باشد، طول زمان نباید مشکل ساز باشد زیرا رژیم غذایی باید به سادگی بخشی از تغییر سبک زندگی باشد که در آن تغییر رژیم غذایی به هر حال بخشی طولانی مدت از سبک زندگی خواهد بود.

از سوی دیگر، اگر غرور دلیل است و فرد رژیمی برای کاهش وزن قابل توجهی در مدت زمان کوتاهی به منظور تناسب با یک شیء لباس یا صرفاً عالی به نظر رسیدن در جلسه تجدید کلاس در یک دوره کوتاه، جهنم می کند. یک ماه، روش انتخاب شده برای رژیم غذایی کاملاً متفاوت و به احتمال زیاد کاملاً ناسالم خواهد بود.

رژیم‌های غذایی طولانی‌مدت سبک زندگی معمولاً از آن دسته‌هایی هستند که با افزایش‌های کوچک کاهش وزن اتفاق می‌افتند و با افزایش آهسته ورزش و مصرف غذای سالم‌تر، در بخش‌های کوچک‌تر، ادامه می‌یابند. اینها معمولاً رژیم‌های بسیار ساده‌ای هستند که تا زمانی که فرد رژیم‌دار به اهداف بلندمدت متعهد باشد، رنج قابل توجهی ایجاد نمی‌کند.

رژیم غذایی نوع غرور معمولاً یک رژیم سریع اما بسیار خود انکار کننده است که در آن فرد رژیمی خیلی کم می خورد یا غذاهایی می خورد که تا آنجا که طعم یا جذابیت دارد پالت را وسوسه نمی کند. اغلب، مقادیر بسیار زیادی آب در این رژیم‌ها گنجانده می‌شود و بیشتر مردم برای شروع، آب کافی نمی‌نوشند. هنگامی که آنها با نیاز به افزایش قابل توجه آب مصرفی خود مواجه می شوند، تردید می کنند و یا خیلی موافق نیستند. آب وقتی تشنه نیست به سادگی طعم خوبی ندارد.

رژیم غذایی بیهوده نیز معمولاً به افزایش قابل توجهی در فعالیت به شکل ورزش نیاز دارد و بیشتر افراد نسبت به این نوع فعالیت بیزاری شدید دارند.

همچنین رژیم‌هایی وجود دارند که نه در تغییر سبک زندگی و نه در فهرست‌های رژیم غذایی بیهوده قرار دارند، اما در واقع یک تغییر سبک زندگی اجباری هستند که برای ادامه زندگی فرد رژیمی کاملاً ضروری است. زمانی چنین رژیمی رژیم دیابتی است. اگر فردی دیابت خود را نادیده بگیرد و به خوردن مقادیر زیادی کربوهیدرات ادامه دهد، همانطور که اکثر آمریکایی ها انجام می دهند، در نهایت دچار وخامت جدی سلامتی خواهند شد. بنابراین، رژیم‌های ضروری برای زندگی آن‌هایی نیستند که در این مقاله به آن‌ها توجه می‌کنیم.

تعدادی رژیم غذایی مختلف برای هر یک از رژیم های غیر ضروری وجود دارد. رژیم غذایی اصلی تغییر سبک زندگی قبلاً توضیح داده شده است، اگرچه برخی از رژیم های غذایی مد روز اخیر نیز برای رژیم های طولانی مدت مناسب هستند، اگر فردی که رژیم را انجام می دهد واقعاً به تغییر سبک زندگی اختصاص داده شده باشد. برخی از رژیم های غذایی خاص که برای این فرد مفید هستند عبارتند از: اتکینز یا رژیم کم کربوهیدرات، رژیم غذایی منطقه یا رژیم ساحل جنوبی.

افراد دارای رژیم غذایی افراطی می توانند از رژیم کم کربوهیدرات برای کاهش وزن سریع استفاده کنند یا می توانند گرسنگی را امتحان کنند یا اگر واقعاً می خواهند سریع وزن کم کنند و کمی بیشتر رنج ببرند اما حداقل سلامتی مناسب را حفظ کنند، می توانند لیموناد را امتحان کنند. رژیم غذایی.

رژیم لیموناد بسیار موثر است اما بیشتر از رژیم غذایی سریع است و مخلوط خاصی از آب، فلفل قرمز، آب لیمو و شربت مورد نیاز است. برای اینکه این رژیم عمل کند، باید به شدت به کاهش وزن متعهد بود، زیرا هیچ غذایی برای حداقل ده روز مجاز نیست و رژیم‌گیرنده لیموناد قبل از اینکه احساس کند یک میلیون دلار درآمد داشته باشد، احساس بدتری خواهد داشت. این رژیم برای کاهش ده پوند یا بیشتر در ده روز بسیار موثر است. مزیت اضافه شده این رژیم این است که کار تمیز کردن روده بزرگ را به طور کامل انجام می دهد.

هر یک از رژیم های غذایی ذکر شده در بالا باید به شدت مشکوک باشد و فقط به خاطر شهرت یا مد فعلی آن پذیرفته نشود. کسی که به رژیم گرفتن فکر می کند، حداقل باید کتابی را که در مورد رژیم نوشته شده است بخرد تا یاد بگیرد که رژیم چگونه با بدن کار می کند و بر سیستم های مختلف بدن تأثیر می گذارد. هر یک از نویسندگان اطلاعات زیادی در مورد این نگرانی ها در کتاب خود دارند.

نکته اصلی این مقاله این است که به هر کسی که به دنبال رژیم گرفتن است، یادآوری شود که باید بسیار مراقب باشند و رژیمی را انتخاب کنند که اهداف و نگرانی های سلامتی آنها را برآورده کند. کورکورانه وارد هیچ رژیمی نشوید بدون اینکه بدانید قرار است چه تاثیری روی شما بگذارد، در حین رژیم چه بخورید، چه مقدار وزن در یک دوره زمانی مشخص کاهش دهید و چه فواید و سلامتی دارد. نگرانی هایی که به آن رژیم غذایی مرتبط است.

در واقع، ایده بسیار خوبی است که قبل از شروع یا حتی در نظر گرفتن یکی از رژیم های غذایی فوق، در مورد هر گونه برنامه غذایی با متخصص مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر