5
شهریور

چگونه در خانه خود فضای مدیتیشن ایجاد کنیم


ایجاد فضای مدیتیشن اختصاصی در خانه یکی از راه هایی است که از شما برای داشتن تمرین مدیتیشن روزانه پشتیبانی می کند.

از کاهش سطح استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و فشار خون بالا گرفته تا افزایش و بهبود سلامت عاطفی ، استقامت. تمرکز ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، بهداشت روانی ، تمرکز ، آرامش و خواب ، لیستی طولانی از مزایای سلامت مدیتیشن به طور مداوم در حال پیشرفت است.

این یکی از ساده ترین تمریناتی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید و از آنجا که تأثیر زیادی بر عادات ذهنی شما دارد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا آن را توسعه دهند.

هنگامی که شروع به کار می کنید ، رسیدن به حالت مراقبه دشوار است ، به خصوص اگر جهان اطراف شما آرام و مسالمت آمیز نباشد ، اما با چند قدم می توانید شکاف هایی را که در ایجاد عادات از شما حمایت می کنند ، کنار بگذارید.

چه مواردی را باید در زمینه مدیتیشن خود لحاظ کنید

در اینجا چیزی ، بازتاب و تمرین منحصر به فرد وجود دارد که می تواند و باید در هر کجا که هستید اتفاق بیفتد! همانطور که در آنجا وجود دارد ، نیازی نیست که یک اتاق کامل یا یک مکان خاص را به مدیتیشن اختصاص دهید ، زیرا مدیتیشن در بسیاری از موارد در طول روز دیده می شود. من می دانم که برای همه ما یک رویا خواهد بود که یک اتاق اضافی در اتاق نشیمن یا خانه خود به مدیتیشن اختصاص دهیم ، این اغلب اتفاق نمی افتد و شما نیازی به اتاق اختصاصی ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما موجودات معمولی هستیم و محیط ما بر رفتار ما تأثیر می گذارد ، که بهترین و حمایتی ترین دلیل برای داشتن یک مکان ویژه برای تمرینات شما است.

ناحیه بین شما می تواند یک گوشه ، گوشه ، اتاقی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید ، یا چیز دیگری که مناسب شماست! هنگامی که ایده ای در ذهن خود داشتید ، این ابزارها را اضافه کنید که به شما کمک می کند احساس آرامش کنید و هر روز منتظر دیدن آن هستید.

1. یک کوسن خوب فکر شده

نشستن می تواند یک چالش باشد ، به ویژه هنگامی که تازه سفر خود را شروع می کنید و اگر با دقت فکر کنید ، می دانید که راحت بودن مهم است. داشتن مکانی برای نشستن که به مدیتیشن شما اختصاص داده شده است مهم است.

من بالش مدیتیشن آووکادو را دوست دارم زیرا یک ماده گیاهی سبز و ارگانیک است و حاوی یک پودر گندم سیاه است که پایه محکمی ایجاد می کند اما با بدن منحصر به فرد شما سازگار می شود.

من مدت ها مشتری و طرفدار تشک آووکادو هستم زیرا آنها متعهد به تولید محصولات با کیفیت و بهتر برای سلامتی شما ، کشاورزان و کره زمین هستند ، که برای رفاه ما بسیار مهم است.

2. روزنامه ها

من نمی توانم روزنامه نگاری را به اندازه کافی توصیه کنم زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من در نحوه آگاهی آموزش می دهم.

شما می توانید از یک دفتر خاطرات برای تأمین هزینه های مختلف خود با یک دفتر خاطرات غذایی استفاده کنید (به عنوان مثال آنچه را که خوردید ، چه موقع ، چه احساسی داشتید ، چقدر گرسنه بودید ، هوس های شما ، مشکلات گوارشی و غیره سلامت احساسی در اطراف غذا و غیره) ، با انتشار مجله ای در مورد استرس در طول روز به عنوان راهی برای مدیتیشن ، با انتشار مجله ای در مورد آنچه هر روز صبح از آن لذت می برید و غیره.

نشان داده شده است که روزنامه نگاری فیزیکی با قلم و کاغذ به جای استفاده از رسانه های دیجیتال به افزایش عملکرد ذهنی و حفظ اطلاعات کمک می کند-بنابراین روشهای قدیمی را امتحان کنید و خودتان ببینید.

پس از تمرین مدیتیشن ، چند دقیقه وقت بگذارید تا بنویسید و در مورد احساس خود ، آنچه در طول تمرین اتفاق افتاده و قصد خود برای روز خود (یا روز بعد در صورت مدیتیشن در شب) فکر کنید. این زمان ذهن آگاهی پس از تمرین مدیتیشن شما را به غرق شدن بیشتر در ذهن و بدن شما می رساند و می تواند به افزایش تمرین شما کمک کند.

3. یک کتاب مدیتیشن برای حمایت از شما

اگر در حال یادگیری مدیتیشن یا تمرین انواع تکنیک های ذهن آگاهی هستید ، داشتن چند کتاب که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و کمی راهنمایی و الهام برای شروع پیدا کنید ، واقعاً می تواند کمک کننده باشد.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند سفر خاطره انگیز شما را پشتیبانی کنند عبارتند از:

4. تقویت کننده های جوی

اگر می خواهید ناحیه مدیتیشن شما احساس خاصی کند و از شما برای ورود به یک حالت روحی واقعاً آرام حمایت کند ، می توانید به یک درمانگر کمک کنید. شروع به مدیتیشن ضروری نیست ، اما تجربه ای که به شما در ایجاد ثبات کمک می کند ، می تواند به لذت بخش تر شدن آن کمک کند.

بوی آنها

من بوی رایحه ای را دوست دارم که برای مدیتیشن آرامش بیشتری دارد ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که اسپری روغنهای ضروری ، اسپری های اتاق یا بخور نیز می تواند به شما کمک کند. فقط خرید غیر سمی را فراموش نکنید

صدا

من همچنین دوست دارم یک صفحه آواز در کنار من در برنامه معمول من وجود داشته باشد. داشتن یک عنصر صدا یک راه عالی برای افزایش تجربه شما است ، من واقعاً دوست دارم زمان مدیتیشن خود را با صدا شروع و به پایان برسانم.

شخصیت

من اکنون یک اتاق مراقبه خصوصی در خانه مان دارم و پنجره های زیبایی وجود دارد که مشرف به طبیعت است. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق نگه می دارم تا مانند ورزش سرگرم کننده باشد. این که آیا پنجره ای دارید می توانید در کنار آن بنشینید یا چند گیاه جمع آوری کنید تا در نزدیکی خود قرار بگیرید ، داشتن کمی طبیعت استرس را کاهش می دهد.

فضای مدیتیشن خود را ایجاد کنید

هر یک از فضای بازتاب ما بسته به خواسته ها ، نیازها و فضایی که داریم منحصر به فرد به نظر می رسد. نکته اصلی این است که ببینید چه چیزهایی باعث می شود احساس کنید مجبور هستید هر روز برای پرورش تمرین میانجیگری خود به آن مکان بروید.

اکنون که چند ایده در مورد مواردی که می توانید در اختیار داشته باشید ، داشته باشید ، متعهد شوید که این هفته فضای مدیتیشن خود را راه اندازی کنید!

it آن را جدی بگیرید: ایجاد یک تمرین مدیتیشن منحصر به فرد یکی از بهترین کارهای رایگان است که می توانید برای حفظ سلامت خود انجام دهید.