22
مهر

فدرال رزرو به شرکت ها هشدار می دهد: بررسی های نادرست اینترنتی می تواند منجر به مجازات شود


واشنگتن (AP) – بازرسان فدرال می گویند “انفجار” شرکت هایی را که از نظرات جعلی و دیگر پیام های فریبنده برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، تحت تعقیب قرار می دهند.

کمیسیون بازاریابی فدرال اعلام کرد به صدها شرکت بزرگ و مشاغل کوچکتر هشدار داده است که در صورت استفاده از تاییدیه های غلط برای فریب مشتریان ممکن است با جریمه مواجه شوند.

FTC در بیانیه مطبوعاتی خود در روز چهارشنبه گفت: “ظهور رسانه های اجتماعی مرز بین محتوای واقعی و تبلیغات را محو کرده و منجر به انفجار استقبال فریبنده در بازار شده است.”

اقدام FTC نشان دهنده تمایل آن برای کاهش قدرت خود در استفاده از مجازات ها برای اجرای قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده است. این آژانس اعلام کرده است که اعلامیه های نقض مجازات را برای حدود 700 شرکت ارسال کرده و هشدار داده است که آنها می توانند در صورت تخلف تا 43792 دلار جریمه کنند.

ساموئل لوین ، سرپرست هیئت حمایت از حقوق مصرف کننده ، می گوید: “بررسی های جعلی و سایر اشکال تأیید تقلبی مصرف کنندگان را فریب می دهد و شرکت واقعی را تضعیف می کند.” اگر تبلیغ کنندگان این ترفند را بپردازند ، هزینه آن را پرداخت خواهند کرد. “

شرکتهایی که اخطار دریافت می کنند ، شرکتهای Corporate America هستند – از جمله شرکتهای بزرگ ، عمده فروشان عمده و شرکتهای محصولات مصرفی ، و همچنین آژانسهای تبلیغاتی و تبلیغاتی.

اینها شامل غول های فناوری آمازون ، اپل ، فیس بوک ، گوگل و سرویس ویدیویی YouTube و همچنین ارائه دهندگان خدمات اینترنتی مانند AT&T و Comcast است. دیگران از عمده فروشان Abercrombie & Fitch و آبجوسازی Anheuser-Busch گرفته تا تولید کنندگان جنرال الکتریک ، جنرال موتورز و هوندا. سایتهای خرید و بررسی محبوب مانند eBay و Yelp نیز گنجانده شده است.

FTC ، با این حال ، تأیید کرد که شرکتی که این اعلان را دریافت کرده است ادعا نمی کند که کلاهبردار یا ناعادلانه عمل کرده است.

در این اطلاعیه مواردی ذکر شده است که آژانس آنها را ناعادلانه یا فریبکار می داند. این شامل ادعای حمایت شخص ثالث ، با ارائه نادرست در مورد اینکه آیا کاربر یک کاربر واقعی است یا حمایت از یک نظر با بیان بیانی موثر در نمایش ، می شود. همچنین به شکست آن در برقراری ارتباط قابل توجه با حامی اشاره می کند و به دروغ ادعا می کند که تجربه حامی منعکس کننده تجربه یک مشتری معمولی است.