22
مهر

“همانطور که در TikTok دیده می شود”: این برنامه به یک فروشگاه خرده فروشی تبدیل شده است



نیویورک (AP) – Twizzlers و Sour Patch Kids با یک آب نبات ژله ای نادر و اسباب بازی نادر ، به ItSugar نزدیک می شوند ، که در قفسه های آب نبات جایی پیدا کرده است زیرا در TikTok بسیار محبوب شده است.

ویدئوی سیل سال گذشته نشان داد که مردم از آدامس های پلاستیکی گاز می زنند و ژله رنگ مصنوعی را از دهان آنها خارج می کنند. کارکنان فروشگاه ، شرکت را تشویق به اردو کردند ، و gummies آنقدر خوب عمل کردند که تصمیم گرفتند TikTok را به یک استراتژی بازاریابی تبدیل کنند. این زنجیره دارای آرم با لوگوی برنامه در فروشگاه است و کالاهای TikTok 5 تا 10 درصد تخفیف در فروش هفتگی دارند.

کریس لیندستد ، معاون معاون فروش در It’Sugar ، که حدود 100 صندلی دارد ، می گوید: “این رقم نامشخص است.”

TikTok ، یک برنامه محبوب پخش ویدئو با 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان ، نیز به یک نقطه فروش تبدیل شده است. این زنجیره ملی که امیدوار است کاربران جوان TikTok را به فروشگاه های خود بیاورد ، در حال راه اندازی بخشی از TikTok است که از فروشگاه های “As Seen On TV” که محصولات حمایتی را به افراد کم فروش می رساند ، یادآوری می کند.

در بارنز و نوبل ، تابلویی وجود دارد که لوگو را با #BookTok نشان می دهد ، هشتگ تحویل کتاب در TikTok که جلد کاغذی را مجبور به داشتن لیست پرفروش ها کرده است. آمازون دارای قسمتی از سایت به نام “Internet Famous” است ، با لیستی از محصولاتی که افرادی که با TikTok وقت گذرانده اند با آنها آشنا هستند.

هشتگ #TikTokMadeMeBuyIt بیش از 5 میلیارد بازدید در TikTok به خود اختصاص داده است و این برنامه باعث شده است که یک بسته از محصولات شگفت انگیز باشد: ساق ، کیف دستی ، پاک کننده ها و همچنین کرم فتا. ویدئویی در مورد نحوه تهیه ماکارونی کبابی ، پنیر سفید شور را در اوایل امسال به یخچال سوپر مارکت فرستاد.

خواندن کدی که به احساس بعدی TikTok تبدیل می شود ، سخت است. این که چگونه TikTok تصمیم می گیرد چه کسی را ببیند یک راز است. شرکت ها اغلب تحت مراقبت قرار می گیرند و پس از انتشار محصولات خود به طور فعال کار می کنند ، مطالب رایگان را از سازندگان بارگیری می کنند ، آنها را استخدام می کنند تا با تبلیغات یا خرید تبلیغات در TikTok آشنا شوند.

جنی کمپبل ، مدیر ارشد بازاریابی کیت اسپید ، هنگام جستجو در وب سایت کیت اسپید در اوایل امسال یادآور شد: “این ابتدا کمی سردرد بود. این جستجوی” قلبی “است.

این شرور تبدیل به یک فیلم 60 ثانیه ای در TikTok به کارگردانی ناتالی کوواروبیاس 22 ساله شد. او خود را در یک ماشین پارک شده در کیف پول صورتی رنگ صورتی که خریده بود ثبت کرد. با این حال ، برخی از آنها قیمت را کپی کردند و TikToks را برای خرید آنها ارسال کردند تا آن را خریداری کنند یا آن را در لباس های مختلف امتحان کنند. قیمت یک کیف پول با شکل قلب 300 دلار است.

کوواروبیاس ، گریمور اهل سالیناس ، کالیفرنیا ، که پولی برای ارسال فیلم دریافت نکرده است ، می گوید: “من نمی توانم آن را باور کنم. “من از این کیف بسیار خوشحال و هیجان زده بودم و بسیار خاص بود.”

وقتی کیسه به فروشگاه برگشت ، کیت اسپید یک محموله رایگان به Covarrubias در ازای تحویل TikTok دیگر ارسال کرد. (این ویدئو به عنوان تبلیغات مشخص شد.) کیفی که قرار بود تک رنگ روز ولنتاین باشد و پارچه های مختلفی مانند پر ، وارونه شد.

حنا بن شبت ، بنیانگذار Gen Z Planet گفت ، TikTok مخالف شدید خرید Gen Z است زیرا سازندگان منطقی به نظر می رسند ، در مقابل اینستاگرام که هدف آن جمع آوری سلفی کامل است. شرکت مشاوره ای وی بر نسل هایی متولد شده در اواخر دهه 1990 تا 2016 متمرکز است ، گروهی از افرادی که در TikTok زندگی می کنند.

او می گوید: “کاربر به این توصیه ها اعتماد دارد ،” این یک شخص واقعی است و یک داستان واقعی را برایم تعریف می کند. “

اینستاگرام ، یوتیوب و سایر پلتفرم ها ناگهان قبل از اینکه فروشنده متوجه فرصت فروش آنها شود ، افراد را با دوستان یا فیلم های خنده دار مرتبط کرده است. برای TikTok ، از بین رفتن اعتبار روکش می تواند خطرناک باشد زیرا تبلیغات و روش های فروش بیشتری وجود دارد. کالین کمپبل ، استادیار بازاریابی در دانشگاه سن دیه گو گفت: “اگر این تبلیغات تبلیغاتی یا آزاردهنده باشد ، بیشتر مشکل ساز است.”

اینفلوئنسرهایی که برای خرید مارک پول دریافت می کنند ، در قرار دادن مطالب در کنار پیروان خود بهتر عمل می کنند و به آنها می گویند که با وجود اینکه دستمزد دریافت می کنند ، اما در مورد محصولاتی که واقعاً دوست دارند توصیه هایی ارائه می دهند. او گفت: “آنها احساس می کنند دوست ما هستند ، حتی اگر دوستان آنها نباشند.”

چانا مایرز ، یک باریستای 21 ساله از گودیر ، آریزونا ، پس از دیدن چندین فیلم TikTok از زنان ، گفت که تماس با کمر به آنها حالت ابرو می دهد ، شلوار چسبی Aerie خریداری کرد. مایرز می گوید: “جالب است ، من در Aerie خرید مذهبی می کنم و نمی دانستم که آنها وجود دارند تا زمانی که آنها را در TikTok دیدم.”

پس از راه اندازی لگ های Aerie در TikTok در سال 2020 ، خرده فروش جوان ظاهر خود را با شلوار دوچرخه ، دامن تنیس و پایین بیکینی ، که در جستجوی “TikTok” در وب سایت Aerie یافت شد ، گسترش داد. مشخص نخواهد شد که چه تعداد شلوار فروشی فروخته شده است.

TikTok ، به همراه دیگر شرکت های فناوری مانند Snapchat ، در حال آماده سازی برای به چالش کشیدن فیس بوک به عنوان یک مرکز خرید اجتماعی است. به گفته eMarketer ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، که به بازاریابی اجتماعی معروف است ، یک بازار 37 میلیون دلاری در ایالات متحده است که از اینستاگرام و شرکت فیس بوک آن تهیه شده است. انتظار می رود که تا پایان سال 2025 این رقم بیش از دو برابر شود و به 80 میلیارد دلار برسد.

ماه گذشته ، TikTok شروع به آزمایش راهی برای ایجاد فروش مارک دار در برنامه و ارسال کاربران برای ثبت نام در وب سایت خود کرد. اما TikTok گفت که چیزهای زیادی در راه است. در نهایت ممکن است بیشتر شبیه به Douyin ، برنامه خواهر TikTok در چین باشد ، جایی که محصولات را می توان بدون خروج از برنامه خرید و فروش کرد – درست مانند شما در فیس بوک و اینستاگرام.

سندی هاوکینز ، مدیرعامل TikTok ، که با این برند همکاری می کند تا بتواند تبلیغات را در برنامه خریداری کرده و به تبلیغ آنها کمک کند ، گفت: “در سال گذشته ، ما شاهد تجربه جدیدی از خرید بوده ایم که توسط جامعه TikTok هدایت می شود.” تجارت “ما هیجان زده هستیم که به صحبت های جامعه خود گوش دهیم و راه حل هایی ایجاد کنیم که به آنها کمک می کند محصولات مورد نظر خود را پیدا کرده ، درگیر کرده و خریداری کنند.”

این موارد شامل The Pink Stuff ، یک محصول تمیز کننده انگلیسی است که سال گذشته در ایالات متحده موجود نبود. همه چیز وقتی تغییر کرد که ویدئویی از افراد برای فشار دادن گلدان های بدون زنگ و میزهای چرب در TikTok مشهور شد و مارک را مجبور کرد از اقیانوس اطلس عبور کند. سال پسه ، رئیس و مدیر اجرایی The Pink Stuff US ، گفت: این دستگاه در ماه ژانویه با 1.3 میلیون لوله در آمازون با آمازون به ایالات متحده ارسال می شود و از فروشگاه های عمده ای که مایل به ذخیره آن هستند تماس می گیرد.

او گفت: “من هرگز چنین چیزی ندیده ام.”

آخرین خبرها

  • “همانطور که در TikTok مشاهده می شود”: این برنامه به یک فروشگاه خرده فروشی تبدیل شده است
  • قاضی امیدوار بود روبرت دورست را به جرم قتل بهترین دوستش به حبس ابد محکوم کند.
  • نگهبان بیکار NYPD به دوست دخترش شلیک کرد و زن دیگری را در خانه اش در بروکلین کشت
  • جان گرودن توسط تیم تمپا بی بوکنیرز اخراج شد
  • اولین منطقه اسکی فصل کلرادو پس از بارش برف 14 اینچی باز می شود