23
شهریور

نکته 5 سلامتی ساده و در عین حال بسیار مثر


برای موضوع HUM در سپتامبر 2021 Mind Matters Matters ، ما نکات بهداشتی ساده ای را دنبال می کنیم تا استقامت و آرامش خاطر را از طریق مراقبت از خود ارتقاء دهیم.

غمگین؟ تلاش کرد؟ خسته؟ تو تنها نیستی. زندگی هرچه بیشتر شلوغ تر است ماندن و اطمینان از اینکه آرامش روحی و روانی خود را در اولویت قرار می دهیم. با این وجود ، سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی مستحق مراقبت و توجه است. خوشبختانه راحت تر از آن چیزی است که تصور می کردید هر روز یک برد کوچک به نفع خود جمع کنید.

برای یافتن برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان (و علم!) به خواندن ادامه دهید.

5 نکته درباره سلامت روان که واقعا مثر است

در اینجا چند نکته در مورد نکات مراقبت از خود برای سلامت روان وجود دارد.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید

اگر روز خود را با روشن کردن تلفن ، نوشیدن قهوه و عجله برای شروع کار شروع می کنید ، ممکن است بخواهید به عادات خود فکر کنید.

برای جایگزینی که تمایل کمتری دارد ، برنامه ریزی کنید که صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده آغاز کنید. برای شروع از مزایای مدیتیشن ، کوچک شروع کنید ، مثلاً پنج تا 10 دقیقه. به جای این که خود را مجبور به مدیتیشن طولانی مدت کنید ، مهم این است که تمرین مداوم داشته باشید. می توانید بی سر و صدا مدیتیشن کنید ، یک راهنما برای تمرین مورد علاقه خود انتخاب کنید ، یا فقط یک هدف یا تأکید برای هدایت روز خود تعیین کنید. (مطمئن باشید: می توانید صبح منتظر آبجو و ایمیل خود باشید!)

2. برو صحبت کن

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، زمانی را برای ورزش و تفریحات سرگرم کننده اختصاص دهید ، با دوستان خود قدم بزنید یا هنگام ورود به صحنه با آنها تماس بگیرید. گذراندن در خارج از منزل (با تشکر ، طبیعت!) ، اما همچنین دوز سالم تعامل ، مهربانی و حمایت انسانی.

3. استراحت کنید

PSA: باید از محل کار استراحت کنید! فرسودگی شغلی در واقع موضوعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک رویداد فعالیت شناخته شده است. این که آیا در طول روز کاری خود استراحت کوچکی داشته باشید یا از تمرینات بوکس مانند تکنیک پومودورو برای افزایش بهره وری و مدیریت استرس استفاده کنید ، استراحت ها برای تمرین مراقبت از خود در طول کار ضروری است.

همچنین ، برای تشویق تعادل زندگی و زندگی خوب ، مطمئن شوید که از زمان تعطیلات در صورت داشتن زمان استفاده می کنید و به خودتان اجازه دهید که در مواقع ضروری روزهای سالمی را سپری کنید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به احساس کیفیت بالاتر زندگی کمک می کند ، که هم به صورت شبانه روزی و هم برای شما مفید خواهد بود. (بله ، حتی اگر تعطیلات باشد.)

4. افکار مراقبت از خود

یک توصیه بسیار مهم در زمینه سلامت روان این است که زمان کافی را برای تفکر و آرامش اختصاص دهید. در صورت لزوم محدودیت ها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان “من” مناسب برای استراحت و بازسازی خواسته های شغل ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای پیشرفت بیشتر ، می توانید رویکرد بسیار دقیق روزنامه نگاری را در پیش بگیرید. نوشتن افکار ، ایده ها و بازتاب های خود-چه خوب و چه بد-به شما این امکان را می دهد که در آنجا بمانید ، ارزیابی صادقانه ای از خود داشته باشید و دستاوردهای سلامتی خود و زمینه هایی را که باید به مرور زمان بهبود یابد ، پیگیری کنید.

5. استرس را با Adaptogens مدیریت کنید

علاوه بر برنامه روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر قابل توجهی بر سلامت روان شما دارد که نباید از آن غافل شوید. در واقع ، آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با کمک های مدیریت استرس ، که حاوی عوامل سازگار مانند ashwagandha و Rhodiola rosea هستند ، بهبود بخشید. Adaptogens به بهبود ذهن و بدن شما در برابر فشارهای روانی (فیزیکی ، احساسی ، محیطی و غیره) کمک می کند ، بنابراین شما برای حفظ آرامش ، آرامش و هوشیاری کمک بیشتری خواهید داشت. در صورت بروز مشکل جمع آوری می شود.

HUM دو مکمل سازگار با استرس ارائه می دهد که به مدیریت استرس کمک می کند: Calm Sweet Calm (به شکل خوشمزه گیلاس ashwagandha گیلاس) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

نتیجه نهایی

با پیروی از یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (به جز توصیه های شما) ، برای مقابله با استرس ، خستگی و موارد دیگر مجهزتر خواهید شد. اگر چنین است ، مهم است که اهمیت عادات مراقبت از خود را به طور منظم تشخیص دهید-زیرا به هر حال ، ذهن شما واقعاً مهم است.