24
شهریور

ویتامین U چیست؟ میوه ها ، فواید ، کلم و موارد دیگر


این هفته ایمیلی از یک شنونده جدید دریافت کردم که می نویسد:

“من امسال پادکست شما را دیدم و روی قسمت ها کار می کردم. من از سال 2010 در قسمت ها بودم. روشهای جدید و جالبی را برای بهتر غذا خوردن و احساس بهتر آموختم ، تا عبارتی را که به دنبالش هستید قرض بگیرم. اخیراً ویدیویی در مورد ویتامین U. مشاهده کردید. آیا بخشی از آن را توضیح می دهید و چرا برای شما مفید است؟ ”

پس از 13 سال پادکست Nutrition Diva ، مواد مغذی زیادی وجود ندارد که حداقل یکبار به آنها اشاره نکرده باشم. اما ما در مورد ویتامین U. صحبتی نکرده ایم ، بهتر است رکورد را مستقیما تنظیم کنید


ویتامین U چیست؟

ویتامین U یک ویتامین واقعی نیست اما هیچ کود حاوی گوگرد در کلم و سایر سبزیجات در خانواده براسیکا یافت نمی شود. (نام شیمیایی آن s -methylmethionine است.) در دهه 1950 ، آن را به عنوان یک درمان م forثر برای زخم مثانه در نظر گرفتند – از این رو به آن ویتامین U گفته شد.

در آن زمان ما معتقد بودیم که اسهال در معده دردناک است و غذا را تحریک می کند. درمان معمول رژیم و آنتی اسید است که کمی کمک کرده است. اما ظاهراً آن خیلی شبیه آب کلم نبود. چند مطالعه این بار (از جمله تحقیقی که بر روی زندانیان در زندان سن کوئنتین انجام شده است!) مشخص شده است که نوشیدن آب کلم خام درد و بهبود زخم ها را سریعتر از روش معمول انجام می دهد.

امروزه ، ما می دانیم که اگرچه استرس و رژیم غذایی تند می توانند علائم را در صورت وجود زخم افزایش دهند ، اما باعث ایجاد زخم نمی شود. بعدش چی شد؟

برخی از داروها می توانند به معده آسیب برسانند و اگر یکی از این داروها را مصرف می کنید که اولین شک است. اما علاوه بر این ، زخم ها اغلب نتیجه بیماری h هستند. باکتری پیلوری درمان معمول یک دوره آنتی بیوتیک برای از بین بردن باکتری ها است ، که بسیار م -ثر است-بدون ذکر خوشایندتر از نوشیدن آب انگور خام هر روز.

ما همچنین می دانیم که استفاده طولانی مدت از آنتی اسیدها می تواند عوارض جانبی ناخواسته ای از جمله افزایش خطر پوکی استخوان و پوکی استخوان ، سوء تغذیه و یبوست داشته باشد. نشان داده شده است که حفظ محیط اسیدی در معده نقش مهمی در سلامتی ما دارد. به طور مشابه ، ما دیگر با مصرف شیر منیزیم ، زخم ها را درمان نمی کنیم.

همچنین بخوانید: چگونه از رفلاکس اسید جلوگیری کنیم

ویتامین U چه می کند؟

ما هنوز نمی دانیم که s -methylmethionine برای بهبود زخم ها چگونه عمل می کند – یا اینکه چیز دیگری در آب کلم بخشی از این اثر بوده است. و اکنون که ما یک درمان بسیار موثر برای زخم ها داریم ، دریافت آن در تحقیقات اولویت ندارد. اما هنوز افرادی هستند که ویتامین U را به عنوان یک تقویت کننده عمومی برای کبد و کلیه ، برای کاهش کلسترول و تری گلیسیرید و حتی به عنوان یک ماده آرایشی و بهداشتی ترویج می کنند.

شواهد برای حمایت از این مزایا بسیار محدود است ، از جمله اکثر مطالعات مربوط به سل و حیوانات و آزمایشات کوچک ، غیرقابل کنترل یا کنترل نشده بر روی انسان. به نظر من ، شواهد کمی (علیرغم اطلاعات ایمنی و تبلیغات) برای تشویق مصرف ویتامین U به عنوان مکمل غذایی وجود دارد. اما شواهد زیادی برای اثبات فواید خوردن سبزیجات از خانواده کلم وجود دارد.

چه غذاهایی حاوی ویتامین U هستند؟

براسیکا شامل انواع کلم ، کلم بروکلی ، جوانه بروکسل و کلم پیچ است. براسیکا علاوه بر غنی بودن از s-methylmethione ، سرشار از ویتامین A ، C ، K (که به ساخت استخوان های قوی کمک می کند) و اسید فولیک است. گلوکوزینولات ها – ترکیباتی که در برابر سرطان محافظت می کنند – کمی متمایزتر از خانواده براسیکا هستند. براسیکا حاوی سایر ترکیبات گوگردی است که مزایای مختلفی برای سلامتی دارد. می دانید که من واقعاً به غذاهای فوق العاده اعتقاد ندارم ، اما اگر باور کنم ، براسیکا در بالای لیست قرار می گیرد.

و راههای زیادی برای لذت بردن از آنها وجود دارد. شما می توانید آنها را به صورت خام (کلم پیچ ، هرکسی؟) ، بو داده (کلم بروکلی خوب است و بروکسل به این شکل) ، خشک شده (مانند چیپسفافا) ، جوانه زده (کاهش تدریجی بروکلی چند سال پیش را به خاطر بسپارید؟) یا مایع ، در صورت تمایل بخورید. به با این حال ، من فکر می کنم شما از خوردن سبزیجات بیشتر از نوشیدن آنها سود خواهید برد.

همچنین بخوانید: آب میوه: یک عادت سالم یا بمب با قند خون؟

اگر می خواهید پنج وعده سبزیجات در روز بخورید (و امیدوارم آنها را بخورید) ، سعی کنید حداقل یکی از این غذاها از خانواده براسیکا باشد. در اینجا برخی از دستور العمل های مورد علاقه من برسیکا وجود دارد: