نکات آشکار شده برای سبک زندگی سالم! – وبلاگ Credihealth


بزرگترین ترس در بین نسلی که مردم در آن زندگی می کنند، سبک زندگی سالم است. ادامه دادن برای خیلی ها عادی است
تنظیم مجدد دکمه شروعی تازه به عنوان مستلزم سبک زندگی است. برخی از تاریخ های مهمی که مردم می نشینند
تاریخ تولد، تاریخ سالگرد، سال نو، یا تاریخ افتتاح مدرسه، از جمله گذشته آنها را بررسی کنید
دیگران. بسیار خوب، این یک راه عالی برای اندیشیدن به گذشته و تمرکز بر دستاوردهایی است که با یک ذهنیت جدید به دست آورده اید.
برای حس و زمان برای بازنگری اهداف تعیین شده جدید به عنوان یک سبک زندگی سالم فرد را شامل می شود.

فردی که نیاز به خوردن وعده‌های غذایی سالم دارد، قطعاً باید وعده‌های غذایی سالم را در دست داشته باشد تا بتواند
هدف قابل تحقق می شود عجله لحظه آخری به خواربارفروشی زمانی که احساس گرسنگی می کنید منجر به ناسالمی می شود
خرید ناگهانی چیزهای غیر ضروری رانندگی در اینجا همیشه بیش از گرسنگی است.

آیا برنامه هفته فعالیت دارید؟

از تقویم برای برنامه ریزی قرار ملاقات هایی مانند شنا و تمرین استفاده کنید.
برای اینکه بتوانید تمرینات بدنی بهتری داشته باشید، توصیه می شود از مکمل های تجویز شده استفاده کنید
به عنوان پالمیتویل اتانول آمید (PEA) برای ترمیم بهتر بافت های فرسوده. زمان هرگز در دسترس نخواهد بود، و از این رو
نیاز به ایجاد زمان برای خود دارید، در غیر این صورت، هیچ چیز مهمی به وجود نخواهد آمد.

هنگام غذا خوردن مراقب باشید

حقیقت گفته می شود که بیشتر آنها از پس زمینه ای هستند که در آن آموزش دیده ایم تا هر غذایی را که در بشقاب سرو می شود تمام کنیم.
این آموزشی بود که باعث شد بسیاری از افراد به جای نیازهای معده، بسته به چشمانشان غذا بخورند.
اساساً، مردم تا زمانی که احساس سیری کنند یا دیگر احساس گرسنگی نکنند یا تا حدی که احساس گرسنگی کنند غذا می خورند.
همه چیز را در بشقاب خسته کرد. آیا یک سبک زندگی سالم ایجاب می کند که به خودتان کمی خدمت کنید
سهم، بیشتر با احتیاط غذا بخورید و حواستان باشد که آیا هنوز گرسنه هستید یا خیر؟

کم تحرک نباشید

نیاز مبرمی برای توقف برخی از روال هایی که در سبک زندگی خود گنجانده ایم وجود دارد. به عنوان مثال، عادت
بی تحرکی ممکن است منجر به غیر فعال شدن بدن شما شود. به عنوان یک فرد مبتدی، باید پس از آن حرکات کششی انجام دهید
شرکت در جلسات طولانی و پارک کردن اتومبیل در فاصله دورتر. این یک پیشنهاد است که بتوانید چند قدم زدن انجام دهید.
چنین پیاده‌روی‌های ساده‌ای در زندگی یک فرد اساسی است، جایی که توانایی شما را برای کنترل استرس و استرس تقویت می‌کند
کارایی موقعیت های چالش برانگیز

مراقب هوس ها باشید

باور نکنید، و هوس راهی است که بدن از آن برای بیان خود به شما استفاده می کند. ممکن است دلالت بر کسالت داشته باشد،
خستگی، استرس یا هر چیز دیگری. بنابراین، باید با توجه به محرک زمینه ای درمان شود و نه
آن را با غذاهای ناسالم تغذیه کنید که در نهایت آن را بدتر می کند. با یک رکورد از غذاها، شما نیاز دارید، شما احساس کرده اید که چه
برای خوردن در هنگام تجربه یک محرک

وعده های غذایی غنی از پروتئین مصرف کنید

آیا به این فکر می کنید که چگونه می توانید برای یک ساعت طولانی سیر بمانید؟ راز دستیابی به آن، بارگیری بدن شماست
با وعده های غذایی غنی از پروتئین بر خلاف غذاهای سرشار از کالری مانند سیب زمینی سرخ کرده که در بدن کمتر بسته می شود، بهترین چیز است
پروتئین ها فرآیند متابولیسم را برای بهتر شدن احیا می کنند و به شما کمک می کنند سیر بمانید. شما باید غذاها را امتحان کنید
مانند تخمه کدو و ماست برای داشتن پروتئین بیشتر.

زندگی را سرگرم کننده کنید

اکثر مردم تأیید می کنند که نقطه ای از زندگی که بیشترین فعالیت را داشتند در دوران مدرسه بود
شرکت در فعالیت های مشترک مانند ورزش و نمایش. این نقطه ای بود که شما یک
شریک یا یک گروه در آنجا همه چیز در مورد تمرینات صرفاً به خاطر مقدمه بخشی از بخش اجتماعی نبود
زندگی به طور مساوی بنابراین، سبک زندگی سالم نیاز به یک شریک مفید از نظر زندگی اجتماعی و ورزشی دارد. آ
شریک زندگی باید کسی باشد که از شما حمایت کند و همیشه از شما حمایت کند بدون اینکه شما را از خود دور کند.

به خودت سخت نگیر

زندگی ای که تعادلی در روشی که خودتان انجام می دهید، ارزش زیستن را دارد. بهتر است یک روز را تعیین کنید و
یک زندگی برای لذت بردن داشته باشید، مانند بیرون رفتن و خوردن یک لقمه گوشت بریان. چنین روز تعطیلی تأثیری بر آن نخواهد داشت
سبک زندگی سالمی که شما رهبری می کنید همچنین، روزهایی را مرخصی داشته باشید که نیازی به ورزش کردن ندارید، و باید باشد
زمان برای تأمل در زندگی خود در نهایت، گاهی اوقات مجبور نیستید ساعت های اضافی را به بهانه کسب درآمد بیشتر کار کنید
از آنجایی که ممکن است آسیب بیشتری نسبت به منافع مورد نظر داشته باشد. همیشه یاد بگیرید که خودتان را کنترل کنید و اجازه دهید موقعیت‌ها مناسب باشند
به طور طبیعی

وقت خود را از دنیای واقعی صرف کنید

دنیای تکنولوژی اغلب ما را به سمت و سوی حرکت در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر سوق می دهد.
استفاده از گجت ها بیشتر قبل از رفتن به رختخواب خوب نیست و عامل اصلی بی خوابی در دنیای ما است. در
قدرت خواب کافی مسئول یک روز بعد پربار در محل کار است. شما باید همه دستگاه ها را خاموش کنید و داشته باشید
استراحت بعد از تمام فعالیت های روز افراد سالم این واقعیت را تأیید می کنند که می توان آن را انجام داد
خودشان نکات فوق با یک جلسه تمرینی منظم همراه با پالمیتویل تانول آمید حفظ می شود
مکمل های (PEA) مسیری سالم را آغاز می کنند.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر