چگونه برای حرکت در دوران بارداری آماده شویم؟ – وبلاگ Credihealth


حرکت می تواند یک تجربه استرس زا باشد و استرس هرگز برای یک زن باردار خوب نیست. بسیاری از مردم می خواهند به خانه جدیدی نقل مکان کنند تا برای نوزاد تازه متولد شده خود یک خانه بزرگ و محیط زندگی ایده آل فراهم کنند. خبر خوب این است شرکت های جابجایی می تواند به شما در آماده شدن برای حرکت در دوران بارداری کمک کند. در اینجا، نکات ارزشمندی را دریافت خواهید کرد که می تواند به شما کمک کند حرکت خود را آسان کنید. بنابراین، نکات زیر را دنبال کنید و از حرکت خود لذت ببرید.

۷ نکته برای حرکت در دوران بارداری

نکات زیر را دنبال کنید و از حرکت خود لذت ببرید.

مادران باردار نیازی به استرس ندارند زیرا ممکن است برای آنها خطرناک باشد. بنابراین، اگر می خواهید حرکت خود را بدون استرس انجام دهید، از قبل برنامه ریزی کنید. سردردهای زیادی برای زنان باردار وجود خواهد داشت، بنابراین برنامه ریزی چند ماهه زودتر می تواند شما را از این سردردها نجات دهد.

چک لیستی ایجاد کنید که شامل تمام کارهایی است که باید انجام دهید، مانند بسته بندی، پیدا کردن جابجایی های قابل اعتماد، و نیازهای روز جابجایی. این چک لیست می تواند در حین حرکت کمک زیادی به شما کند. وقتی لیست را دنبال می کنید، فقط لوازم ضروری را بسته بندی می کنید.

ضرب الاجل های واقعی را برای بسته بندی تعیین کنید زیرا نمی توانید بسته بندی را در ۲-۳ روز انجام دهید. برنامه ریزی خیلی زودتر از موعد می تواند به شما کمک کند کارها را آسان و روان کنید. بنابراین، در یک روز متحرک، بسیار آرام و بدون استرس خواهید بود.

در دوران بارداری، زنان به معاینات ماهانه نیاز دارند. وقتی به یک مکان جدید نقل مکان می کنید، پیدا کردن یک پزشک قابل اعتماد آسان نخواهد بود. علاوه بر این، نزدیک به چند هفته طول می کشد تا با بهترین پزشک شهر ملاقات کنید. بنابراین، باید با پزشک محلی خود در مورد بهترین گزینه های موجود در شهر یا شهر جدید مشورت کنید.

برای تعیین وقت قبلی با پزشکان توصیه شده تماس بگیرید. بنابراین، هنگامی که به خانه جدید خود رسیدید، می توانید بلافاصله برای معاینه بروید. تمام سوابق پزشکی قبلی خود را با خود ببرید. بهتر است پزشکان از وضعیت پزشکی شما اطلاع داشته باشند.

علاوه بر این، اگر در مسافت های طولانی حرکت می کنید، مطمئن شوید که شماره و مکان پزشکان را در اختیار دارید. آنها می توانند در مواقع اضطراری به شما کمک کنند.

  • جعبه ها را برچسب بزنید تا باز کردن بسته بندی آسان شود

بسته بندی جعبه ها یک کار چالش برانگیز است و زمانی که باردار هستید، به خاطر سپردن آن دشوارتر می شود. ممکن است فکر کنید که همه چیز را به ترتیب خاصی بسته بندی کرده اید، اما به خاطر سپردن آن کار آسانی نخواهد بود. بهترین راه این است که جعبه های خود را برچسب گذاری کنید تا باز کردن بسته بندی ساده و آسان شود.

اگر چیدمان اتاق خانه جدید خود را می دانید، می توانید با توجه به چیدمان جدید، جعبه ها را شماره گذاری کنید. با این کار می توانید اقلام را پیگیری کنید و بسته بندی و باز کردن بسته بندی را آسان تر می کند. جعبه‌ها را با وسایل شکننده علامت‌گذاری کنید، زیرا در روز جابجایی، می‌توانید فراموش کنید که جعبه‌های شکننده را به جابجایی‌کنندگان خود بگویید و ممکن است در نهایت به وسایل ظریف شما آسیب برسانند.

بنابراین، بسیار مهم است که جعبه های خود را برچسب بزنید تا اقلام خود را ایمن کنید و پس از استقرار در خانه جدید، روند باز کردن بسته بندی را تسریع کنید.

  • در روز حرکت بنشینید و استراحت کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، همراه با بارگیری، روز جابجایی می تواند پرمشغله و استرس زا باشد. بهترین روش استخدام جابجایی های حرفه ای است و در روز جابجایی باید آرامش داشته باشید. سعی کنید زمانی را با دوستان خود بگذرانید تا توجه خود را منحرف کنید.

یک پیاده روی کوتاه و ورزش کنید تا آرام و راحت باشید. در یک روز متحرک، زمان خود را صرف تنش زدایی و استراحت کنید. این به شما کمک می کند از یک حرکت بدون استرس لذت ببرید که برای یک زن باردار بسیار مورد نیاز است.

اگر جابجایی های حرفه ای را برای جابجایی استخدام کرده اید، عالی است، اما با این وجود، برای هیدراته ماندن باید آب زیادی بنوشید. علاوه بر این، روز خود را با صبحانه پر انرژی شروع کنید تا سطح انرژی شما در طول روز بالا بماند.

به اندازه کافی آب همراه خود داشته باشید تا در حین حرکت هیدراته بمانید. از شریک مرد خود بخواهید ماشین رانندگی کند و می توانید روی صندلی عقب بنشینید و استراحت کنید. هنگامی که هیدراته می‌شوید، شما را از نظر ذهنی هوشیار نگه می‌دارد و فواید بسیاری برای سلامتی برای شما به ارمغان می‌آورد.

پزشکان هرگز به زنان باردار توصیه نمی کنند که وزنه برداری کنند زیرا این کار نمی تواند برای آنها خوب باشد. بلند کردن اجسام سنگین تر می تواند عوارض زیادی ایجاد کند. می توانید جعبه ها یا کیسه های کوچک را بلند کنید و وسایل سنگین تر را برای جابجایی ها بگذارید.

می دانم که خانم ها می خواهند نقش خود را ایفا کنند، اما بلند کردن اجسام سنگین در دوران بارداری عاقلانه نیست. به این ترتیب، سلامتی خود را به خطر نمی اندازید.

  • ملزومات بارداری خود را با خود نگه دارید

ضروری است که جعبه خود را با تمام وسایل مورد نیاز بسته بندی کنید تا در اولین شب اقامت در خانه جدید به شما کمک کند. همه چیزهای مربوط به بارداری خود را در آن قرار دهید. می توانید داروها، بالش ها، تنقلات و سایر مواد غذایی را اضافه کنید تا در حین حرکت سیر نگه دارید. این تضمین می کند که در خانه جدید خود تجربه ای آرام و راحت داشته باشید.

کلمات پایانی

حرکت می تواند یک تجربه هیجان انگیز و در عین حال استرس زا باشد. زنان باردار برای جلوگیری از هر گونه آسیب باید مراقب باشند. آنها باید از بلند کردن جعبه های سنگین خودداری کنند. تمام این نکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید و حرکت خود را آرام و راحت کنید.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر