6
شهریور

میزان قند میوه ها در مقایسه با سایر غذاهای سالم؟ : غذای مقوی


همه ما می دانیم که شکر به طور کلی از جهات مختلف برای ما مضر است. اما ما اغلب می گوییم “میوه خوب است” و “همه میوه هایی را که می خواهید بخورید”. هیچ کس در مورد گرم قند یک میوه کامل صحبت نمی کند … دانش من این است که قند موجود در یک میوه کامل به دلیل فیبر موجود در آن بدون مجوز می شود.

س questionال من این است – آیا سایر غذاهای غنی از فیبر که حاوی مقدار مشابهی از قند کامل با میوه کامل هستند؟ یک موز دارای 14 گرم قند و 3 گرم فیبر است. یعنی 4.66 قند در هر گرم فیبر. مارک مستقل گرانول حاوی 6 گرم شکر در هر وعده و 2 گرم فیبر = 3 گرم شکر در گرم است.

اونس برای اونس ، آیا این گرانول از موز انتخاب سالم تری است؟ مثال دیگر: اگر دانه های چیا (فیبر بالا) به ماست شیرین اضافه شود و شکر: میزان فیبر آن کمتر از هلو یا موز است ، بنابراین برای یک میوه کامل سالم تر یا سالم تر است؟