چگونه استرس را در حین کار از راه دور کاهش دهیم – وبلاگ Credihealth


معرفی

از آنجایی که فناوری جایگاه خود را به دست آورده است، کار از راه دور در سطح جهانی حضور پیدا کرده است. افراد مختلف ترجیح می دهند از خانه کار کنند تا از انعطاف پذیری لذت ببرند، از رفت و آمدهای وقت گیر اجتناب کنند و از حواس پرتی محل کار دوری کنند. چیزی که ما نمی توانیم از آن فرار کنیم استرس ناشی از کار از راه دور است. نکات زیر چگونگی کاهش استرس در محل کار را شرح می دهد:

به اندازه کافی خوابیدن

شما در تمام طول روز با کار خود در حال حرکت هستید و سپس به طور ناگهانی، عصر یک تماس ویدئویی کنفرانس دریافت می کنید. قبل از رفتن به رختخواب، نگران ارائه گزارش فردا شده اید. ممکن است وسوسه شوید که روی آن هم کار کنید. این چرخه جایی شما را رها نمی کند اما سلامت و تندرستی شما را مختل می کند. در نتیجه، تبدیل به یک کارمند اداری با استرس خواهید شد. بسیاری از مطالعات ثابت کرده‌اند که کمبود خواب یا کم‌خوابی می‌تواند تأثیرات نامطلوبی بر حافظه، قضاوت، خلق و خو و سطح استرس شما داشته باشد. اگر از چنین مشکلات روانی رنج می برید، کار در خانه حتی سخت تر خواهد بود.

بسیاری از دانش آموزان نیز برای مدیریت امور مالی تحصیلی خود از خانه کار می کنند. استرس زمانی اجتناب ناپذیر است که آنها وظایف متعددی را انجام دهند. در حین انجام وظایف حرفه ای، ممکن است نوشتن تکالیف و تکالیف برای آنها دشوار باشد. برای یافتن حد وسط می توانند به خدمات نویسندگی حرفه ای مراجعه کنند. به عنوان مثال، می توانید از طریق CustomEssayOrder کمک بگیرید و مقالات ترم را سفارش دهید. با این وجود، ما به شما توصیه می کنیم که یک روال خوب ایجاد کنید، زمان خود را به درستی تقسیم کنید تا به تعادل بین کار و زندگی برسید و ۷ تا ۸ ساعت بخوابید.

با تیم خود در تماس باشید

نحوه برقراری ارتباط با تیم خود به اندازه رعایت ضرب الاجل ضروری است. محیط مجازی کار از راه دور بر تسهیلات ارتباطی مستقیم و روابط بین کارکنان تأثیر گذاشته است. نکته این است که یک تیم سازی مجازی ایجاد کنید. از Skype، Facetime، یا WhatsApp برای تماس ویدیویی با همکاران خود و گفتگو در مورد مسائل مربوط به کار خود به صورت یک به یک از طریق چنین برنامه هایی برای تقلید از جلسه معمول استفاده کنید. اگر چیزی در رابطه با کارتان مشخص نیست، به جای اینکه خودتان را تحت فشار قرار دهید، فوراً آن را با هم تیمی ها و سرپرستان خود در میان بگذارید. این کار باعث روشن شدن مسائل و رفع سوء تفاهمات به موقع می شود. هرچه بیشتر با اعضای تیم خود در ارتباط باشید، بهتر می توانید با استرس خود مقابله کنید. با این حال، سطح ضعیف ارتباطات باعث ایجاد استرس کارکنان اداری می شود.

در زندگی واقعی ارتباط برقرار کنید

داشتن ارتباط مجازی با تیم و دوستان خود کافی نیست. به هر حال، تعامل اجتماعی و گذراندن وقت با مردم را هرگز نباید نادیده گرفت. در غیر این صورت، می تواند منجر به احساس انزوا شود. شما نیاز به برقراری ارتباط و تعامل با دیگران در زندگی واقعی دارید تا کار ناشی از استرس خانه را کاهش دهید. برای تقویت عناصر سرگرم کننده در زندگی خود، با دوستان و خانواده خود در یک شب جمعه برنامه ریزی کنید یا آنها را در یک کنسرت ملاقات کنید. دانش آموزانی که دوست دارند هم در خانه مطالعه کنند و هم کار کنند، باید کمی وقت بگذارند و فعالیت هایی مانند ملاقات با دوستان و همسالان خود در یک باشگاه کتاب انجام دهند. این برای کاهش استرس کاری و همچنین ارتقای توانایی های ذهنی کاملاً مفید است.

برنامه کاری واقعی ایجاد کنید و آن را دنبال کنید

گاهی اوقات فقدان برنامه و مدیریت صحیح است که بر سطوح استرس و رفاه در کار تأثیر می گذارد. فقط فکر کردن به تعداد کارهایی که در دست دارید و اینکه چگونه آنها را مدیریت می کنید، کار درستی نخواهد بود. با این حال، شما باید یک برنامه کاری واقعی برای سطح مدیریت و موفقیت بهتری ارائه دهید. برنامه ای ایجاد کنید و همه چیز را از ساعت خواب و غذا خوردن گرفته تا ساعات کاری و زمان تعامل اجتماعی در آن بگنجانید. اطمینان حاصل کنید که تمام فعالیت ها و وظایف خود را به شیوه ای موجه و مناسب متعادل کرده اید. هنگامی که یک جدول زمانی پیش روی خود دارید، آن را با دقت دنبال کنید. این تاکتیک واقعا به کاهش استرس کاری کمک می کند.

همچنین بخوانید: [highlight color=”yellow”]۶ راه سالم برای غلبه بر استرس – با حمایت علم![/highlight]

عاشق شغل خود باشید

تعداد زیادی از مطالعات نشان داده اند که کارکنان ناراضی بیشتر مستعد استرس و سایر مشکلات سلامت روان هستند. افرادی که از شغل خود متنفرند، به طور قابل توجهی با مشکلات روانی بیشتری مواجه هستند، از جمله اضطراب، افسردگی و مشکلات خواب. برای همه ما پیش می آید که اگر شغلی را که دوست داریم پیدا کرده ایم، بدمان نمی آید که وقت، انرژی و تلاش خود را برای آن صرف کنیم. مهم نیست که چقدر ساعت کار کرده ایم، کمتر احساس خستگی می کنیم و کمتر خسته می شویم. دلیل آن در اشتیاق ما نهفته است که با کار خود پیوند می دهیم. اما اگر شغل خود را دوست نداشته باشیم، یک کار کوچک مرتبط با آن برایمان کوهی از کار و سنگینی به نظر می رسد. در نهایت سعی می کنیم از وظایف خود شانه خالی کنیم. با این وجود، کاری را که دوست دارید انجام دهید انتخاب کنید و انرژی خود را صرف آن کنید.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

[button color=”transparent_credi” size=”medium” class = “custom_button” link=”https://www.credihealth.com/medical-assistance?utm_source=blog_acnetreat&utm_medium=bottom_button&utm_campaign=book_appointment” icon=”” target=”true”]درخواست پاسخ به تماس [/button]

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر