6
شهریور

چقدر قند در روز برای بزرگسالان. (البته شکر خالص): غذای مقوی


شکر خالص یک شعار بازاریابی است. بدن شما تفاوت بین HFCS ، شربت و افرا ، عسل یا شکر در موز را نمی داند. وقتی بدن شما با سایر مواد مغذی ماکرو مانند پروتئین یا فیبر جایگزین می شود واکنش متفاوتی نشان می دهد.

وقتی 6 روز در هفته می دویدم و وزن اضافه می کردم ، معمولاً 100 گرم در روز مصرف می کردم. این حکایتی است ، اما شکر فقط یک کربن ساده است. اگر کالری می سوزانید ، لازم نیست نگران (بیش از حد) در مورد قند (بسته به وضعیت سلامتی خود) باشید.

تغذیه باید در یک چارچوب کلی و نه در نوع کلان مورد بررسی قرار گیرد. اگر از رژیم غذایی متعادل استفاده می کنید و کالری و درشت مغذی هایی را که احتمالاً به اهداف شما می رسند مصرف می کنید ، دیگر نگران قند نباشید. خوردن غذاهای کامل همیشه خوب است.

TLDR: IIFYM. کارت فقط کربن است.