4
شهریور

شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبودی بعد از تمرین است…

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

اغلب ، شرکت ها و وب سایت های مختلف از عبارت بازاریابی شکلات شیری استفاده می کنند ، که من برای شما آورده ام:

یک نوشیدنی شفابخش اولیه

پس از تمرینات شدید ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات و پروتئین برای افزایش ریکاوری و افزایش عملکرد نیاز دارد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شکلات شیری منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

با سوخت پر کنید

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت های شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به تجدید ذخایر کربوهیدرات ضروری کمک می کند تا شما را برای تمرین فردا آماده کند.

ساخت و ساز

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی مقادیر زیادی پروتئین است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا در آینده سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی جسمانی را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که میان وعده های بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، اگرچه شکلات شیری حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما بعد از تمرین کمی “کامل” است. اشتباه!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا اعداد را دقیق تر ببینیم (این اطلاعات از جدول شیر شکلاتی است که از وب سایت سازنده تهیه کردم):

فقط برای مرور کلی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن روزانه 26 گرم قند اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ دریافت می کنید !!) و جدید این در صورتی است که شما فقط یک لیوان شیر شکلات نخورید و اگر بیشتر از آن بخورید ، به مراتب بیشتر از مقدار شکر دریافتی خواهید بود !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) حتی در شیر گاو نیز ممکن است مختل شود. و در نتیجه شیر بادام یا شاهدانه بهتر است.

حالا می خواهم یک چیز را روشن کنم. من مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و هنگام خرید ماست ، اجازه دهید به شما بگویم که من شکلات یا چیزی با شکلات در آن خریداری می کنم. مشکل اینجاست که شیر جو باعث می شود کاکائو بعد از ورزش یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” باشد. چیزی که از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید فکر می کنید که این یک غذای خوشمزه است و باید به صورت محدود مصرف شود و در زمان خاصی رها شود ، نه اینکه بعد از هر تمرین یا بازی به شما داده شود.

بنابراین بیایید و برخی از ایده های زیر را برای شما و فرزند خود به عنوان تعهد بعد از آموزش استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده
  • تخم مرغ و میوه 2
  • شام با سیب زمینی و گوشت باقی مانده است
  • بر اساس پروتئین پودر شده و پروتئین میوه است

بسیاری از غذاهای دیگر نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما رژیم غذایی اصلی و تغذیه شما بعد از تمرین باید حاوی کربوهیدرات و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در توضیح بیشتر تبلیغات کمک کند!

خیلی دوست دارم بشنوم که بعد از تمرین برای وعده های غذایی خود چه می خورید.

غذا یا دستور غذا را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.