موقعیت ها و پیشنهادات بازاریابی وابسته را کشف کنید

وقتی در سال ۲۰۱۳ شروع به کار آنلاین کردم، بازاریابی وابسته (AM) را به عنوان مطمئن ترین راه برای شروع یک تجارت آنلاین کشف کردم. من در آن غوطه ور شدم و پس از ماه ها “کار سخت” تعجب کردم که چرا جایی نمی روم. بقیه چه کار می کردند که من نبودم؟ برای من ناشناخته، بازاریاب‌های موفق وابسته (AMers) جایگاه‌هایی را انتخاب کردند، زیرا بازاریابی اینترنتی بازار بزرگی برای یک تازه‌کار برای موفقیت در آن است.

این پست دقیقاً به شما کمک می کند تا دقیقاً این کار را انجام دهید.

# ۱: در واقع طاقچه چیست؟

طاقچه در واقع بخش کوچکی از بازار است که در آن افراد علاقه مند به چیزی آماده اند تا مقدار مورد نیاز پول را برای به دست آوردن آن صرف کنند. بنابراین، هنگام جستجوی یک مکان خاص، مطمئن شوید که واقعاً عبارات جستجویی وجود دارد که افراد در هنگام جستجوی اطلاعات جایگاه خاص شما از آنها استفاده می‌کنند تا در بین ۱۰ صفحه بهترین نتایج موتور جستجو قرار بگیرید.

شماره ۲: در واقع تفاوت بین مفهوم بازار و بازار طاقچه چیست؟

اگر یک دسته اصلی مانند AM را انتخاب کنیم و زیر عنوان ها را بررسی کنیم، می توانیم به راحتی یک ایده در سطح بازار مانند برنامه های وابسته را کشف کنیم.

برای اینکه ببینید آیا واقعاً در این بازار پول به دست می آید یا خیر، جستجوی گوگل را انجام دهید تا تبلیغ کنندگان را پیدا کنید. اگر تبلیغات پیدا کردید، برنامه Affiliate (AP) در واقع یک بازار جالب است.

بنابراین، اگر آن را به دو مورد مشخص کنید که افراد واقعاً در کجا پول خرج می‌کنند و همچنین عباراتی که واقعاً افراد جستجو می‌کنند در هنگام جستجوی اطلاعات AP استفاده می‌کنند، پس از آن از Google AdWords KeywordToolExternal استفاده کنید و همچنین در برنامه‌های وابسته قرار دهید. برای دریافت پیشنهادات کلی در مورد سوله های احتمالی. اگر به برنامه های اضافی نیاز دارید، از ابزار AdWords.Google استفاده کنید که به راحتی می تواند تا ۸۰۰ کلمه کلیدی را به جای ۱۰۰ کلمه کلیدی قبلی در اختیار شما قرار دهد.

ورودی (AP) را به پنجره موتور جستجو در سمت چپ بالای صفحه وب وارد کنید و سپس روی جستجو کلیک کنید.

فهرستی از حداقل ۱۰ تا ۲۰ عبارت جستجوی مرتبط با AP را تهیه کنید که تعداد معقولی از جستجوها را در ماه نشان می دهد، اما مطمئناً رقابت زیادی وجود ندارد.

این همچنین می تواند به راحتی تعدادی عبارات جستجوی سودآور را به شما ارائه دهد تا در سایت خود به عنوان دسته بندی، در محتوا و همچنین در کمپین های بازاریابی خود از آنها استفاده کنید.

کشف عبارات کلیدی سودآور

جلد: میانگین تعداد جستجوها در ماه در ۱۲ ماه گذشته است.

Comp: هرچه این عدد بیشتر باشد، رقابت ارگانیک برای کلمه کلیدی بیشتر است.

IAAT: تعداد صفحات وب که در آنها کلمه کلیدی هم در تگ عنوان و هم در متن یک بک لینک ظاهر می شود.

کلمات کلیدی Volume Comp. IAAT

AP 8,857 24.21 4,366

برنامه های AM 3,592 11.96 170

بهترین AP 3,334 11.92 167

بلیط بالا AP 1,050 6.73 12

بهترین برنامه های AM 912 8.02 27

Travel AP 896 7.67 22

saas AP 849 — 0

top AP 816 7.75 23

AP برای وبلاگ نویسان ۶۲۹ ۷.۴۳ ۱۹

بهترین AP برای مبتدیان ۶۰۶ ۵.۹۸ ۷

بهترین AP برای کسب درآمد ۵۵۶ ۷.۶ ۲۱

پرپرداخت AP 551 8.88 43

پرداخت به ازای هر کلیک AP 528 7.35 18

بالاترین پرداخت AP 466 6.32 9

keto AP 347 — 0

برنامه های AM برای مبتدیان ۳۴۲ ۶.۳۲ ۹

نرم افزار AP 310 6.73 12

makeup AP 302 5.3 4

بازی AP 295 5.3 4

pet AP 292 4.56 2

سایت AP 261 — 0

بهترین AP 2018 261 — 0

اسانس AP 261 — 0

پردرآمدترین AP 207 6.73 12

توسعه شخصی AP 207 3.92 1

AP amazon 130 3.92 1

“تاپ گلف” AP 85 — 0

لیستی از بهترین AP 85 — 0

AdWords AP 85 — 0

برنامه های کارت اعتباری وابسته ۸۵ — ۰

برنامه های کارت اعتباری وابسته برای ایجاد اعتبار ۸۵ — ۰

AM AP 85 — 0

برنامه های شبکه AM 85 — 0

مقایسه برنامه های AM 85 — 0

برنامه های AM برای آموزش ۸۵ — ۰

برنامه های AM برای مشاغل محلی ۸۵ — ۰

برنامه های AM که مردم ۸۵ — ۰ می خواهند

افزونه برنامه های AM وردپرس ۸۵ — ۰.

افزونه برنامه های AM وردپرس ووکامرس ۸۵ — ۰.

برنامه های AM برای کسب درآمد آنلاین ۸۵ — ۰.

برنامه های شبکه وابسته ۸۵ — ۰.

AP آسان برای پیوستن به ۸۵ — ۰.

AP برای مارک های ۸۵ — ۰.

AP برای دوستیابی وبلاگ نویسان ۸۵ — ۰.

AP برای برگرداندن دامنه ۸۵ — ۰.

AP برای تجارت الکترونیک ۸۵ — ۰.

AP برای وبلاگ نویسان مواد غذایی ۸۵ — ۰.

AP برای اسلحه های ۸۵ — ۰.

برنامه های وبلاگ نویسی وابسته ۸۲ — ۰.

AP برای مبتدیان ۸۲ ۶.۴۷ ۱۰.

یکی دیگر از ابزارهای عالی تحقیق کلمات کلیدی که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید، Jaaxy است که از طریق Wealthy Affiliate به دست آمده است.

میانگین: میانگین تعداد جستجوهایی که عبارت کلیدواژه هر ماه دریافت می کند

ترافیک: اگر در موتورهای جستجو رتبه بندی صفحه اول داشته باشید، از وب سایت شما بازدید می کند

QSR: نتایج جستجو نقل قول: تعداد وب سایت های رقیب که در گوگل برای همین کلمه کلیدی رتبه بندی شده اند

KQI: شاخص کیفیت کلمه کلیدی: سبز فوق العاده است. مایل به زرد مشکلی ندارد قرمز ناکافی است

سئو: یک امتیاز بر اساس ترافیک و رقابت، هر چه امتیاز بیشتر باشد، احتمال بیشتری دارد که برای این کلمه کلیدی در صفحه اول رتبه بندی کنید (مقیاس ۱-۱۰۰، بالاتر، بهتر)

کلمه کلیدی میانگین ترافیک QSR KQI SEO

بهترین برنامه های بازاریابی وابسته ۱۷۸ ۳۱ ۲۱۹ عالی ۸۳

بهترین برنامه بازاریابی وابسته برای مبتدیان ۸۰ ۱۴ ۸۹ عالی ۹۳

بهترین برنامه های بازاریابی وابسته هستند ۴۸ ۹ ۵ عالی ۹۸

بهترین برنامه بازاریابی وابسته برای مبتدیان ۸۰ ۱۴ ۷۳ عالی ۹۲

بهترین برنامه های بازاریابی وابسته برای مبتدیان ۵۶ ۱۰ ۱۷۵ عالی ۸۴

بهترین برنامه های بازاریابی وابسته مبتدیان ۵۶ ۱۰ ۵۲ عالی ۹۶

بهترین برنامه های بازاریابی وابسته برای مبتدیان ۵۶ ۱۰ ۱۱۱ عالی ۹۱

۱۰ برنامه برتر بازاریابی وابسته ۷۵ ۱۳ ۱۱۴ عالی ۹۷

برترین برنامه های بازاریابی وابسته ۸۸ ۱۵ ۱۷۹ عالی ۸۹

برنامه های بازاریابی وابسته با رتبه برتر ۴۰ ۷ ۹۶ عالی ۹۷

بهترین برنامه بازاریابی وابسته چیست ۱۱۴ ۲۰ ۵۳ عالی ۹۱

بهترین برنامه بازاریابی وابسته ۱۱۴ ۲۰ ۱۵۶ عالی ۸۶

بهترین برنامه بازاریابی وابسته ۱۱۴ ۲۰ ۱۷۶ عالی ۸۸

برنامه های بازاریابی وابسته ۳۰۳۷ ۵۱۷ ۲۳۲ Normal74

شرکت های بازاریابی وابسته ۴۵۸ ۷۸ ۱۲۲ عالی ۹۱

آموزش بازاریابی وابسته ۱۹۹ ۳۴ ۲۱۹ Normal80

شروع به بازاریابی وابسته ۶۵۴ ۱۱۲ ۲۲۶ Normal77

بهترین برنامه های وابسته آنلاین ۱۰۴ ۱۸ ۹۶ عالی ۹۷

بهترین بازاریابان وابسته ۴۸ ۹ ۸۶ عالی ۹۶

بهترین برنامه های وابسته ۸۶ ۱۵ ۱۱۸ عالی ۹۷.

شماره ۳: بازار تخصصی خود را انتخاب کنید.

Statista تعیین می کند که تعداد نویسندگان وبلاگ به تنهایی در ایالات متحده تا سال ۲۰۲۰ به ۳۱.۷ میلیون نفر می رسد. اگر امروز شروع به ساختن یک وبلاگ در هر نقطه از کره زمین کرده اید، واضح است که با یک معامله بزرگ روبرو هستید. رقابت بیشتر

تنها وسیله ای که شما می توانید با بهترین شانس موفقیت روبرو شوید، در واقع پایین آمدن است.

شما باید روی یک دسته بندی خاص تمرکز کنید. “غذا” در واقع یک مقوله بزرگ است، اما “غذاهای کبابی” برای مدیریت به اندازه کافی کوچک است.

موضوعات فشرده مانند این ممکن است به شما کمک کند مخاطب متمرکزتری ایجاد کنید و همچنین احتمالاً به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

سی کوان اونگ دقیقاً این کار را در زمان ایجاد اولین وب سایت خود انجام داد و آنها را به جای بحث در مورد “رقص” یا حتی “هیپ هاپ” فقط به بریک دنسی محدود کرد. او اعلام کرد که در آن زمان واقعاً چیزی در مورد سئو نمی‌دانست، با این حال می‌توانست برای تعداد انگشت شماری از اصطلاحات کلیدی رتبه‌بندی کند و هر ماه ۳۰۰۰ بازدید ارگانیک داشته باشد.

شماره ۴: انتخاب جایگاه مناسب واقعاً ضروری است.

اطلاعات شماره ۲ بالا ثابت می کند که در واقع بازارهای طاقچه متعددی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. انتخاب بازاری که واقعاً به آن علاقه دارید، در واقع موثرترین بازار برای شماست. حتی اگر ماه‌ها بدون هیچ نتیجه‌ای کار کنید، قطعاً در نتیجه هیجان شدید شما برای این کار، شما را ادامه خواهد داد.

شماره ۵: قطعاً عواقبی برای انتخاب بازار نامناسب وجود دارد.

در واقع به احتمال زیاد اگر اقدامات فوق را دنبال کنید مطمئناً جایگاه مناسب را انتخاب کنید. اما در صورت انتخاب نادرست، می توانید هر کاری که درست است را به مدت ۱۲ ماه انجام دهید (که باید هدف دوربرد شما برای موفقیت باشد) و همچنین هنوز هیچ چیزی برای نشان دادن آن ندارید.

شماره ۶: راه اندازی کسب درآمد.

با انتخاب جایگاه خاص خود، اکنون باید ظرفیت پول سازی آن را مطالعه کنید. در اینجا در واقع تعدادی از آنها هستند:.

محصول خود را بسازید: محصول خودتان ممکن است یک کتاب الکترونیکی، یک مجموعه آموزشی ویدیویی یا کتاب کاغذی باشد.

AM: شما ممکن است به صورت رایگان به هر شبکه یا برنامه وابسته بپیوندید. برای محصول دیجیتال AM، می توانید در ClickBank، بزرگترین شبکه AM ثبت نام کنید. در مورد Physical product AM، ما یک برنامه AM مانند برنامه Amazon Affiliates و غیره را توصیه می کنیم. در مورد سایر برنامه های وابسته، به دنبال “نام طاقچه” خود باشید و برای کسانی که دوست دارید ثبت نام کنید. به همین ترتیب می توانید به راحتی با eBay.com و غیره ثبت نام کنید. بدانید که Amazon.com و همچنین eBay.com همه چیزهایی را در اختیار دارند که هر نوع بازار خاص ممکن است عرضه کند.

چاپ می افزاید: تعداد زیادی وجود دارد. محبوب ترین آنها در واقع GoogleAdsense و همچنین Mediavine هستند.

شماره ۷: هر جایگاهی را که نمی توانید کسب درآمد کنید رها کنید.

اگر به موارد بالا نگاه می کنید و نمی توانید هیچ راهی را برای کسب درآمد از جایگاه انتخابی خود بیابید، پس این انتخاب خوبی نیست که انجام داده اید. خوب، اگر چیزی برای شما خوب نیست، می دانید با آن چه کار کنید، نه؟ بهش پشت میکنی بعد دنبال یکی دیگه میگردی

# ۸: در واقع رقابت شدیدی در AM وجود دارد و در عین حال مکان کافی برای همه وجود دارد.

ممکن است یک ابهام دیگر را بیان کنید.

بله، رقابت در صنعت AM در واقع سخت است، اما این به هیچ وجه نباید شما را از آن بترساند.

همه حرفه ای های موفق AM که در اطراف می بینید یا درباره آنها می شنوید، همگی چنین تجربه ای دارند. اگر سال‌ها پیش اجازه می‌دادند که آنها را به وحشت بیاندازد، قطعاً نمونه‌ای نبودند که ما از آنها درس بگیریم.

راه‌حل رقابت صرفاً به یافتن جایگاه خاصی بستگی دارد که لزوماً متعلق به بازار بسیار بزرگ‌تری است که در آن واقعاً می‌توان با رقبای کم یا بدون هیچ رقبای پول به دست آورد.

شماره ۹: آیا AM یک کلاهبرداری است؟

نه، AM به این ترتیب در واقع یک کلاهبرداری نیست. اگر پول نقدی را که به سختی به دست آورده اید و همچنین وقت ارزشمند خود را به دنبال طرح های پولدار شدن سریع اختصاص دهید، مطمئناً سریعتر از آن چیزی که کفش های جدید و درخشان خود را از بین ببرید، وارد یک کفش می شوید.

شماره ۱۰: در مورد پلتفرم مورد استفاده تصمیم بگیرید.

AM می تواند بر روی هر نوع پلتفرمی که مروج ممکن است اطلاعاتی را برای مصرف کننده ارسال کند، انجام شود. همچنین رسانه های اجتماعی.

منطقه ایده آل برای توسعه بازار هدف و همچنین بهبود فروش شما در واقع از طریق یک سایت وبلاگ یا حتی یک کانال YouTube است.

نتیجه

در اینجا شما آنها را دارید، ۱۰ راه برای مروج های تازه کار برای انتخاب جایگاه های موفقیت آمیز.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر