میوه ها و سبزیجات می توانند به رژیم غذایی شما کمک کنند

رژیم غذایی – منفورترین کلمه موجود در فرهنگ لغت امروزه. اما در واقع، رژیم غذایی اصطلاحی است که اگر به طور جدی در نظر گرفته شود، می تواند مفید باشد. تا به امروز افرادی که به دلیل رژیم غذایی ناسالم دچار مشکلات سلامتی شده اند به طور مداوم در جامعه رو به افزایش است.

سبک زندگی عامل بزرگی است که چرا یک فرد ممکن است رژیم غذایی و تغذیه نامناسب داشته باشد. فرض کنید، انتظار می رود یک خانواده چهار نفره که هر دو والدین آنها کار می کنند، غذای فرآوری شده “آسانی برای تهیه” داشته باشند و مصرف تغذیه مناسب نگرانی عمده ای نیست. هر بار که یخچال را باز می کردند، می توانستند بلافاصله به غذای فوری دسترسی داشته باشند.

اما اگر زمان اصل است، راه بسیار بهتری برای تغذیه مناسب و رژیم غذایی سالم وجود دارد. والدین باید میوه و سبزیجات را به عنوان بخشی از وعده های غذایی خود در نظر بگیرند. اگر متوجه شدید که در هر برنامه تغذیه ای؛ این دو همیشه در لیست قرار می گیرند. مزایای سلامتی میوه و سبزیجات می تواند به موفقیت رژیم غذایی شما کمک کند.

از آنجایی که سرشار از فیبر است، اثر سم زدایی در بدن وجود خواهد داشت. این به بدن کمک می کند تا سموم و مواد بد را با سالم کردن سیستم گوارش دفع کند. اغلب مشکلات مربوط به سلامتی ابتدا با این اثر پاک‌سازی برطرف می‌شوند و سپس برنامه حفظ جریان خون سالم‌تر دنبال می‌شود. همه با کمک مصرف میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی ما.

چرا این دو در رژیم غذایی روزانه توصیه می شوند؟

منبع اصلی آنتی اکسیدان ها بدن ما نیاز به محافظت در برابر عناصر بد و خشن مانند رادیکال های آزاد دارد که ممکن است باعث آسیب سلولی شود. اگر متوجه شدید که بیشتر جایگزین های دارویی خود را در مطالعه آنتی اکسیدان های موجود در میوه ها و سبزیجات متمرکز می کنند.

کاملا طبیعی؛ به این معنی که هیچ ماده نگهدارنده ای وجود ندارد که به سیستم بدن آسیب برساند. این اثر به آسانی توسط بدن جذب می‌شود و این اثر بر خلاف روش‌های دیگری که رژیم‌های غذایی استفاده می‌کنند، که بیشتر آنها را مسن‌تر از سنشان نشان می‌دادند، واقعا طبیعی است. پوست نرم و صاف نیست. در صورتی که هر روز میوه و سبزیجات مصرف کنید، تأثیر جوان تر شدن پوست بسیار قابل مشاهده است.

این موارد را در رژیم غذایی خود بگنجانید و می توانید از داشتن سیستم ایمنی سالم تر برای مبارزه طبیعی با همه بیماری ها و بیماری های ناشی از عوامل محیطی مطمئن باشید. هویج یکی از بهترین نمونه های سبزیجات غنی از ویتامین A، بتا کاروتن و آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها به بدن در مبارزه با مواد سرطان زا کمک می کنند.

و اگر می خواهید وزن کم کنید اما نمی خواهید خیلی لاغر به نظر برسید، میوه ها و سبزیجات منبع خوبی از مواد تشکیل دهنده عضله ساز هستند. شما ممکن است به وزنی که می خواهید برسید و همچنان تا زمانی که می خواهید سالم بمانید – بر خلاف سایر محصولات سرکوب کننده اشتها که در بازار موجود است و فقط شما را به مواد مخدر وابسته می کند.

بهترین راه برای لذت بردن از میوه ها و سبزیجات ….

اکنون که اهمیت سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی روزانه ما می دانید. باید بهترین روش تهیه آن را بدانید. نگرانی اصلی امروز این است که چگونه می توانیم مواد مغذی موجود در سبزیجات خود را هنگام پختن آنها حفظ کنیم. هرگز سبزیجات را زیاد نپزید.

اگر سبزیجات گرانبهای خود را بیش از حد بپزیم، به خصوص برای بچه ها چندان جذاب به نظر نمی رسند و فرضی “مواد مغذی” مورد نیاز ما از بین رفته اند. همچنین، سعی کنید میوه ها را در روزی که پوست آنها را جدا کردید مصرف کنید تا طراوت را به دست آورید. اگر نتوانید آنها را تمام کنید؛ میوه را استخراج کرده و به عنوان آبمیوه سرو کنید. از هر دو جهت – آنها برای سیستم سلامت ما مفید هستند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر