شما می توانید این غذاها را مصرف کنید حتی اگر گیاهخوار شوید – وبلاگ Credihealth


به نظر می رسد اخیراً طوفانی از فضای سبز در اطراف ما ناپدید شده است. همه شما حداقل یک نفر را می شناسید که گیاهخوار شده است. غذایی که می خورید تغییر عمده و آشکار است، همراه با اقلامی که می خرید، بحث هایی که دارید و رستوران هایی که می خورید. در این مقاله به غذاهای گیاهی اشاره شده است.

آن‌ها معمولاً با سر به چیزی می‌پرند که کمی در مورد آن می‌دانند، به روش‌های آشکار شکست می‌خورند، و سپس آن را با چیزی ناپیوسته اشتباه می‌گیرند و یک ورودی وبلاگ با عنوانی آزاردهنده ایجاد می‌کنند. باید منتظر تغییرات آشکاری باشید که شخصیت جدید شما را همراهی می کند

اگر انرژی کافی را به صورت آنلاین سرمایه گذاری کنید، در نهایت برخی از حساب های افراطی از افرادی را دنبال خواهید کرد که عاشق سبزیجات شده اند. هنگام ورود به دنیای گیاهخواری یا شاید غرق شدن در مسیر زندگی.

گیاهخوار دقیقا چیست؟

شایعات و شک و تردیدهایی در مورد گیاهخواران وجود داشته است و افراد آن را به عنوان چیزی تعمیم داده اند که مانع از “تغذیه صحیح” می شود. بررسی داروهای سلامت مردان در Ed Generic . فروشگاه. وگانیسم آموزشی است که شامل خوردن انواع غذاهای گیاهی و دوری از منابع غذایی موجودات می شود.

در حالی که همه عزیزان یا افرادی که نیاز به مشاهده انواع خاصی از تغییرات در سلامتی خود دارند، باید رژیم گیاهخواری را دنبال کنند. همچنین از رشد تومور بدخیم در قفسه سینه و تخمدان در فرد جلوگیری می کند. اگرچه مزایای پزشکی وجود دارد. الگوهای اساسی دوری از گوشت، لبنیات و غیره است.

هنوز هذیان های زیادی وجود دارد که شامل عادات مربوط به مصرف غذا می شود. از بین بردن تک تک افسانه های مربوط به گیاهخواران شما را از غذاهای عالی دور می کند. این تعمیم گیاهخواری، که انتخاب های غذایی عالی را حذف می کند، این افراد را از ادامه مسیر باز داشته است.

ماکارونی:

این غذا برای افرادی که دوست دارند از تغذیه نامناسب قدردانی کنند بی نظیر است. بسیاری از برندها شروع به تولید ماکارونی سبوس دار کرده اند و ما نمی توانیم به اندازه کافی از شما تشکر کنیم. چیزی که بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که وقتی از رژیم غذایی عاشقان سبزیجات پیروی می‌کنید، حذف آرد تصفیه‌شده یک الزام مطلق است، با این حال، در هر صورت می‌توانید ماکارونی مورد علاقه خود را با ساختار غلات کامل تهیه کنید.

بادام هندی:

هنگامی که در مورد محبوب ترین غذاهای چاشنی صحبت می کنید، آجیل، به خصوص بادام هندی، محبوبیت جهانی دارند، و خوشبختانه، شما می توانید صرف نظر از اینکه گیاهخوار هستید، بادام هندی مورد علاقه خود را بخورید. بادام هندی تفت داده شده را پاک کنید و تزئین مورد علاقه خود را اضافه کنید. مال من باید با نمک و فلفل چاشنی شود.

توفو:

مهم نیست که چقدر برنج را دوست دارید، نسبت به پنیر علاقه مند باشید. توفو بهترین جایگزین است و تضمین می‌کند که از دست ندهید. مردان باید مراقب سلامت صمیمی خود با استفاده از Synforce 100 میلی گرم و کاماگرا ۱۰۰ میلی گرم در طول فعالیت صمیمی حقیقت را بخواهید، به فواید آن می افزاید و نجابت دانه سویا را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این، ترک Paneer می تواند رویای بدی باشد، به خصوص برای افرادی که در شمال هند زندگی می کنند.

برنج:

به احتمال زیاد روز من در این سیاره خواهد بود، روزی که از خوردن برنج دست بکشم. خیلی زشت. این اتفاق نمی افتد، مرد. همانطور که مطالعات و معاینات نشان می دهد، با فرض اینکه گیاهخوار هستید، می توانید برنج قهوه ای یا صیقل نشده بخورید. این شاید معروف ترین فانتزی باشد که گیاهخواران برنج نمی خورند. در واقع، چند گزینه دیگر وجود دارد، با این حال، چیزی بهتر از هیچ است.

نان:

این به یک غذای اصلی برای اکثر هندی ها تبدیل شده است، درست مانند افراد در کشورهای خارج از هند. با فرض اینکه قصد دارید رژیم غذایی استاندارد خود را به یک رژیم غذایی گیاهی تغییر دهید، می توانید نان سبوس دار بخورید. نان استاندارد، به علاوه نان چند دانه و ماسالا. هیچ کس نیست که آن جوانی را نداشته باشد که نان و چربی و مربا در او چیز خاصی بود. راستی یک خبر خوب برای همه عزیزان نان.

نکاتی برای ادامه رژیم غذایی کامل گیاهی:

وقتی شخصی برای دوستداران سبزیجات رژیم گیاهخواری را اعمال می کند، اغلب می گویند که دائماً درنده هستند و خواسته ها استثنایی هستند. وقتی مشکلات احتمالی را درک می کنید، ایجاد برخی بهبودها و توقف آن هوس های غذایی کار سختی نیست. یکی از سه مشکل احتمالاً رخ می دهد.

بیشتر بخورید:

ممکن است متوجه نشوید که می‌خواهید با تغییر از SAD (رژیم غذایی استاندارد آمریکایی) به یک روال غذا خوردن مبتنی بر گیاه، میزان سهم خود را افزایش دهید. به جز اگر سبزیجات خود را با روغن یا سس های سرشار از آجیل مزه دار کنید، می توانید بدون ترس از افزایش وزن، مصرف غذای خود را افزایش دهید.

هنگام غذا خوردن وقت بگذارید:

تا زمانی که سریع غذا می خورید، بدن شما ممکن است شانس کافی برای ثبت سیر بودن نداشته باشد. بعد از غذا خوردن، ممکن است تا ۲۰ دقیقه طول بکشد تا بدن شما زمان از دست رفته را جبران کند. مردان می توانند خرید کنند نیروی سوپر بی و فیلدنا برای بهبود سطح استقامت راه دیگر برای پاسخ دادن این است که شام ​​را با یک سوپ سبک شروع کنید.

سوپ اساساً یک غذای دیر خوردن است و ممکن است برای خنک شدن بین لقمه ها نیاز به آویزان کردن محکم داشته باشد. بنابراین، غذا خوردن با آرامش بیشتر مزایایی دارد، به ویژه از نظر تناسب اندام. با فرض اینکه غذای خود را قورت داده اید، ۲۰ دقیقه بعد ممکن است متوجه شوید که بیش از حد غذا خورده اید.

آب بیشتری بنوشید:

برای افرادی که عادت ندارند به عقب نگاه کنند و به علائم بدن خود توجه کنند، ممکن است خوب باشد که یک لیوان آب بنوشند، به مدت ۱۵ دقیقه بایستند و سپس با فرض اینکه واقعا مراقب بوده اند، ارزیابی مجدد کنند. برای هیدراته ماندن اما نیاز به ترک نوشیدنی های گازدار، آب گازدار معطر با یک محصول طبیعی را امتحان کنید.

فیبر بیشتری بخورید:

فیبر در برخی فرصت ها برای درمان و جلوگیری از افزایش انسولین سرمایه گذاری می کند. با اطمینان از دریافت فیبر بیشتر، برای مدت طولانی تری احساس سیری خواهید کرد. برخی از راه‌های ساده برای دریافت فیبر بیشتر، لوبیا، غلات کامل و سبزیجات سبز هستند. علاوه بر این، آنها برای جذب مهم هستند. این بلوک به ردیابی غذا از طریق چارچوب شما کمک می‌کند و باعث می‌شود که شما از تجربه اثرات نامطلوب انسداد بیزار باشید.

پروتئین بیشتری بخورید:

پروتئین یکی از سیر کننده ترین و سیر کننده ترین منابع غذایی برای بدن است. به عنوان یک دوستدار سبزیجات، دریافت پروتئین از لوبیا و سبزیجات بسیار مهم است. در واقع، حتی افرادی که به طور کلی سعی می‌کنند از طعم لوبیا اجتناب کنند، می‌توانند آن را در ظرف‌ها پردازش کنند. پروتئین یک درشت مغذی است که با کاهش اشتها برای ماده شیمیایی گرلین، شما را سیر نگه می دارد.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و اظهارات در این نشریات صرفاً مربوط به نویسندگان و مشارکت کنندگان است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر