قطعنامه شماره یک آمریکا در سال نو چیست؟

بله، شما آن را حدس زدید. تصمیم آمریکایی ها برای کاهش وزن بنابراین اصلاً دور از ذهن نیست که فرض کنید این قطعنامه ممکن است در لیست شما نیز باشد.

اگر چنین است، پس به خاطر داشته باشید که دستیابی به اهداف سلامتی و تناسب اندام شما فقط یک امر روزمره، هفته به هفته یا ماه به ماه نیست. کلید حفظ تصمیمات سال نو، تغییر کل سبک زندگی شماست.

اگرچه عبارت “کاهش وزن” واقعاً دکمه داغ است، کاهش چربی مسئله واقعی است. برای از دست دادن چربی اضافی بدن، باید از بدن خود مراقبت کنید و وضعیت عاطفی خود را نیز پرورش دهید. بنابراین بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید چون چربی از دست می رود، همچنین باید به خود کمک کنید تا عزت نفس خود را به دست آورید.

عزت نفس خود را نیز در برنامه کاهش وزن قرار ندهید.

در اینجا چند نکته عملی برای کاهش موثر چربی و بهبود عزت وجود دارد:

ابتدا کمی زمان برای یادگیری اختصاص دهید. یک “رژیم غذایی متراکم” نباشید. توصیه می‌شود یکی از رژیم‌های اصلی سبک زندگی، یعنی برنامه غذایی منطقه را داشته باشید. دکتر بری سیرز به عنوان خالق این شیوه خاص از زندگی و غذا خوردن، یازده کتاب مرتبط با رژیم غذایی منطقه نوشته است و بسیاری شامل دستور العمل های آسان برای نگه داشتن شما در منطقه هستند.

ممکن است بخواهید یک کتاب رژیم غذایی منطقه بخرید و سپس دستور العمل ها را با خانواده خود امتحان کنید. خود را وارد وضعیت تغذیه ای ذهنی کنید. دانا شدن

به شما کمک می کند تا سبک زندگی سالمی را که می توانید با درک صمیمانه و اعتماد به نفس دنبال کنید، درونی کنید.

ثانیاً، متوجه شوید که اگرچه وزن کردن خود واقعاً مهم است، اما در واقع بسیار مهمتر است که اجازه دهید لباس‌هایتان خودشان صحبت کنند. بر تناسب لباس‌هایتان نظارت کنید. این بسیار خوشحال کننده تر و کمتر شکست دهنده است.

ثالثاً، اگر در سال‌های اولیه زندگی‌تان لاغرتر بودید، عکس‌های لاغر خود را روی آینه‌هایتان بچسبانید و یکی را در کیف خود حمل کنید. هر ماه از خود عکس بگیرید و در یک دفترچه یادداشت قرار دهید. بسیار مهم است که دیدگاهی واقع بینانه از خود آینده خود داشته باشید.

آن شلوار جین قدیمی را که کمی تنگ است دور نریزید. آنها را از یک روز در اطراف نگه دارید، به داخل آنها خواهید رفت. دیگر از کشیدن و فشردن خبری نیست. برای امتحان کردن شلوار جین قدیمی یک تاریخ واقعی تعیین کنید تا ناامید نشوید.

پنجم از همه، مراقب پرخوری مخوف باشید. خودتان را در معرض شکست قرار ندهید، که می‌تواند با تصور از خود ویران شود. بین وعده های غذایی یک میان وعده سالم بخورید که شما را سیر نگه می دارد تا در وعده غذایی کامل بعدی کمتر پرخوری کنید. شاید ۱/۲ از

یک بار جایگزین غذا. پس از آن کمتر احتمال دارد که در “رستوران” فست فود مورد علاقه خود برای یک برگر پنیر دوبل و سفارش زیاد سیب زمینی سرخ شده توقف کنید.

همچنین یک برنامه ورزشی را انتخاب کنید که واقعا از انجام آن لذت می برید. این می تواند به معنای شرکت در کلاس رقص شکم، دویدن با توله سگ خود یا شرکت در برخی رویدادهای ورزشی گروهی باشد.

و در آخر، “ابر غذاها” را به رژیم غذایی خود اضافه کنید مانند آجیل و دانه ها، لوبیاها و جوانه ها و سایر غذاهای سبز. به خرید آنها عادت کنید و رژیم غذایی و مشخصات غذایی دستور العمل های خود را نیز ارتقا دهید.

این به شما کمک می کند تا برای همیشه در منطقه باقی بمانید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Zone به Zone Diet Nutrition مراجعه کنید و بیشتر بدانید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر