11
شهریور

چه چیزهایی را در اتاق خود قرار دهید تا خواب راحت داشته باشید


بر هیچ کس پوشیده نیست که خواب خوب نه تنها برای احساس شما در هر روز ، بلکه برای سلامتی شما نیز مهم است.

خواب یک فعالیت ضروری است که به بدن و ذهن شما اجازه می دهد دوباره به خانه برگردید ، با طراوت و به طور مداوم هنگام بیدار شدن هوشیار باشید. او گفت که خواب سالم تنها به سالم ماندن بدن و جلوگیری از بیماری کمک می کند خواب اولیهبه بدون خواب کافی ، مغز نمی تواند به درستی کار کند.

علاوه بر این، کمبود خواب این می تواند باعث هوس ، پرخوری و کمبود غذای مغذی شود ، علاوه بر استرس ، احساسات و خستگی اضافی که آن روز احساس می کنید.

به همین دلیل مهم است که عادات و محیط خواب خود را بهبود بخشید تا بتوانید مطمئن شوید که خواب خوبی دارید.

تاثیر محیط بر عادات خواب شما

دنیای فیزیکی ما نقش مهمی در سلامتی و عادات دارد.

عناصر خاصی وجود دارد که محیط شما برای حمایت از سلامت شما به آنها نیاز دارد (یا ندارد).

در دنیای خواب ، این می تواند مانند داشتن یک تخت راحت و اجتناب از مواردی مانند تلویزیون باشد که ممکن است خواب شما را مختل کند.

محیط شما می تواند از شما در شکستن برخی از عاداتی که می خواهید شما را از آنها دور کند و ایجاد عادات جدید متناسب با نیازها و اهداف شما حمایت کند. نگاه کردن به اطراف می تواند به شما کمک کند یا مانع از رسیدن به آن شود.

به همین دلیل مهم است که نه تنها به برنامه های شبانه خود نگاه کنید ، بلکه نحوه ایجاد محیط خود برای حمایت از بهترین عادات نیز مهم است ، بنابراین می توانید انعطاف پذیری بیشتری در بهبود این حوزه از سلامتی خود ایجاد کنید.

8 ایده در مورد اینکه برای داشتن یک خواب خوب در اتاق خود چه چیزهایی را قرار دهید

در حالی که داشتن عادت به خواب طبیعی برای توانایی شما در تحریک و القاء خواب عمیق کلیدی است ، چند محصول نیز وجود دارد که می توانید به بهبود خواب کمک کنید. در اینجا برخی از محصولات مورد علاقه من هستند که به من در استراحت عمیق مورد نیاز کمک کرده اند.

1. تشک با کیفیت بالا و راحت

یکی از مواردی که من نمی توانم به آنها توصیه کنم داشتن یک تشک طبیعی با کیفیت بالا است. چند سال پیش ، من در خواب مشکل داشتم و یک تشک را عوض کردم آووکادو سبز کیدورو! من متوجه نشدم که تشک من بر خواب من تأثیر می گذارد ، اما هنگامی که روی پول جدیدی سرمایه گذاری کردم ، متوجه تفاوت بزرگی شدم.

این تشک نه تنها بسیار بالغ است ، بلکه طبیعی است و از مواد سبز ساخته شده است. در آن زمان من یک محقق بزرگ هستم آووکادو کیدورو دارای شفاف ترین و دقیق ترین اطلاعات در مورد تجهیزات ، منابع و تأثیرات زیست محیطی آنها بود و با خواسته و ارزش من مطابقت داشت. من در مورد همه مارک هایی صحبت می کنم که مأموریت دارند از شیوه زندگی سالم تر و آنچه برای کره زمین بهتر است حمایت کنند.

(تخت خواب و شب نیز از تشک های آووکادو تهیه می شود!)

2. روغنهای اساسی

روغنهای اساسی یک راه عالی برای آرامش بخشیدن به فضای شما هستند. من عاشق Vagus Nerve Pillow Mist from Ocean هستم (می توانید از NUTRITIONSTRIPPED با 10 off تخفیف استفاده کنید!)

عصب واگ یکی از اجزای مهم سیستم عصبی پاراسمپاتیک است که عملکردهای حیاتی بدن از جمله کنترل خلق و خو ، پاسخ ایمنی ، هضم و هضم ، ضربان قلب را کنترل می کند.

فراموش نکنید ، سیستم عصبی پاراسمپاتیک سیستم “استراحت و هضم” است ، بنابراین وقتی صحبت از خواب می شود ، فعال کردن این حالت ضروری است.

این کوسن بالش هنگام خواب فضایی آرام ایجاد می کند. من عاشق این هستم که هر شب یک مراسم کوچک داشته باشم تا به بدن و مغزم بگویم که وقت تعطیلات است و همچنین بوی آن را بخاطر ترکیب چای اسطوخودوس ، بابونه و لیمو دوست دارم!

3. لباس خواب

اگر با کسی نشسته اید که می خواهد جلوی تلویزیون بخوابد یا در خارج از پنجره شما چراغ چشمک زن دارد ، خاموش کردن آن برای یک خواب خوب ضروری است.

تحقیقات نشان می دهد که نور مصنوعی در شب تأثیر منفی بر کیفیت خواب دارد. این امر با چرخه خواب شما تداخل دارد و خوابیدن و خوابیدن را دشوار می کند.

به همین دلیل است که الف ماسک صورت ضروری است!

4. با صدای سبک و سفید از خواب بیدار شوید

دور از دسترس قرار دادن تلفن و استفاده نکردن از تلفن روی ساعت ، نحوه شروع صبح و نحوه خوابیدن در شب را تغییر داد.

من از تلفن خود برای زنگ هشدار سفارشی خود استفاده می کردم که روی میزم می گذاشتم ، اما این برای من باز بود که قبل از خواب به سراغ تلفنم بروم و صبح زنگ ساعت شروع شد.

من چیزی را که واقعا * سخت * تلاش می کنم انجام ندهم ، به این تمرین روی آوردم و یک عادت جدید ایجاد کردم که تلفنم را به حالت هواپیما وصل می کنم ، آن را از اتاقمان دور نگه می دارم و از نوری که در اینجا می بینید استفاده می کنم. Philips SmartSleep مربوط به خواب و بیدار شدن از نوربه

من ماههاست که از آن استفاده می کنم و از تمام عملکردهای طلوع و غروب طبیعی خورشید ، تکان های باد و صداهای طبیعت بسیار لذت بردم.

یکی دیگر از دلایلی که من از طرفداران این نور هستم این است که یک زندگی با هدایت نور را تجربه کنم تا بتوانید وقتی نور آن کم می شود نفس بکشید و تنفس کنید تا 4 ثانیه بتابد. تنفس عمیق تنها در چند دقیقه می تواند به سیستم عصبی پاراسمپاتیک کمک کند تا بدن شما استراحت ، آرامش و خواب را ایجاد کند.

در نهایت ، دارای یک تخته سفید است که من دوست دارم از آن استفاده کنم و می تواند به جلوگیری از صداهایی که ممکن است خواب شما را مختل کنند ، کمک کند.

5. ردیاب خواب و حرکت در دسترس است

مدتی است که از حلقه Oura استفاده می کنم و به من کمک می کند تا حرکاتم و نحوه تاثیر آنها بر کیفیت خواب و آمادگی روز بعد را پیگیری کنم.

درست مانند هر مانیتور دیگر ، حلقه Oura به برنامه ای متصل است که بینش آمادگی ، خواب و سطح فعالیت خود را به شما نشان می دهد.

خواب عمیق ، خواب آرام ، خواب سبک ، زمان خواب و پایش ضربان قلب شبانه به شما کمک می کند تا کیفیت کلی خواب خود را بشناسید و راهنمایی های خاصی در مورد خواب ارائه دهید.

خواب خوب با سلامت ، سلامت روان و حتی پیشگیری از بیماری های مزمن ارتباط دارد ، بنابراین برای اطمینان از استراحت کافی از مانیتور خواب استفاده کنید.

به شخصه ، من همچنین دوست دارم که کوچکترین طرح مانند انگشتر روی انگشت شما قرار گیرد تا یک ساعت بزرگتر که اکثر پیروان به آن عادت دارند.

6. شمع نمک دریا و شمع عسل

اگر نور طبیعی زیادی دارید ، از آن استفاده کنید! روشنایی طبیعی می تواند بی صدا باشد ، صرفنظر از صرفه جویی بیشتر از داشتن نور در طول روز.

بعد از غروب آفتاب ، معمولاً همه چراغ های آبی را خاموش کرده و روشن می کنیم شمع های عسلی (که ساده اما جالب و سرگرم کننده به نظر می رسد!). یا می رویم چراغ نمک دریا که یک رنگ کهربایی گرم زیبا است که بیشتر برای تعطیلات مفید است.

7. یک پتو سنگین

لیس زدن زیر پارچه پوشاندن بخشی از برنامه روزانه من برای کاهش استرس است.

مطالعات نشان داده است که کاهش وزن از اضطراب ، بی خوابی ، استرس و حتی اوتیسم پشتیبانی می کند.

پتوهای سنگین دارای تنوع و سبک های مختلفی هستند تا بتوانید احساس حمایت کنید و سبکی متناسب با سلیقه خود داشته باشید. من دوست دارم بیارابی، که وزن آن بین 15 تا 25 پوند است و از ابریشم طبیعی دارای گواهینامه GOTS ساخته شده است ، که نه تنها برای سلامتی شما و محیط زیست بهتر است ، بلکه پوشیدن آن را نیز راحت تر می کند. استفاده از آن در تمام طول سال به دلیل اینکه خیلی گرم نیست در ماههای گرم

8. خوابیدن در خواب سرد

داشتن دمای مناسب برای خواب خوب ضروری است (65 درجه دقیقاً مناسب است).

در حقیقت، مطالعه دریافتید که دمای اتاق خواب شما یکی از بزرگترین دلایل رسیدن به خواب خوب است مطالعات دیگر نشان داد که اکثر مردم در طول تابستان زمانی که تمیز نگه داشتن اتاق دشوارتر بود ، الگوی خواب نامنظمی را تجربه کردند.

تابستان های تنسی گرم و زمستان ها سرد است ، بنابراین ما در تابستان های گرم به راهی برای حمایت از خواب نیاز داشتیم ، و سیستم خواب OOLER با Chili Cool Mesh به این امر کمک کرد. می توانید از کد codipad25 با 25 درصد تخفیف استفاده کنید!

این تخت روی تخت شما قرار دارد و می توانید درجه حرارت را از 55 درجه تا 115 درجه کنترل کنید تا در تمام فصول سال بخوابید.

همه می توانند دمای خود را کنترل کنند ، بنابراین اگر کسی آن را گرمتر یا کمی سردتر از طرف مقابل دوست دارد ، مهم نیست ، که برای ما خوب است!