13
مهر

پروتکل روده 4 هفته و 4 هفته برای هر بدن


اگر درد معده را تجربه می کنید ، تنها نیستید. مواردی مانند استرس ، خواب ، ورزش و رژیم غذایی که می خورید می تواند بر سلامت روده شما تأثیر بگذارد.

دانش آموز مربی ساحل ، پاییز کالابرس ، با مشکلات معده بیگانه نیست.

او سالها با این مشکل دست و پنجه نرم می کرد-اما پس از آزمایشات و خطاهای زیاد و همکاری نزدیک با پزشکان ، سرانجام می دانست چگونه “محرک ها” را تعریف کند.

و شما هم اکنون می توانید

ساده است: غذاهایی را که باعث احساس ناخوشی می شوند حذف کنید. ورزش را بدون عوارض جانبی اضافه کنید.

پاییز با ترکیب تجربیات و مهارت های شخصی خود ، راهی را برای مدیریت مشکلات معده از نظر جسمی و احساسی در ترکیب با یک برنامه ورزشی که به راحتی دنبال می شود و استخوان بندی را آسان می کند ، پیدا کرده است.

شروع با پروتکل روده 4 هفته ای -یک برنامه تغذیه منحصر به فرد و جامع که از برنامه حذف تدریجی برای کمک به شناسایی و انزوا پیروی می کند.

این برنامه می تواند به شما در یافتن غذاهایی که بر سلامت دستگاه گوارش شما تأثیر می گذارد ، کمک کند و ابزارهایی را برای کمک به شما در غلبه بر غم به شما ارائه دهد.

از آنجا که مطالعات نشان می دهد ورزش های سبک می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت شما داشته باشد ، پاییز نیز ایجاد کرده است 4 هفته برای هر بدن بهبود مزایای پروتکل روده 4 هفته ایبه

حتی اگر تا به حال مشکل روده را تجربه نکرده اید ، 4 هفته برای کل بدن می تواند به تنهایی انجام شود و برای افرادی که می خواهند تاثیر خود را بر مفاصل کمی کاهش دهند ایده آل است.

با یکدیگر پروتکل روده 4 هفته و 4 هفته برای هر بدن می تواند به شما در ارائه ابزارهایی برای حمایت از شیوه زندگی سالم و ایجاد عادات سالم و تغذیه بدنی مناسب شما کمک کند.

پروتکل روده 4 هفته ای

پروتکل روده 4 هفته ای چیست؟

پروتکل روده 4 هفته ای یک برنامه غذایی منحصر به فرد و جامع است که برای کمک به ارتقاء سلامت روده با شناسایی و حذف تأثیرات غذایی که اغلب باعث ناراحتی معده می شوند ، طراحی شده است.

از این برنامه چه انتظاری باید داشته باشم؟

اجازه ندهید کلمه “حذف” شما را بترساند – شما در پاییز یک فیلم آموزشی را مرور می کنید تا به شما نشان دهد دقیقاً چه کاری را باید انجام دهید ، چه زمانی و چگونه آن را به روش خود انجام دهید. غذاهایی که ممکن است مشکل ساز باشند.

در طول 4 هفته او به شما نشان می دهد که چگونه 7 شایع ترین مشکل غذایی خود را از بین ببرید تا بتوانید آنها را به آرامی اما م effectivelyثر از بین ببرید و تعادل را جایگزین کرده و بازیابی کنید.

چه کسی باید این برنامه را انجام دهد؟

هر کسی که مشکلات گوارشی دارد می تواند از پروتکل روده 4 هفته ای سود ببرد.

آیا دستورالعمل ها و توصیه های رژیم غذایی دریافت خواهم کرد؟

البته! شما لیستی از غذاها را برای بیقراری خود خواهید دید ، 8 دستور غذا و یک برنامه PDF و نکات هفتگی برای تشویق و آموزش در طول راه.

کدام یک از مکمل ها را باید مصرف کنم؟

پاییز توصیه می کند Beachbody Optimize برای آنزیم های گوارشی که از جذب مواد مغذی و فراهمی زیستی حمایت می کند. ساحل و پروبیوتیک هایی که برای کمک به فلور مفید روده تجدید می شوند ، و وکیون شیکولوژی – روزانه برای کمک به حداکثر استفاده از پروتکل روده 4 هفته.

این مکمل ها می توانند به سلامت گوارش کمک کرده و به بدن در حفظ محیط سالم برای داشتن روده سالم کمک کنند. *

پاییز می تواند به شما در یافتن گزینه های دیگر در صورت عدم دسترسی به بازار کمک کند.

آیا برای انجام این برنامه باید Portion Fix یا 2B Mindset را دنبال کنم؟

خیر ، هر کسی می تواند به این برنامه بپردازد ، حتی اگر مبتنی بر ظرف باشد و به خوبی با Portion Fix وصل شود.

آیا در طول رژیم حذف باید ورزش کنم؟

تحقیقات نشان می دهد که ورزش می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت روده داشته باشد و انجام این کار در طول پروتکل روده 4 هفته ای می تواند به بهبود نتایج شما کمک کند ، اما لازم نیست.1

برای جلوگیری از مصرف بیش از حد بدن ، پاییز یک برنامه 4 هفته ای غیر تهاجمی برای کل بدن ایجاد کرده است که می تواند به تنهایی یا در ترکیب با پروتکل روده 4 هفته انجام شود.

4 هفته برای هر بدن

چه نوع تمریناتی در برنامه وجود دارد؟

4 هفته برای کل بدن شریک سلامتی کامل با پروتکل روده پاییز 4 هفته است-یک برنامه غیر تهاجمی که نابرابری ها و پاسخ ها را در اختیار همه قرار می دهد.

اگرچه هنگام برنامه رژیم غذایی ورزش توصیه می شود ، اما نباید آنقدر شدید باشد که با کمک به روده ، عملکرد بدن شما را مختل کند.

پاییز به طرز ماهرانه ای این تمرینات را با سخت کوشی انجام داده است ، نه با ضربه ، تا با سفر ترمیم روده شما سازگار باشد.

شما 16 تمرین-4 تمرین در هفته به مدت 4 هفته-در 30 دقیقه (شامل گرم کردن و خنک شدن!) انجام می دهید.

همچنین 4 دوچرخه سواری برای انتخاب وجود دارد که می توانید آنها را در تمرین معمولی خود قرار دهید.

تمرکز بر برنامه های غیر عادی (طولانی) است که از زمان تنش برای به حداکثر رساندن بهره وری استفاده می کنند.

هر دقیقه عینی و م effectiveثر است – و برای تکمیل نتایجی که می توانید با پروتکل روده 4 هفته ای به دست آورید طراحی شده است.

برای هر نفر 4 هفته است؟

4 هفته برای کل بدن برای کسانی است که به دنبال راهی آسان برای دستیابی به نتایج هستند-یک برنامه ورزشی ساده و در عین حال م thatثر که برای مفاصل آسان است.

ورزش باعث می شود حفظ تعادل با تمرینات غیر استرس زا که به قدرت ، تحرک و نشاط شما کمک می کند ، آسان تر باشد ، بنابراین هر بدن می تواند نتیجه بگیرد.

به چه ابزارهایی نیاز دارم؟

شما به دو دمبل احتیاج دارید و توپ پایه شما را راهنمایی می کند.

چه زمانی می توانم به پروتکل 4 هفته ای و هر هفته 4 هفته بپیوندم؟

هر دو برنامه در مارس 2022 در دسترس خواهند بود.

پاییز کالابرس کیست؟

Autumn Calabrese خالق پروتکل 4 Week Gut ، 9 Week Control Freak ، 21 Day Fix ، و سایر برنامه های سلامتی ، و همچنین برنامه تغذیه و سیستم کاهش وزن پروتکل روده 4 هفته است.

پرفروش ترین نویسنده مانند یک احمق وزن خود را کاهش دهید حتی اگر زندگی دیوانه واری دارید و مجری برنامه آشپزی FIXATE ، او مربی بهداشت دارای گواهینامه IIN است و دارای گواهی نامه از NASM و AFPA است.

1اخبار پزشکی امروز

may ممکن است همه محصولات در بازار شما موجود نباشند.

توسعه یافته توسط WordPress | پوسته: Amigo by Themes4WP